MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

  • Topic starter inVorm
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Ja, ruim een eeuw is het bestaan van wormgaten in theorie mogelijk, maar tot op heden hebben we er nog geen één ontdekt.
Zelfde geldt voor de Higgs Boson.
 
Ja geen idee natuurlijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niets liever dan een alien ontmoeten, maar zelfs als we de technologische middelen zouden hebben zoals lightspeed, wormholes, anti zwaartekracht, dan denk ik dat de kans om een alien face to face te ontmoeten nihil is.
 
Dat is binnen 50 jaar na voorspelling ontdekt.
Ja, dat gaat dus ook niet zo snel.

Dat Higgs deeltje is trouwens nog niet met zekerheid ontdekt, zie je eigen bron.

Dus pas na 50 jaar toen de tech ver genoeg gevordert was hebben we het mogelijk kunnen bevestigen. Wormholes zien/meten heeft nog veel geavanceerdere tech nodig.
 
Ik denk dat we in 3030 uitgestorven zullen zijn omdat wij onszelf niet serieus nemen als mensheid.

Stel dat we tegen die tijd nog leven en technologisch ver geavanceerder zijn dan nu, misschien is dat ras wat wij graag wilde bezoeken inmiddels alweer uitgestorven.
Interessant om eens docu's te kijken over het soort civilisaties. Wij zijn bijna een type 1 civilisation.

Wanneer we het halen om type 1 te zijn, dan kunnen we onszelf bijna niet meer uitroeien omdat we dan al meerdere planeten hebben gekoloniseerd.

Zie de Kardeshev scale.

De vraag is, halen we type 1 of roeien we onszelf uit? Aankomende 100 jaar zijn cruciaal. Buitenaardse beschavingen die tussen sterrenstelsels kunnen reizen zullen zichzelf niet meer uitroeien. Ze zijn al te ver verspreid.
 
Laatst bewerkt:
Daar kom je ook niet ver mee, dan is het christelijke scheppingsverhaal ook een plausibele optie.
Religie vind ik achterlijk maar het bestaan van een goddelijke entiteit is in mijn opzicht nog best plausibel. Maar dus niet in de vorm van een blanke oude man die op een wolk zit te kijken of je wel netjes geen varkensvlees eet. Maar meer in de vorm van de wiskunde die alles verbindt. De taal waarin alle natuurwetten zijn geschreven.

Als je het nuchter bekijkt slaat de hele realiteit natuurlijk nergens op. Maar het is zoals het is.
 
Jongens, ik hoor jullie alleen over afstand lichtsnelheid en tijd praten. Probeer nu eens te denken in meer dan 4 dimensies.
 
Ik denk dat we in 3030 uitgestorven zullen zijn omdat wij onszelf niet serieus nemen als mensheid.

Stel dat we tegen die tijd nog leven en technologisch ver geavanceerder zijn dan nu, misschien is dat ras wat wij graag wilde bezoeken inmiddels alweer uitgestorven.
Niet iedere beschaving roeit zichzelf uit na het behalen van een bepaald technologisch punt in de tijd door bv een kernoorlog :D Ik kan aardige gedachtenspelletjes doen maar kan niet bevatten tot welk punt leven zichzelf kan ontwikkelen.

Wat zijn die ufo's die steeds gezien worden dan volgens jou?

 
Laatst bewerkt:
In het kort mijn visie. Of we begrijpen voldoende van de natuurwetten m.a.g. dat we nooit in direct contact komen met buitenaards leven, of we snappen er geen snars van en onze menselijke levensvorm zal het nooit kunnen bevatten. Dan zijn we gewoon simpel weg niet in staat om met die andere levensvormen te communiceren of om ze überhaupt waar te nemen. Sommigen maken dan wel eens een vergelijking tussen een worm en een mens om het verschil in intelligentie tussen ons en “onze bezoekers” uit te leggen, maar ipv worm kan je imo beter kiezen voor bijv. een paardenbloem om de onmacht nog beter te visualiseren.
 
Laatst bewerkt:
In het kort mijn visie. Of we begrijpen voldoende van de natuurwetten m.a.g. dat we nooit in direct contact komen met buitenaards leven, of we snappen er geen snars van en onze menselijke levensvorm zal het nooit kunnen bevatten. Dan zijn we gewoon simpel weg niet in staat om met die andere levensvormen te communiceren of om ze überhaupt waar te nemen. Sommigen maken dan wel eens een vergelijking tussen een worm en een mens om het verschil in intelligentie tussen ons en “onze bezoekers” uit te leggen, maar ipv worm kan je imo beter kiezen voor bijv. een paardenbloem om de onmacht nog beter te visualiseren.
Ik zie wetenschap en de 'natuurwetten' meer als een gebouw dat we bouwen op een moeras. Steeds bouwen we dat gebouw wat hoger en zodra er weer een verdieping op staat zakt t ook weer een klein beetje dieper in het moeras. Het universum is niet zoals wij het waarnemen, kijk in het donker naar boven en je ziet wat speldenprikjes. Gebruik technologie en de hele boel licht op.
Onze wetenschap staat in de kinderschoenen en wie weet waar we kunnen eindigen.

Hier recent nog wat senatoren over die zogeheten 'ufo's die recent de ronde doen. Het blijven maar leugens op leugens: Ja de ufo's zijn echt, houden zich op rond millitaire objecten en we hebben geen idee wie of wat het zijn.


Yeah fucking right, ze pompen er al minimaal 70 jaar gigantische bedragen in om die dingen te onderzoeken maar GEEN IDEE wie of wat het is. 70 jaar deinformatie en mensen wegzetten als crackpots en alu-hoedjes en nu de leugen niet meer vol te houden is spelen ze gekke henkie, en sorry dat ik het zeg Steks, maar je gaat er nog intrappen ook.
Er zijn tegenwoordig satelieten die kunnen zien wat jij op je mob loopt in te tikken, maar we weten niet wat het is maar het is een national security threat :rolleyes:

Je moet het zo zien, je hebt een super machtig millitair industrieel complex (VS, Rusland, GB bijvoorbeeld) die krijgen vanuit millitair personeel melding van apparaten en lichtbollen zie ze niet kunnen verklaren en die bewegingen maken die met de huidige kennis niet zijn te dupliceren. Deze millitairen die verantwoordelijk zijn voor de controlle van het luchtruim willen dan 2 dingen weten:
- Wie zijn dat?
- Hoe kan ik dat ook maken?

Niet noodzakelijk in bovenstaande volgorde :D

En een recent goed geschreven journalistiek stuk over die foo fighters die sinds '42 gezien worden.

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Hier een goede objectieve notatie van iemand die door gebruik te maken van foia's veel informatie naar boven heeft gekregen. Ik kan me hier zeer in vinden.

 

 
De laatste zie ik steeds meer filmpjes waarin officials (zoals member of congress) zich nu ook bemoeien in deze discussie en vragen om opheldering. Ook steeds meer docu's verschijnen er laatste tijd.

Worde we klaargestoomt voor de disclosure? Of nog meer angst met een nieuwe onzichtbare vijand?

Het valt gewoon op dat het eerst alleen bepaalde types waren die je steeds zag in dit soort filmpjes, maar nu zelfs hooggeplaatste leger/airforce/government officials. Het wordt ook niet meer geridiculiseerd. Paradigm shift?
 
Ik zie alleen maar politiek gezwets en onbetrouwbare ooggetuigen verslagen een geen harde bewijzen.

Gedragen de “believers” zich niet als de onderzoekers uit 1800?
Leuk gedachten-experiment is een kerncentrale terugbrengen naar het jaar 1800. De wetenschappers van die tijd zouden zich afvragen waar de energie vandaan komt en willen weten hoe het werkt. Ze zouden dat ding open maken om te onderzoeken en ineens pleuren er mensen dood neer. Dat ding moet bezeten zijn met kwade magie zulle ze denken en er een berg zand over gooien. Mss later als onze science verder is een keer opgraven en kijken hoe het werkt
 
Ik zie alleen maar politiek gezwets en onbetrouwbare ooggetuigen verslagen een geen harde bewijzen.
Wanneer zijn ooggetuigen betrouwbaar?

Vind je astronauten en straaljagerpiloten betrouwbaar?
 
Ik zie alleen maar politiek gezwets en onbetrouwbare ooggetuigen verslagen een geen harde bewijzen.

Gedragen de “believers” zich niet als de onderzoekers uit 1800?
Vanaf 02:20

Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
 
De laatste zie ik steeds meer filmpjes waarin officials (zoals member of congress) zich nu ook bemoeien in deze discussie en vragen om opheldering. Ook steeds meer docu's verschijnen er laatste tijd.

Worde we klaargestoomt voor de disclosure? Of nog meer angst met een nieuwe onzichtbare vijand?

Het valt gewoon op dat het eerst alleen bepaalde types waren die je steeds zag in dit soort filmpjes, maar nu zelfs hooggeplaatste leger/airforce/government officials. Het wordt ook niet meer geridiculiseerd. Paradigm shift?
Imo is disclosure al gedaan in 2001 door Dr. Greer met de national press club. Mensen letten niet op en laten we een stukje cognitieve dissonantie niet vergeten.

 
Back
Naar boven