Dat geloof ik niet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat geloof ik niet.

Op basis van wát JWT nu gezien heeft kan je op welke wijze concluderen dat de Big Bang Theory complete onzin is?De Big Bang Theory is ook complete onzin. Na alles wat JWT nu gezien heeft dient dit geheel herschreven te worden.
Lol, teveel eerlijk gezegt, er klopt gewoonweg helemaal niets meer van de theorie.Op basis van wát JWT nu gezien heeft kan je welke wijze concluderen dat de Big Bang Theory complete onzin is?
DuidelijkLol, teveel eerlijk gezegt, er klopt gewoonweg helemaal niets meer van de theorie.
Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Dit denk ik ookIk ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Het ontstaan van de tijd? Is dat een aanrader?Ik heb net het boek van Thomas Hertog gelezen en daar wordt het een en ander vrij duidelijk uitgelegd.
Vind ik wel, hoewel Thomas niet goed op de hoogte is van de laatste bevindingen uit de evolutie biologie terwijl hij daar wel prat op gaat. (Kosmologen denken tegenwoordig niet meer "antropisch" maar "evolutionistisch", om aan het falsificatieprincipe van Popper te voldoen.)
Als het vermoeden uitkomt heb je er wel meer hysterisch.Dat misschien niet, maar wel hysterische idioten/slappe ouwehoeren.
Dat moet ik dan wel weer toegeven.Als het vermoeden uitkomt heb je er wel meer hysterisch.
Sorry Schwarzie maar wat een bs lol.Dat moet ik dan wel weer toegeven.
De kans op het bestaan van intelligente aliens is praktisch 0. Zowel statistische extrapolatie (baysiaanse logica: logarithmische proxy) als statistische exploratie met behulp van biologische gegevens (eukaryoten zijn een chimeer van bacteria en archaea, deze fusie heeft op aarde 1x plaatsgevonden nadat prokaryoot leven al 2 miljard jaar bestond en heeft de volgende 2 miljard jaar nooit meer plaatsgevonden) wijst hierop.
Kan je wel duidelijk uitleggen waarom het verhaal van Shwarzie bs is? Ik denk dat hij bepaalde kansen iets te laag inschat waardoor ik hoger uitkom dan praktisch nul, maar het is verre van bs.Sorry Schwarzie maar wat een bs lol.
Jij zal waarschijnlijk extreem hysterisch worden.
Dus het kan helemaal nergens gebeuren, 0% kans, behalve toevallig hier op aarde?Dat moet ik dan wel weer toegeven.
De kans op het bestaan van intelligente aliens is praktisch 0. Zowel statistische extrapolatie (baysiaanse logica: logarithmische proxy) als statistische exploratie met behulp van biologische gegevens (eukaryoten zijn een chimeer van bacteria en archaea, deze fusie heeft op aarde 1x plaatsgevonden nadat prokaryoot leven al 2 miljard jaar bestond en heeft de volgende 2 miljard jaar nooit meer plaatsgevonden) wijst hierop.
Waarom is er nooit ergens “bewijs” aangetroffen in een regio waar een overheid is die niet in staat is dit in en doofpot te stoppen of waar de overheid de VS de loef wilt afsteken met schokkende bewijzen over UFO’s.