En dan kiezen ze allemaal al 75 jaar de VS uit als meest betrouwbare partner.Duh dat weten de aliens precies, waar ze ongestoord kunnen komen, zonder dat zo’n regering ze wel even zal exposen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan kiezen ze allemaal al 75 jaar de VS uit als meest betrouwbare partner.Duh dat weten de aliens precies, waar ze ongestoord kunnen komen, zonder dat zo’n regering ze wel even zal exposen![]()
Het kan ook zijn dat we in een simulatie game zitten, dat het allemaal niet echt is..Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Hoe groot denk je dat dat kans is dat er ergens anders een paar dwazen die zich achter de schuilnamen @apfelstrudel @Snuff-Sann @Steks @inVorm @Vonk en @Schwarzeneggertje verschuilen op een online bodybuilding forum discussiëren over het al dan niet bestaan van buitenaards intelligent leven.Dus het kan helemaal nergens gebeuren, 0% kans, behalve toevallig hier op aarde?
Klinkt plausibel.
Omdat er wel meer leven is dan hoe wij het zien.Kan je wel duidelijk uitleggen waarom het verhaal van Shwarzie bs is? Ik denk dat hij bepaalde kansen iets te laag inschat waardoor ik hoger uitkom dan praktisch nul, maar het is verre van bs.
De enige met zo een opmerking kan zich dwaas noemen.Hoe groot denk je dat dat kans is dat er ergens anders een paar dwazen die zich achter de schuilnamen @apfelstrudel @Snuff-Sann @Steks @inVorm @Vonk en @Schwarzeneggertje verschuilen op een online bodybuilding forum discussiëren over het al dan niet bestaan van buitenaards intelligent leven.
Nee, er zijn wel meer landen die hetzelfde uitvoeren.En dan kiezen ze allemaal al 75 jaar de VS uit als meest betrouwbare partner.
100%Hoe groot denk je dat dat kans is dat er ergens anders een paar dwazen die zich achter de schuilnamen @apfelstrudel @Snuff-Sann @Steks @inVorm @Vonk en @Schwarzeneggertje verschuilen op een online bodybuilding forum discussiëren over het al dan niet bestaan van buitenaards intelligent leven.
Nick Bostrom, een filosoof aan de universiteit van Oxford, kan aantonen dat dat heel waarschijnlijk is.Het kan ook zijn dat we in een simulatie game zitten, dat het allemaal niet echt is..
Ik ben er wel een. De atoombom en de transistor en de evolutietheorie werken echt en drukken je neus op het feit dat het verstand van (sommige) mensen dat van de antieke goden overstijgt. Helaas zijn dat geen politici.Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Maar zijn levend wezens sowieso niets meer dan “vlees geworden” algoritmen?Nick Bostrom, een filosoof aan de universiteit van Oxford, kan aantonen dat dat heel waarschijnlijk is.
Best vreemd dat sommigen hun reet afvegen met de wetenschap maat wel de plaatjes van de JWT daarvoor gebruiken.Ik ben er wel een. De atoombom en de transistor en de evolutietheorie werken echt en drukken je neus op het feit dat het verstand van (sommige) mensen dat van de antieke goden overstijgt. Helaas zijn dat geen politici.
Op basis van welke aannames?
Multiverse jonguh
Ja zou kunnen, maar zouden we daar contact mee kunnen hebben of zij met ons?
Wij misschien niet, maar @Oom Oli wel.Ja zou kunnen, maar zouden we daar contact mee kunnen hebben of zij met ons?
Via zijn eigen “worm”hole.
Is dat de jongen die je steeds anaal vernederde in jilla?
Evolutie theorie? 🤣 Ja man, we waren eerst een celletje in het water.Ik ben er wel een. De atoombom en de transistor en de evolutietheorie werken echt en drukken je neus op het feit dat het verstand van (sommige) mensen dat van de antieke goden overstijgt. Helaas zijn dat geen politici.