Fitness Seller

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Dit denk ik ook

Rabbit Hole Adam GIF by Gogglebox Australia

En om even terug te komen op wat er nu gaande is, denk je nu werkelijk dat personen met een hoge reputatie, hoge status, carriere,die zelfs nog in de amerikaanse regering werken, sit allemaal op het spel zetten door onzin uit te kramen? Hun verhalen zijn identitiek,

Ik heb net het boek van Thomas Hertog gelezen en daar wordt het een en ander vrij duidelijk uitgelegd.

Het ontstaan van de tijd? Is dat een aanrader?
Vind ik wel, hoewel Thomas niet goed op de hoogte is van de laatste bevindingen uit de evolutie biologie terwijl hij daar wel prat op gaat. (Kosmologen denken tegenwoordig niet meer "antropisch" maar "evolutionistisch", om aan het falsificatieprincipe van Popper te voldoen.)

Laatst bewerkt:

Allemaal leugenaars, toch?

Als het vermoeden uitkomt heb je er wel meer hysterisch.
Dat moet ik dan wel weer toegeven.

De kans op het bestaan van intelligente aliens is praktisch 0. Zowel statistische extrapolatie (baysiaanse logica: logarithmische proxy) als statistische exploratie met behulp van biologische gegevens (eukaryoten zijn een chimeer van bacteria en archaea, deze fusie heeft op aarde 1x plaatsgevonden nadat prokaryoot leven al 2 miljard jaar bestond en heeft de volgende 2 miljard jaar nooit meer plaatsgevonden) wijst hierop.

De kans op het bestaan van intelligente aliens is praktisch 0. Zowel statistische extrapolatie (baysiaanse logica: logarithmische proxy) als statistische exploratie met behulp van biologische gegevens (eukaryoten zijn een chimeer van bacteria en archaea, deze fusie heeft op aarde 1x plaatsgevonden nadat prokaryoot leven al 2 miljard jaar bestond en heeft de volgende 2 miljard jaar nooit meer plaatsgevonden) wijst hierop.
Sorry Schwarzie maar wat een bs lol.
Jij zal waarschijnlijk extreem hysterisch worden.

Weer zo een theorie van de homo sapiens. Totdat ze er wederom achterkomen het totaal bij het verkeerde eind hebben.

Sorry Schwarzie maar wat een bs lol.
Jij zal waarschijnlijk extreem hysterisch worden.
Kan je wel duidelijk uitleggen waarom het verhaal van Shwarzie bs is? Ik denk dat hij bepaalde kansen iets te laag inschat waardoor ik hoger uitkom dan praktisch nul, maar het is verre van bs.

Dus het kan helemaal nergens gebeuren, 0% kans, behalve toevallig hier op aarde?

Klinkt plausibel.

Waarom is er nooit ergens “bewijs” aangetroffen in een regio waar een overheid is die niet in staat is dit in en doofpot te stoppen of waar de overheid de VS de loef wilt afsteken met schokkende bewijzen over UFO’s.

Duh dat weten de aliens precies, waar ze ongestoord kunnen komen, zonder dat zo’n regering ze wel even zal exposen :rolleyes:

Terug
Naar boven