Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bruh, het gaat om het narratief voor de schapen. Dat is meestal het verhaal, het meest verwijderd van de realiteit.Met hun technologie maakt het weinig uit of het warm of koud is.
Wat is het narratief van de realiteit dan volgens jou?Bruh, het gaat om het narratief voor de schapen. Dat is meestal het verhaal, het meest verwijderd van de realiteit.
haha verbaasd iets jou nog dan?Maar we krijgen dus straks lockdowns, omdat de temperatuur op aarde nu te hoog is waardoor we op de radar van aliens staan. Als we binnen blijven zakt de temperatuur op aarde en kunnen ze ons niet meer zien. Zoiets?![]()
Die hebben ze ook geprobeerd te pakken maar had redelijk wat vrienden en zorgde voor zelfbescherming. Wat mogelijk geholpen heeft is dat hij tijdig naar de media is gestapt. die beelden zijn in '89 heel de wereld over gegaan.De bescherming van Steven Greer moet volgens mij enorm zijn. Totaal anders dan bijvoorbeeld Bob Lazar. Die werdt systematisch gewoon als mafkees afgeschildert.
Alles wat in die piramides ligt, heeft dat voor hun ook een doel/reden, of liggen daat aardse dingen en een mummy in om ons te foppen?De Egyptische piramides zijn ook door hun gemaakt.
Het staat als een paal boven water dat de mensheid dit niet gedaan heeft en ook zijn er zeer geavanceerde machines gebruikt.
De piramides dienen als baken. Je kunt ze vanuit de ruimte zien. Ook moeten de piramides weerstand bieden aan alles wat er kan gebeuren op aarde zoals aardbevingen, tsunami's, erosie, noem het maar op.
De grootte en positie van de piramides geeft de wezens informatie zoals welke planeet het is en wanneer de laatste keer was dat ze langskwamen.
Ik denk dat mensen dat hebben gedaan onder leiding van Henoch. Dat was wel een mens maar was al honderden jaren zoniet duizenden vertrouwd met alien technologie.Hebben ze ook de sphinx en de vallij de koningen gebouwd?
Wat lag er in de piramides dan volgens jou?Alles wat in die piramides ligt, heeft dat voor hun ook een doel/reden, of liggen daat aardse dingen en een mummy in om ons te foppen?
Hebben ze ook de sphinx en de vallij de koningen gebouwd?
Nee hoor, je hebt de large greys en de small ones. De small ones zijn die in Roswell zijn gecrasht. De large ones zijn die een aanval hebben uitgevoerd op Philip Schneider en het amerikaanse leger. Dan heb je ook nog de Reptilians, daar wil je niet mee te maken hebben.
Meeste mensen weten niet dat er in heel de Pyramides geen enkele hyroglief te vinden is, alsmede geen hard bewijs dat ze als begraafplaats voor een farao hebben gediend.Wat lag er in de piramides dan volgens jou?
Wat is de sphinx dan? Een Egyptenaar of een leeuw?? Misschien dat astrologie er iets mee te maken heeft? De leeuw tijdperk?
Zijn de piramides en de vallij van de koningen aan elkaar gekoppeld, zijn ze van hetzelfde tijdperk? Misschien dat de piramides ouder zijn?
De sfinx refereert naar de leeuw van Judah die toen nog moest komen als mensEen Egyptenaar of een leeuw?? Misschien dat astrologie er iets mee te maken heeft? De leeuw tijdperk?
Dat zijn ze ook niet, de Egyptenaren hebben de piramides gewoon geowned.Meeste mensen weten niet dat er in heel de Pyramides geen enkele hyroglief te vinden is, alsmede geen hard bewijs dat ze als begraafplaats voor een farao hebben gediend.
In de pyramide zijn nog flink wat ruimtes binnen die niet bekeken zijn, bijvoorbeeld boven de "kings chamber" zijn nog ruimtes.
Overigens vind ik dit een mooi vraagstuk, aangezien die kamers granieten muren en plafonds hebben van enkele tonnen die overigens geschat 500mile hebben afgelegd om daar te komen.
Evenals de sphinx, er zijn veel kenmerken/bewijs te vinden van jaren tot enkele 1000'den jaren van water erosie rondom de sphinx. Aangezien het meer dan 9000 jaar geleden is dat het daar geregend heeft kan dit betekenen dat de sphinx dus zo maar 12000 jaar oud is (gezien de erosie). Ook denk ik dat de Egyptenaren waarvan gedacht word dat ze dit gebouwd hebben (pyramide's + sphinx) dit niet gedaan hebben maar gevonden hebben of dat dit eeuwen en eeuwen lang is doorgegeven.
Precies. Vind hem altijd intressant om te beluisteren. Zowel in zijn docu die nu te zien is of één van zijn vele keren in de podcast van Rogan.Aldus Graham Hancock. En ik vind zijn ontdekkingen altijd meer dan de moeite waard om naar te luisteren. Het is voor mij in elk geval 1 van de meest plausibele verhalen hierover.