AndroidHealthClinic

Nieuws Het gevaar van de rondslingerende handboeien

Blijkbaar was ik niet makkelijk want volgens mij begrijp je het nog steeds niet :D

Blijkbaar wel want je blijft erop doorhameren :rolleyes:
Dit is gewoon een gevalletje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en de volgende keer luisteren....

Jij kan het gewoon niet hebben dat een b*ch krav maga style een gast kapot maakt :p

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar wel want je blijft erop doorhameren :rolleyes:
Dit is gewoon een gevalletje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en de volgende keer luisteren....

Jij kan het gewoon niet hebben dat een b*ch krav maga style een gast kapot maakt :p

Je hebt zelf ook door dat je uit je nek lult dus ga je dat maar verdedigen met uit het niets roepen dat ik makkelijk en K.O ben in de hoop dat er wat kontekruipers in mee gaan.
Wat ben je toch een ongelovelijke slappe haan.

Je hebt zelf ook door dat je uit je nek lult dus ga je dat maar verdedigen met uit het niets roepen dat ik makkelijk en K.O ben in de hoop dat er wat kontekruipers in mee gaan.
Wat ben je toch een ongelovelijke slappe haan.

Nee ik zei dat maar om van je af te zijn..
Je blijft kansloos door hameren op iets wat al een gesloten zaak is..

**** it.. Die gast was blijkbaar irritant en wilde niet luisteren.
Blijkbaar was het al even aan de gang want mensen namen de moeite om hun telefoon erbij te pakken..
Agente was het zat en trapt die gast tegen de grond..
Agente was nog even boos en gaf er nog een paar knietjes achteraan..
Onderzoek word gedaan door collega's..
Case closed niets aan het handje..
Mensen zien een camera en zijn ineens allemaal getuigen...
Geen 1 getuige die het gezien heeft vanaf het begin....
'Slachtoffer' weet er niets meer van ivm al het alcohol in zijn bloed en de extra knietjes die zijn kater verergerde..

Je kan altijd nog de 2de kamer in (PvdA heeft dezelfde mening als jou), word zelf agent en doe het beter of sticht een stichting op en zoek meer mensen die het met je eens zijn...

;)

Mijn mening is heel simpel, .doe je gewoon mee, dan heb je niets te vrezen. Van mij mogen de agenten best hardhandig zijn. De samenleving word ook hardhandiger.

Laatst bewerkt:
Nee ik zei dat maar om van je af te zijn..
Je blijft kansloos door hameren op iets wat al een gesloten zaak is..

**** it.. Die gast was blijkbaar irritant en wilde niet luisteren.
Blijkbaar was het al even aan de gang want mensen namen de moeite om hun telefoon erbij te pakken..
Agente was het zat en trapt die gast tegen de grond..
Agente was nog even boos en gaf er nog een paar knietjes achteraan..
Onderzoek word gedaan door collega's..
Case closed niets aan het handje..
Mensen zien een camera en zijn ineens allemaal getuigen...
Geen 1 getuige die het gezien heeft vanaf het begin....
'Slachtoffer' weet er niets meer van ivm al het alcohol in zijn bloed en de extra knietjes die zijn kater verergerde..

Rot nu maar op de 2de kamer in, word zelf agent en doe het beter of sticht een stichting op en zoek meer mensen die het met je eens zijn...

;)

Toch vreemd dat je dan zo om aandacht blijft vragen als je van me af wilt en met allerlei betogen komt.

Schoppende agente krijgt bloemen

donderdag 28 jun 2012, 23:47

De Rotterdamse agente die een dronken arrestant in z'n kruis schopte, krijgt een bloemetje van de gemeenteraad. Ook haar mannelijke collega krijgt bloemen. De raad heeft dat op voorstel van het CDA besloten in een spoeddebat over het incident.

De politie-agenten krijgen de bloemen omdat ze volgens het CDA veroordeeld zijn in de publieke opinie en de media, zonder dat de feiten bekend waren.

GroenLinks wilde dat ook de Letse arrestant een bloemetje zou krijgen, maar daarvoor was geen meerderheid. De man heeft wel een bekeuring gekregen van 480 euro voor openbare dronkenschap.

Burgemeester Aboutaleb zei in het debat dat de agente maandag weer aan het werk gaat. Na het incident had ze zich ziek gemeld.

Hardhandig optreden

De arrestatie van de dronken Let leidde tot ophef toen er beelden van op YouTube verschenen. Daarop was te zien dat de arrestant op de grond lag en geschopt werd door de agente. Er was niet te zien dat de man zich verzette.

Volgens het Openbaar Ministerie verzette de dronken man zich kort daarvoor nog hevig en was een dreigende situatie ontstaan. De politie moest wel hardhandig optreden om de man te kunnen aanhouden, oordeelde het OM.

De Rotterdamse raad vroeg zich vooral af of de agente niet te veel geweld gebruikt heeft tijdens de arrestatie.

http://nos.nl/artikel/389271-schoppende-agente-krijgt-bloemen.html

===========================================

Weekendje Centerparcs had erook nog wel vanaf gemogen :roflol:

Mooizo :)

Ongelooflijk hoe men zelf met videobeelden als bewijs toch nog de mensen ovetuigt dat de agente correct handelde. De bevolking wordt steeds dommer.

bloemen? krijgt ze ook nog een champion belt voor haar vertoonde vechsportkunsten

Accepteer nou gewoon eens dat het een gesloten zaak is. dat constante door blijven zagen. het is klaar. wat wll je nu nog?

Heerlijk die gefrustreerde linkse hippies hier :D

Ik zou haar nog promoveren ook. Misschien kan ze meedoen in de UFC. flying knee's uitdelen enz. lijkt me geweldig.

Misschien kunnen we gezamenlijk wat organiseren voor dat weekendje centerparcs.
Ze was er werkelijk ziek van die arme meid, weekendje ontspanning heeft ze wel verdiend, niet?

sowaaaatt, ik heb het allemaal nog even nagelezen en er is best wel veel haat te vinden in dit topic :D

Maarja als die agente dat nou niet had gedaan dan was dit topic er ook niet en..... ;)

Als ik voor elke trap of stomp een bloemetje krijg, kan ik een bloemenzaak openen!

bloemetje%5B1%5D.gif

Ieke ging ene dronke Lette arrestiere, toen ginge hij met zijne armen zwaaien. Ikke dacht ik ik ga onproportioneel slaan maar die voorbijgangers hatten het opkenomen, datte was niet ierlijk. Toene giene iek snel huilie doen bij de baas die mij vervolgens ep geholpe met de problemen. Ook die OM ep mij koet geholpe door getuigenis zo te interpretieren dat ik nieks fout het gedan.

Laatst bewerkt:
ze hadden in de politieauto nog een paar ferme tikken moeten geven, je laat je als politie toch niet zomaar slaan.

Autoriteit van de politie is totaal weg in dit land, ze moeten er is eentje compleet in elkaar tikken zodat de nederlanders weer weten wie hier de baas is. ****ing belachelijk dat de politie bijna strafrechtelijk vervolgd wordt :roflol:

+1

Hopelijk is ze ook zo stoer als ze een mannetje van 1.90 / 105 kilo tegenkomt die haar een beetje gaat etteren. Maar dan rijden ze het blokje wel even om....:D

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 14:21 ----------

Heerlijk die gefrustreerde linkse hippies hier :D

Jij hebt er helemaal geen kaas van gegeten. Politie falen aan de kaak stellen is geen links of rechts kenmerk.

GroenLinks sprak van buitensporig politiegeweld, Leefbaar Rotterdam vond dat de agente moest worden ontslagen.

Zie...

Laatst bewerkt:
Ik stapte vandaag uit mijn wagen omdat er een eikel achter mij begon te toeteren omdat ik iemand liet oversteken. Ik vroeg hem waarom hij dat deed maar hij begon een beetje de held uit te hangen tot ik me eens goed kwaad maakte. Terwijl ik daar stond te roepen passeerde er een politiewagen en die vertraagden en reden dan mooi door, terwijl ik nog stond te roepen. Vreemd

niks mis met meer politiegeweld

maar natuurlijk schopt dit wijf wel een dronken man in zijn kruis maar de groep marokkaantjes die rotzooi staan te trappen en uitschelden rijd ze snel voorbij daar ligt het probleem

Terug
Naar boven