AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Gast zoek zelf uit wat Hubble JWST en andere telescopen allemaal geregistreerd hebben.
Ik heb niets voorbij zien komen wat als bewijs kan dienen voor buitenaards leven. Jij en anderen kunnen wel beweren dat ik fout zit, maar me niet het bewijs tonen. :thinking:

Ik heb niets voorbij zien komen wat als bewijs kan dienen voor buitenaards leven. Jij en anderen kunnen wel beweren dat ik fout zit, maar me niet het bewijs tonen. :thinking:
Je haalt nu twee dingen door elkaar numbtie.
En je opmerking laat zien hoeveel je er van af weet.

@inVorm , niet zeker of je dit al eens gezien hebt maar zeker de moeite waard. Heb het zelf net bekeken. @Steks , niet voor jou bedoeld.

Precies, dat bedoel ik.
Verdiep je eens wat meer in de algehele materie man voordat je hier de popie jopie uithangt en anderen belachelijk maakt.
Jij kan niet eens uitleggen wat ik in jouw ogen door elkaar haal, maar ik ben de gene die het allemaal niet snapt.

Lol, dit is precies wat jij aan het doen bent.
Inderdaad, me verdiepen in de materie. Verder druk ik sommige op de feiten.
Jij kan niet eens uitleggen wat ik in jouw ogen door elkaar haal, maar ik ben de gene die het allemaal niet snapt.
Het heeft niet echt iets te maken met snappen, meer met dingen door elkaar halen en het is een waste of time jou te gaan vertellen wat je door elkaar haalt.

Het heeft niet echt iets te maken met snappen, meer met dingen door elkaar halen en het is een waste of time jou te gaan vertellen wat je door elkaar haalt.
Dus omdat jij je eigen beweringen niet kunt onderbouwen probeer je een andere eerst belachelijk te maken om vervolgens gewoon weg te lopen van de discussie.

• Like
Waarderingen: vntl
Nellis range, deuren zijn oa verwerkt in de bergen. Ondergronds complex is gigantisch. Begin jaren 80 nog volop in het nieuws geweest wegens landje pik.

Maar zo zijn er nog een aantal r in de USA kan alleen even niet op de namen komen.
Ah, Nellis AFB ken ik wel. Oefening Red Flag hebben ook Nederlandse F-16's aan meegedaan. Ik kan de satellietbeelden niet precies vinden, ben wel benieuwd wat zich daar bevindt. Mogelijk nucleair gebeuren?

Dus omdat jij je eigen beweringen niet kunt onderbouwen probeer je een andere eerst belachelijk te maken om vervolgens gewoon weg te lopen van de discussie.
Wie zegt nou dat ik het niet kan onderbouwen? Jij. Maar zoals ik al meedeelde, waste of time.

Zonder iets waarneembaars van hun oorsprong achter te laten?
Misschien als je erg goed je best doet vind je nog wel een drolletje op mars.
Iets waarneembaars van hun oorsprong, hm, we zijn in staat rovers naar de maan en mars te sturen, enkele satellieten om andere planeten dicht bij waar wij wonen maar wij hebben totaal niet de technologie om maar iets verder te geraken. Er gaan geruchten dat the dark side of the moon heeft vestigingen maar goed, kan je daar niet mee lastig vallen want jij wil puur bewijs. Echter zeggen dat er niet iets waarneembaars van hun oorsprong is gaat mij iets te ver omdat we dat gewoon niet weten.

Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat die data het eventuele fenomeen correct beschrijven omdat het niet onder gecontroleerde omstandigheden te herhalen is met een eenduidige uitkomst.

Ik had gehoopt dat mijn analogie je dit deed begrijpen.
Niet alles is onder gecontroleerde omstandigheden te herhalen. Dus dan bestaat het niet?

Iets wordt op de rader gemeten met mach 10k+, maakt onmogelijke haakse bochten, piloten zien het en kunnen volgas het niet bijhouden, maar omdat het dus niet onder gecontroleerde herhaalbare omstandigheden is 'gemeten' is het niet waar? Huh?

Klopt maar om meerdere redenen is het zeer onwaarschijnlijk om te denken dat we aan andere sterrenstelsels moeten denken als we het hebben over contact hebben met of ontmoeten van levensvormen van buiten ons zonnestelsel.
Het ging over het bestaan van intelligente levensvormen, niet het ontmoeten.

Terug
Naar boven