- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is jouw visie op wat dit 'disclosure' precies zal zijn?
Ik hoop dat het amerikaanse Congress het nu door zal zetten. Hopelijk deze maand. David Grush is de eerste whistleblower die het op de juiste manier gedaan heeft. De anderen nog steeds incognito maar door de bescherming die ze nu krijgen voelen zich minder bedreigt. Het kan gewoonweg niet lang meer duren voordat Biden het publiek zal toespreken. Wat men descenia lang gedaan heeft is pure criminaliteit en tegen de grondwetten van Amerika.Hoe is jouw visie op wat dit 'disclosure' precies zal zijn?
Daar gebeurt het niet enkel maar.
Daar heb je de meeste idioten.
En als de waarheid is dat we nog nooit bezoek/contact hebben gehad van/met iets van buitenaardse origine?Het belangrijkste is dat de waarheid nu gewoon gezegt moet worden en de grootste kans is nu en in de US
Is dat wat jij denkt?En als de waarheid is dat we nog nooit bezoek/contact hebben gehad van/met iets van buitenaardse origine?
Ja en het lullige er van is dat ik met overtuigend bewijs op andere gedachten kan worden gebracht en degene die er van overtuigd is dat er iets verzwegen wordt kan dat niet.
Niet helemaal waar, dat is nu precies waar we nu achter gaan komen.Ja en het lullige er van is dat ik met overtuigend bewijs op andere gedachten kan worden gebracht en degene die er van overtuigd is dat er iets verzwegen wordt kan dat niet.
Maar heeft ook het grootst aandeel hoog opgeleide wetenschappers sinds wo2, zie operation paperclip ( oja Schwazrengger en steks, dit was een complottheorie in 1951
)Jij gaat ervan uit dat dit zo is en dat het universum in elkaar zit zoals door de huidige wetenschap geprojecteerd wordt. Langzaam maar zeker sijpelt door dat bv een snaartheorie niet voor elkaar te krijgen is zonder meerdere dimensies toe te voegen. Ook Tijd lijkt niet lineair te zijn.Men vergeet altijd dat het in termen van het universum naar een fractie duurt dat ergens leven is volgens mij.. Dat obstakel dat dat net tegelijkertijd met onze fractie is is nog groter dan de afstand. Ik denk dat er zeeeeer veel buitenaards leven is of geweest is en nog zal komen. Wijn zulln daar nooit mee in contact komen en dat is ook nog nooit gebeurt. De Heer Jezus heeft mij dat zo verteld.
Vroeger niet, maar De Heer is tot mij verschenen en heeft alles uitgelegd.Jij gaat ervan uit dat dit zo is en dat het universum in elkaar zit zoals door de huidige wetenschap geprojecteerd wordt.
maw dat wat er nu gebeurd is een zorgvuldige sinds de tweede wereld oorlog opgebouwde psyops?Ja en het lullige er van is dat ik met overtuigend bewijs op andere gedachten kan worden gebracht en degene die er van overtuigd is dat er iets verzwegen wordt kan dat niet.