apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Misschien verkopen ze hun afval wel aan Alien China.Zonder iets waarneembaars van hun oorsprong achter te laten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien verkopen ze hun afval wel aan Alien China.Zonder iets waarneembaars van hun oorsprong achter te laten?
Nee, het zou van alles kunnen zijn, maar grijze buitenaardse wezen die ons buitenaardse titaniumlegeringen achterlaten is niet het meest aannemelijke.Iets wordt op de rader gemeten met mach 10k+, maakt onmogelijke haakse bochten, maar omdat het dus niet onder gecontroleerde herhaalbare omstandigheden is 'gemeten' is het niet waar? Huh?
“Ontmoeten” in de zin dat ze de afgelopen decennia voet op aarde hebben gezet.Het ging over het bestaan van intelligente levensvormen, niet het ontmoeten.
NORADNellis range, deuren zijn oa verwerkt in de bergen. Ondergronds complex is gigantisch. Begin jaren 80 nog volop in het nieuws geweest wegens landje pik.
Maar zo zijn er nog een aantal r in de USA kan alleen even niet op de namen komen.
Niemand had het over grijze mannetjes.Nee, het zou van alles kunnen zijn, maar grijze buitenaardse wezen die ons buitenaardse titaniumlegeringen achterlaten is niet het meest aannemelijke.
Ik had het over de kans op leven op zich.“Ontmoeten” in de zin dat ze de afgelopen decennia voet op aarde hebben gezet.
Zoiets zou ik als bewijs beschouwen.Misschien als je erg goed je best doet vind je nog wel een drolletje op mars.
We zijn in staat om overal in het heelal de bouwstenen die nodig zijn voor leven te detecteren. Dat wordt hier zelfs aangedragen als soort van bewijs, maar met de zelfde technieken en methoden kunnen we geen bouwwerken of afvalproducten detecteren en dat is dan weer niet relevant.Iets waarneembaars van hun oorsprong, hm, we zijn in staat rovers naar de maan en mars te sturen, enkele satellieten om andere planeten dicht bij waar wij wonen maar wij hebben totaal niet de technologie om maar iets verder te geraken. Er gaan geruchten dat the dark side of the moon heeft vestigingen maar goed, kan je daar niet mee lastig vallen want jij wil puur bewijs. Echter zeggen dat er niet iets waarneembaars van hun oorsprong is gaat mij iets te ver omdat we dat gewoon niet weten.
Huh helemaal niet. We kunnen geen planeten buiten ons sterrenstelsel detecteren. We hebben slechts een paar duizend gedetecteerd in de onze.We zijn in staat om overal in het heelal de bouwstenen die nodig zijn voor leven te detecteren.
Jawel hoor
Dit is Philip Schneider, hij werd vermoord omdat hij eerlijk was, hij was een whistleblower.
Luister heel erg goed wat hij te vertellen heeft want persoonlijk schijt ik zeven kleuren stront.
2029, ow dear.
We kunnen door spectraalanalyse van alles detecteren, ook vanbuiten ons sterrenstelsel.Huh helemaal niet. We kunnen geen planeten buiten ons sterrenstelsel detecteren. We hebben slechts een paar duizend gedetecteerd in de onze.
Wel een vermakelijke serie.k zag net de serie 'war of the worlds'.... Zou dat wetenschappelijk onderbouwd zijn?![]()
We kunnen geen planeten detecteren buiten ons sterrenstelsel.We kunnen door spectraalanalyse van alles detecteren, ook vanbuiten ons sterrenstelsel.
Daarin verschillen wij denk ik niet zo veel van mening.
Dat zeg ik toch ook nergens.We kunnen geen planeten detecteren buiten ons sterrenstelsel.
wat zijn de bouwstenen voor leven dan?Zoiets zou ik als bewijs beschouwen.
We zijn in staat om overal in het heelal de bouwstenen die nodig zijn voor leven te detecteren. Dat wordt hier zelfs aangedragen als soort van bewijs, maar met de zelfde technieken en methoden kunnen we geen bouwwerken of afvalproducten detecteren en dat is dan weer niet relevant.
Wie helpt die geruchten over vestigingen aan de dark side of the moon de wereld in en waarom zijn daar geen beelden van?
learningenglish.voanews.com
We zijn in staat om overal in het heelal de bouwstenen die nodig zijn voor leven te detecteren.
Zat toch?
- bijna elke ster bevat planeten
- zgn bouwstenen van het leven zijn overal te vinden.
- stuff gets getting older, sterrenstelsel vormden sneller dan verwacht na de die 'big bang'.
Wat is jouw definitie van leven?Wie zegt nu dat de bouwstenen die wij denken nodig te hebben voor leven exact hetzelfde zijn als bij andere wezens.
Life will find its way.