Fitness Seller

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Het kan ook zijn dat we in een simulatie game zitten, dat het allemaal niet echt is..

Kan je wel duidelijk uitleggen waarom het verhaal van Shwarzie bs is? Ik denk dat hij bepaalde kansen iets te laag inschat waardoor ik hoger uitkom dan praktisch nul, maar het is verre van bs.
Omdat er wel meer leven is dan hoe wij het zien.
Maar goed, ik heb er zeer vertrouwen in dat het dit keer wel serieus aan het rollen is.

Ik ben geen geleerde en heb geen grote woordenschat maar het staat Al's een paal boven water dat wij helemaal fout zitten hoe dat het universum tot stand gekomen is.
Ik ben er wel een. De atoombom en de transistor en de evolutietheorie werken echt en drukken je neus op het feit dat het verstand van (sommige) mensen dat van de antieke goden overstijgt. Helaas zijn dat geen politici.

Ik ben er wel een. De atoombom en de transistor en de evolutietheorie werken echt en drukken je neus op het feit dat het verstand van (sommige) mensen dat van de antieke goden overstijgt. Helaas zijn dat geen politici.
Best vreemd dat sommigen hun reet afvegen met de wetenschap maat wel de plaatjes van de JWT daarvoor gebruiken.

Ok heb dat hier in 2003 allemaal al haarfijn uitgelegd. Zal morgen of overmorgen eens kijken of dat topic nog te vinden is...

Evolutie theorie? 🤣 Ja man, we waren eerst een celletje in het water.

Terug
Naar boven