Fitness Seller

Het Examen topic van 2010-2011

Oja dat boekje! K*t eerder aan moeten denken
Ik ga nu zoeken, bij aardrijkskunde krijg je toch altijd bronnen

Haha lijkt me ook geen goed plan ;), maar als je even de begrippen doorkijkt weet je ook al een stuk meer

Waar staan die?

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

??

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

waar staan die?

---------- toegevoegd om 23:21 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

??

?? (a)

In je examenbundel, of in elk boek helemaal achterin, kan alleen geen enkel boek vinden :fuu:

(karma?)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sociaal leven staat momenteel stil want ik móet leren. Vrvolgens doe ik niets en móet ik snachts verder. Nu faal ik op alledrie.

Is toch goed combineerbaar? :p.

Heb nu ook blok, best chill eigenlijk. 8u opstaan, 9u beginnen leren tot rond 6u of 8u, dan trainen , fimpje kijken en weer slapen. Vanavond zelfs 1tje gaan paffen en pokeren na het trainen :o. En vrijdag ook gewoon naar het jeugdhuis tot rond 1u.

Het probleem is dat ik ook niet echt veel leer overdag. Maar heb nu relatine van een maat gekregen en die shizzle werkt echt wel goed :p. Moet nu alleen weer van DBB geraken xd.

Ik slaap wel maar 7-8u.

ik moet nog 2 cursussen hebben en de cursusdienst is gesloten sinds 2 weken geleden:fuu:

unief, choose 1

Maatschappijwetenschappen was wel erg moeilijk voor mij, had tot nu toe alles redelijk gedaan zonder leren, maar bij mw wist ik echt niks. Ik wist wel waar het over ging door de lessen en toetsen maar al die namen, begrippen theorien, etcetera heb ik verkeerde dingen bij ingevuld. Zeker dat ie onvoldoende is, ik werd nog gewaarschuwd maar ik heb het weer eens onderschat en niet geleerd.

Terug
Naar boven