MuscleMeat

Het Examen topic van 2010-2011

Klopt eigenlijk wel. Laten we ervan uit gaan dat we allen genoeg slaap hebben. Kies maar tussen social life of goeie punten, zo kan je echt een grens trekken tussen twee DUIDELIJKE groepen in mijn klas.

Ik zit bij social life :cool:

Ontopic: farmacologie!

Ik heb me vwo examens echt met 2 vingers in me neus gehaald, geen hoge cijfers weliswaar maar toch gehaald.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn wat mis ik die middelbare school tijden, zielige studentjes die zeuren om een spelfoutje in een scheikunde examen, terwijl ze niet inzien dat ze eigelijk zelf gewoon 1 dikke faal zijn.

.. Of nja eigelijk mis ik het ook niet :p

bullshit:)

edit: maar jij hebt er een job bij als ik me niet vergis, dat kan je gelijkstellen met "social life":)

Ik moet zeggen, ik had meer sociaal leven in de hogeschool met een fulltime én een parttime job erbij dan in unief met enkel parttime job.

Heeft ms ook met schakeljaar te maken. Waar zit switch eigenlijk? Zit in mijn klas en ik weet nog steeds niet wie hij is.

Ik moet zeggen, ik had meer sociaal leven in de hogeschool met een fulltime én een parttime job erbij dan in unief met enkel parttime job.

Heeft ms ook met schakeljaar te maken. Waar zit switch eigenlijk? Zit in mijn klas en ik weet nog steeds niet wie hij is.

ligt er wellicht ook aan hoe goede resultaten je wil halen, ik ben tevreden met 10/20 en moet geen zak ervoor doen:D

en switch is banned

Klopt eigenlijk wel. Laten we ervan uit gaan dat we allen genoeg slaap hebben. Kies maar tussen social life of goeie punten, zo kan je echt een grens trekken tussen twee DUIDELIJKE groepen in mijn klas.

Ik zit bij social life :cool:

Ontopic: farmacologie!

Wie wil er nu ook goeie punten? Als je er overal door bent is het toch meer dan genoeg. En het enige wat je daarvoor moet doen is 2 keer 1-1.5 maand wat studeren/nolifen en dan examens maken. En mss af en toe naar de les gaan zodat je cursussen in orde zijn, of gewoon op het einde kopies pakken van iedereen.

Nuja hogeschool is wss een stuk chiller dan unief :p.

Ik herken trouwens ook wel die groepen, wij hebben een A en een B klas. Ik zit in de B-klas. Altijd pret iig :p maar wss gaan we maar met maximum 7/25 over naar het 2de jaar. Terwijl de A-klas ongelofelijk saai is maar daar zullen er wel 16/20-25 overgaan :').

Laatst bewerkt:
maandag mijn eerste vd 5, 3e jaars hogeschool

3602.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben op alle vakken erdoor :)

oh ja, bump :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
joow ik ben ook geslaagd

6,5 voor M&O en 5,8 voor duits

Laatst bewerkt:
Ook geslaagd voor havo.

Gefeliciteerd broskies