MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Gast zoek zelf uit wat Hubble JWST en andere telescopen allemaal geregistreerd hebben.
Die zijn toch niet gericht op het aardoppervlak want daar gaat het nu toch om?

Maar vertel mij maar welk bewijs er voortvloeit uit de registraties van die telescopen.

Idd, zeg wat een gast. Navy ace's zijn getraind om op 50km afstand een verschillend type MIG te herkennen.

Neeuuu maar als een metaal achtige schijf wegzipt met 600g ook geregistreerd door de radar, nee dan hebben ze t verkeerd gezien :rolleyes:
Ze nemen iets waar dat ze niet kunnen herkennen identificeren dat als een ongeïdentificeerd vliegend object, in geloof hun direct.

ondergrondse basis (een van vele)

1688292573354.png
Waar is dit? Kun je deze satellietbeelden terugvinden?

• Topic Starter Topic Starter
Waar is dit? Kun je deze satellietbeelden terugvinden?
Nellis range, deuren zijn oa verwerkt in de bergen. Ondergronds complex is gigantisch. Begin jaren 80 nog volop in het nieuws geweest wegens landje pik.

Maar zo zijn er nog een aantal r in de USA kan alleen even niet op de namen komen.

Toevoeging van mij: ondanks dat elektromagnetische boodschappen al lang genoeg worden verzonden om eventueel te worden ontvangen. Statistische analyse van dit gegeven impliceert dat er in het hele universum geen ontvangers zijn. Lang geleden werd dit al de Fermi paradox genoemd. Nieuwe inzichten in het ontstaan van het leven op aarde die ook gewoon te vinden zijn in populaire werken van de onderzoekers, bevestigen deze conclusie.
Op dat vlak ben ik het om meerder redenen niet met je eens.

We sturen pas een jaar of 150 elektromagnetische signalen uit. Dat is 150 lichtjaar. En na 150 jaar zal dat waarschijnlijk amper te onderscheiden zijn van achtergrondruis.

Dichtsbijzijnde sterrenstelsel ligt 158.000 lichtjaar van ons af. Er zijn circa 100 miljard sterrenstelsels. Zelfs in ons eigen sterrenstelsel is 150 lichtjaar ontzettend weinig
Klopt maar om meerdere redenen is het zeer onwaarschijnlijk om te denken dat we aan andere sterrenstelsels moeten denken als we het hebben over contact hebben met of ontmoeten van levensvormen van buiten ons zonnestelsel.

• Topic Starter Topic Starter
Die zijn toch niet gericht op het aardoppervlak want daar gaat het nu toch om?

Maar vertel mij maar welk bewijs er voortvloeit uit de registraties van die telescopen.
Zat toch?

- bijna elke ster bevat planeten
- zgn bouwstenen van het leven zijn overal te vinden.
- stuff gets getting older, sterrenstelsel vormden sneller dan verwacht na de die 'big bang'.

• Like
Waarderingen: BB_

Ik heb z'n boeken niet gelezen. Zijn er boeken die je aanraadt? Aangezien tijd beperkt is en de hoeveelheid boeken enorm.
Met multiversa bereik je alleen niet een situatie waarbij jij contact kunt hebben met andere levensvormen.

Ik heb tot nu toe alleen “Brief Answers to the Big Questions” beluisterd.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven