XXL Nutrition

Nieuws Het gevaar van de rondslingerende handboeien

Ik stapte vandaag uit mijn wagen omdat er een eikel achter mij begon te toeteren omdat ik iemand liet oversteken. Ik vroeg hem waarom hij dat deed maar hij begon een beetje de held uit te hangen tot ik me eens goed kwaad maakte. Terwijl ik daar stond te roepen passeerde er een politiewagen en die vertraagden en reden dan mooi door, terwijl ik nog stond te roepen. Vreemd

Als ik politie-agent was had ik je een bekeuring gegeven omdat je het verkeer ophoud..
Oversteken doen ze maar waar het hoord...

En als je bijdehand had gedaan had ik je gewoon tegen de vlakte aan gekickt, een paar knietjes tegen je hoofd en aangehouden....

Maar ben geen politie agent....
Dus ik zeg gewoon..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sowieso moeten vrouwen geen agent worden. Leuk en aardig dat feminisme, maar ze hebben zichzelf niet in de hand, fysiek erg zwak en als je dan op de grond ligt of ze pepperspray trekken dan moeten ze gaan trappen en sprayen omdat ze je met hun 60 kg girlpower niet normaal in de boeien kunnen slaan.

Sowieso moeten vrouwen geen agent worden. Leuk en aardig dat feminisme, maar ze hebben zichzelf niet in de hand, fysiek erg zwak en als je dan op de grond ligt of ze pepperspray trekken dan moeten ze gaan trappen en sprayen omdat ze je met hun 60 kg girlpower niet normaal in de boeien kunnen slaan.

zit wel kern van waarheid in idd... tis niet alleen fysiek maar ook gewoon uitstraling

en bestaan er niet quota's voor het politiepersoneel om genoeg allochtonen/vrouwen in dienst te hebben?

zit wel kern van waarheid in idd... tis niet alleen fysiek maar ook gewoon uitstraling

en bestaan er niet quota's voor het politiepersoneel om genoeg allochtonen/vrouwen in dienst te hebben?

Zijn voor de wet verplicht om vrouwen en allochtonen in dienst te hebben bij dat soort functies

zo middeleeuws... afkomst bepaald of je word aangenomen ipv kwaliteiten

Ja dat zij ik laatst nog in een ander topic.

Het was toen zelfs een tijdje zo dat je als autochtone man niet eens hoefde te soliciteren omdat je dan toch niet aangenomen werd.

Als ik politie-agent was had ik je een bekeuring gegeven omdat je het verkeer ophoud..
Oversteken doen ze maar waar het hoord...

En als je bijdehand had gedaan had ik je gewoon tegen de vlakte aan gekickt, een paar knietjes tegen je hoofd en aangehouden....

Maar ben geen politie agent....
Dus ik zeg gewoon..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was een zebrapad dus ik moest zelf die persoon over laten steken.
Een bekeuring omdat je het verkeer ophoudt? Wat een vreemde overtreding.
De rest van je post vond ik wel grappig (srs)

Het was een zebrapad dus ik moest zelf die persoon over laten steken.
Een bekeuring omdat je het verkeer ophoudt? Wat een vreemde overtreding.
De rest van je post vond ik wel grappig (srs)

Dat had ik niet cool gedaan maar die gast achter zijn stuur weggetrokken..
Opgefokte fockerss..

Je kan inderdaad een bekeuring krijgen voor het verkeer ophouden in dit land..

Kerel was stomdronken dus was hij aan het wegstrompelen. Dat je daarvoor iemand moet doodschieten vind ik vreemd. Ze konden hem makkelijk op een andere wijze overmeesteren. Of dat zouden ze toch moeten kunnen. Kunnen ze dat niet dan zijn ze de naam agent niet waardig. Ik blijf er bij een goede politieagent heeft mijn volle 100 % respect, een slechte moet ontslagen worden en eventueel vervolgd.

Kerel was stomdronken dus was hij aan het wegstrompelen. Dat je daarvoor iemand moet doodschieten vind ik vreemd. Ze konden hem makkelijk op een andere wijze overmeesteren. Of dat zouden ze toch moeten kunnen. Kunnen ze dat niet dan zijn ze de naam agent niet waardig. Ik blijf er bij een goede politieagent heeft mijn volle 100 % respect, een slechte moet ontslagen worden en eventueel vervolgd.

Wat is jou versie van een goede agent???

Terug
Naar boven