MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag laatst een docu over grote monolieten. Ook bizar. De grootste zit in Yangshan Quarry (steengroeve) in China.
 
Ik zal morgen luisteren, maar waarschijnlijk blijf ik het met deze uitspraak eens zijn.
O maar met dat citaat ben ik het ook zeker eens. Maar dat er zich iets op de aarde laat zien waarvan jij en ik niet weten wat of wie het is nu wel zeker maar het 'them alliens' is veel te simpel.

Ook is zeker dat grote mogendheden zoals Rusland en de VS hier zwaar onderzoek naar hebben gedaan minimaal sinds wo2

Ik wil je wel graag mijn mentale reis hierin uitleggen die ik gemaakt heb want niet zo lang geleden (relatief :D) dacht ik precies hetzelfde als jij Steks.

Ben opgevoed met ouders die mij als kind uitgelegd hebben dat de kans erg klein is dat wij het enige leven in het universum zijn.

Toen ik in de pubertijd kwam ben ik in dat verhaal gaan geloven van het ontbreken van hard bewijs en meegegaan in de vraag waarom zijn ze dan nog niet voor mijn huis geland. Later in mijn 20er jaren kwam er steeds meet bewijs dat rond iedere ster planeten cirkelen en adh hiervan heb ik mijn mening bijgesteld, wij zijn verre van uniek.

Tot 2019 dacht ik ook: Ufo's geen bewijs voor, wij zijn beperkt met door de ruimte reizen door Einsteins relativiteits theorie, en afstanden zijn gebonden door de lichtsnelheid. Dit bericht op nu.nl in 2019 heeft dat voor mij betreft helemaal veranderd:


Mijn eerste gedachte was: Dus toch, en mijn 2e gedachte teringleijers al die jaren desinformatie!! En ben toen het een en ander gaan uitzoeken wat ik altijd doe als ik bullshit ruik. Wat blijkt, als sinds minimaal de 2e wereld oorlog wordt er in het diepste geheim onderzoek naar die apparaten gedaan.

Hier een paar linkjes naar de onderzoeken die (min of meer) publiekelijk zijn gedaan:


Direct gevolgd door Project Grudge en Project blue book



Project blue book eindigde in onderstaande committee (nothing to see here folks)


Zoek nu zelf is hoe het na het eindigen van project blue book is gegaan met hoofd onderzoeker J. Allen Hynek.

Voor mij zijn het allemaal verbonden punten en komma's aan elkaar geplakt: Het ontkennen van de crash in 1947 bij Roswell, het vlak daarna scheiden van de Airforce van de navy, het verdwijnen van gigantische bedragen naar de zogenaamde unacknowledged special access programs en de systematische desinformatie met operation mockingbird als best bekende voorbeeld.

In 2007 werd er in het geheim door een paar mensen in de senaat waaronder leider van de DM's Harry Reid een taskforce opgericht om uit te zoeken wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd in het luchtruim en de zeeeen. Wat ik hieruit opmaak is dat er een kloof is onstaan tussen overheid en die deep black projects. De overheid is de dupe aan het worden van zijn eigen geheimhouding.


Juni dit jaar gaat er een rapport naar de secrety committee van de senaat met een door de geheimde diensten samengesteld rapport met de huidige kennis omtrent die onverklaarbare objecten. Ik voorspel je nu al dat dit rapport getraineerd gaat worden of allerie secret annexxen krijgt die niet publiekelijk worden gemaakt (dus lekker zwart weggelakt). Maar ik hoop dat ik het mis heb ook als is het mogelijk niet allemaal zonneschijn dat er in dit rapport komt te staan. (overgins is de eis voor dit rapport weggewerkt in de covid-bill)


Voormalig hoofd Pentagon onderzoeks team over het komende rapport Lue Elizondo maart jl en John Ratcliff voormalig hoofd geheime dienst.


Hier iets dat ik een jaar geleden tegen kwam. Jij (als in gewone burger)moet denken ah joh gestreste piloten, stijf van de speed zagen ze vliegen toen. Ik vertel je nu, de grote mogenheden zijn die dingen vanaf toen ZEER serieus gaan onderzoeken


En waarom er sinds WO2 een verhoogde activiteit op onze planeet lijkt te zijn heeft er alles meet te maken met dat we vanaf midden jaren 40 begonnen zijn met vuurpeilen af te steken (techno signatures)

1618149816768.png



Ik wil verder niemand overtuigen, alleen jijzelf kan je ogen openen, bewust worden en in een groter universum binnenstappen.

Kijk de documentaire: The Phenomenon, echt een aanrader voor mensen die zich er nooit in verdiept hebben.
 
Laatst bewerkt:
Astronaut Edgar Mitchell heeft ook interessante verhalen.
 
Kijk de documentaire: The Phenomenon, echt een aanrader voor mensen die zich er nooit in verdiept hebben.
Ik heb gisteravond de docu (The Phenomenon) gezien en het is wel grappig dat de omschrijving die daarin gegeven wordt van ufo's (oranje bollen van licht die opeens versnellen tot een lichtflits en dan verdwijnen), precies overeenkomt met mijn beschrijving van wat ik ooit lang geleden gezien heb.

Die documentaire is uit 2020.
Dit was mijn post, 30 september 2009:

Bericht in topic 'Heb net om 21:00 uur ufo gespot!' https://forum.bodybuilding.nl/topics/heb-net-om-21-00-uur-ufo-gespot.222485/post-4226769

Ik heb een paar keer lichten gezien die te snel vlogen om een normaal vliegtuig te kunnen zijn.

Het was een oranje bol die zich heel rustig door de hemel bewoog. Het leek op een sateliet, maar dan oranje licht. Het bewoog ook ongeveer evensnel als een sateliet.

Deze bol vloog iets van 20 seconden met een constante snelheid en accellereerde opeens tot een gigantisch hoge snelheid en vloog als een streep door de lucht en was weg binnen 2 seconden.
 
Gezien de bizarre grootte van het universum en de hoeveelheid sterren is het erg onlogisch om te denken dat wij de enige intelligente levensvormen zijn. Aan de andere kant denk ik ook dat het onwaarschijnlijk is dat "we" elkaar ooit op een gelijktijdig tijdstip zullen ontmoeten. Hetzij door het verschil in tijd/afstand, of dat we (of zij) de technologie niet hebben om elkaar te bereiken. Hoe groter de afstand, hoe onwaarschijnlijker dit wordt.
 
Gezien de bizarre grootte van het universum en de hoeveelheid sterren is het erg onlogisch om te denken dat wij de enige intelligente levensvormen zijn. Aan de andere kant denk ik ook dat het onwaarschijnlijk is dat "we" elkaar ooit zullen ontmoeten. Hetzij door het verschil in tijd/afstand, of dat we (of zij) de technologie niet hebben om elkaar te bereiken. Hoe groter de afstand, hoe onwaarschijnlijker dit wordt.
De afstanden zijn idd te groot voor conventionele manieren van stuwkracht. De mensheid zal over 1000 jaar echt niet nogsteeds raketten naar de maan en mars blijven vuren. Tegen die tijd hebben we veel betere manieren van stuwkracht ontwikkelt. Zwaartekracht manipuleren bijv.

In 1900 dacht men dat vliegen onmogelijk was. In 1901 vlogen de gebroeders Wright, kleine 70 jaar later gingen we naar de maan. 60 jaar later gaan we naar Mars (2030).

Waar denk je dat we in 3030 zullen zijn?

De kans dat een soortgelijke beschaving slechts 1000 jaar ouder is, is helemaal niet zo bijzonder, gezien het heelal circa 13 miljard jaar oud is.
 
Laatst bewerkt:
De afstanden zijn idd te groot voor conventionele manieren van stuwkracht. De mensheid zal over 1000 jaar echt niet nogsteeds raketten naar de maan en mars blijven vuren. Tegen die tijd hebben we veel betere manieren van stuwkracht ontwikkelt.

Zwaartekracht manipuleren bijv.


In 1900 dacht men dat vliegen onmogelijk was. In 1901 vlogen de gebroeder Wright, kleine 70 jaar later gingen we naar de maan. 60 jaar later gaan we naar Mars (2030).

Waar denk je dat we in 3030 zullen zijn?

De kans dat een soortgelijke beschaving slechts 1000 jaar ouder is, is helemaal niet zo bijzonder.
Ik denk dat we in 3030 uitgestorven zullen zijn omdat wij onszelf niet serieus nemen als mensheid.

Stel dat we tegen die tijd nog leven en technologisch ver geavanceerder zijn dan nu, misschien is dat ras wat wij graag wilde bezoeken inmiddels alweer uitgestorven.
 
De afstanden zijn idd te groot voor conventionele manieren van stuwkracht. De mensheid zal over 1000 jaar echt niet nogsteeds raketten naar de maan en mars blijven vuren. Tegen die tijd hebben we veel betere manieren van stuwkracht ontwikkelt.

Zwaartekracht manipuleren bijv.


In 1900 dacht men dat vliegen onmogelijk was. In 1901 vlogen de gebroeder Wright, kleine 70 jaar later gingen we naar de maan. 60 jaar later gaan we naar Mars (2030).

Waar denk je dat we in 3030 zullen zijn?

De kans dat een soortgelijke beschaving slechts 1000 jaar ouder is, is helemaal niet zo bijzonder.
Maar ook dan moeten we ons aan de natuurwetten houden.
 
Maar ook dan moeten we ons aan de natuurwetten houden.
Als we het over lichtsnelheid hebben dan hebben we nog steeds hetzelfde probleem. Stel dat wij met lichtsnelheid kunnen reizen, en wij hebben waargenomen dat er op 1000 lichtjaar afstand een intelligent ras leeft. Die informatie heeft er 1000 jaar over gedaan om ons te bereiken. Naast het feit dat die informatie outdated is, hoe gaan wij een reis van 1000 jaar overleven? En dan is 1000 lichtjaar in verhouding maar een steenworp vergeleken met de 14 miljard lichtjaar waaruit ons universum bestaat. Voor zover wij kunnen zien.

Het werkt niet. Misschien een wormhole? Hoe weet je waar je de wormhole heen moet richten? Hoe bepaal je de bestemming?

Ik denk echt wel dat we veel kunnen bereiken, maar 2 intelligente rassen die elkaar in levende wijze zullen ontmoeten? No way. Hooguit vinden we restanten van een oude beschaving wat allang uitgestorven is. Of zij vinden restanten van ons in 3030 :roflol:
 
Maar ook dan moeten we ons aan de natuurwetten houden.
Zoals zwartegaten zich niet houden aan de natuurwetten? Theorieën worden niet voor niets steeds herschreven.
 
Als we het over lichtsnelheid hebben dan hebben we nog steeds hetzelfde probleem. Stel dat wij met lichtsnelheid kunnen reizen, en wij hebben waargenomen dat er op 1000 lichtjaar afstand een intelligent ras leeft. Die informatie heeft er 1000 jaar over gedaan om ons te bereiken. Naast het feit dat die informatie outdated is, hoe gaan wij een reis van 1000 jaar overleven? En dan is 1000 lichtjaar in verhouding maar een steenworp vergeleken met de 14 miljard lichtjaar waaruit ons universum bestaat. Voor zover wij kunnen zien.

Het werkt niet. Misschien een wormhole? Hoe weet je waar je de wormhole heen moet richten? Hoe bepaal je de bestemming?

Ik denk echt wel dat we veel kunnen bereiken, maar 2 intelligente rassen die elkaar in levende wijze zullen ontmoeten? No way. Hooguit vinden we restanten van een oude beschaving wat allang uitgestorven is. Of zij vinden restanten van ons in 3030 :roflol:
Het punt van een wormhole is juist dat je niet reist met de snelheid van het licht.
 
Het punt van een wormhole is juist dat je niet reist met de snelheid van het licht.
Begrijp ik - maar hoe bepaal je waar je heen wilt? Omdat je een signaal hebt gekregen van duizenden misschien wel honderdduizenden lichtjaren verder, oftewel duizenden of honderdduizenden jare oud?

Als je dan in je wormhole stapt bestaat die plek niet meer. Niet omdat de reis daarheen lang duurt, maar omdat het signaal wat je gekregen hebt eeuwenoud is.
 
Begrijp ik - maar hoe bepaal je waar je heen wilt? Omdat je een signaal hebt gekregen van duizenden misschien wel honderdduizenden lichtjaren verder, oftewel duizenden of honderdduizenden jare oud?

Als je dan in je wormhole stapt bestaat die plek niet meer. Niet omdat de reis daarheen lang duurt, maar omdat het signaal wat je gekregen hebt eeuwenoud is.
Ja geen idee natuurlijk.
 
Zoals zwartegaten zich niet houden aan de natuurwetten? Theorieën worden niet voor niets steeds herschreven.
We begrijpen de wetten die in dat soort extreme omstandigheden gelden nog niet voldoende. Dat maakt reizen met (meer dan) de lichtsnelheid niet ineens een reëele optie.
 
We begrijpen de wetten die in dat soort extreme omstandigheden gelden nog niet voldoende. Dat maakt reizen met (meer dan) de lichtsnelheid niet ineens een reëele optie.
In een wormhole reis je niet sneller dan het licht. Het concept is dat je ipv de snelheid te verhogen, juist de afstand kleiner maakt.
 
Het blijven natuurlijk maar theorieën.

Maar ik ben meer voorstander om te denken dat alles mogelijk is. Die gedachte heeft de mens immers verder gebracht de afgelopen millenia dan de conservatieve gedachtes dat dingen niet mogelijk waren.
 
In een wormhole reis je niet sneller dan het licht. Het concept is dat je ipv de snelheid te verhogen, juist de afstand kleiner maakt.
Ja, ruim een eeuw is het bestaan van wormgaten in theorie mogelijk, maar tot op heden hebben we er nog geen één ontdekt.
 
Maar ik ben meer voorstander om te denken dat alles mogelijk is. Die gedachte heeft de mens immers verder gebracht de afgelopen millenia dan de conservatieve gedachtes dat dingen niet mogelijk waren.
Daar kom je ook niet ver mee, dan is het christelijke scheppingsverhaal ook een plausibele optie.
 
Back
Naar boven