XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Kan intelligentie bestaan zonder materie?

Heb net het eerste uur gezien, de slimste Belg blijkt ook tres aimable te zijn.
Verderop voert hij de standaard argumenten van Nick Bostrom aan, die wetenschapsfilosoof is in Oxford, om zich aan te sluiten bij de consensus op zijn vakgebied, dat er hoogstens buitenaardse bacteriën zijn.

Er zijn vele bottlenecks die de evolutie van bacterie naar meercellige in de weg staan. De belangrijkste is de omstandigheid dat er mitochondriën nodig zijn om mitochondriën te bouwen.

Ruim 10 jaar geleden is ontdekt dat dit op aarde eenmalig gebeurd is door de fusie van een bacterie met een Archeon, waarbij de niet-verteerde bacterie als mitochondrium ging functioneren.

Laatst bewerkt:
Er word wel uitgegaan dat het ontstaan van leven exact hetzelfde moet zijn zoals bij ons. Dit vind ik in een ongekend grote ruimte, de ruimte, wel kort door de bocht.

Er word wel uitgegaan dat het ontstaan van leven exact hetzelfde moet zijn zoals bij ons. Dit vind ik in een ongekend grote ruimte, de ruimte, wel kort door de bocht.
Zo te zien gebruiken "ze" geen steroïden.

1690354095612.png

Hij zegt hijvoorbeeld, ik west waar de space crafts zijn maar ik kan niet zeggen waar zucht
Wat zou het uitmaken als ze toegeven dat aliens wel bestaan en dat er contact is geweest? Het enigste wat er kan gebeuren is wereld wijde paniek die kan uitbreken. Echt toegevoegde waarde is er in mijn ogen niet bij erkenning van buitenaards leven. Zelfde als ze bekendmaken wie er achter 9-11 zit of achter de moord op JFK. Leuk om te weten maar iets positiefs kan er niet uitkomen.

Wat zou het uitmaken als ze toegeven dat aliens wel bestaan en dat er contact is geweest? Het enigste wat er kan gebeuren is wereld wijde paniek die kan uitbreken. Echt toegevoegde waarde is er in mijn ogen niet bij erkenning van buitenaards leven. Zelfde als ze bekendmaken wie er achter 9-11 zit of achter de moord op JFK. Leuk om te weten maar iets positiefs kan er niet uitkomen.

Zonder hard bewijs blijft het ook allemaal de grootste onzin en stemmingmakerij.
Dat er sinds de jaren 50 al een narratief gecreëerd wordt over buitenaards leven voor het voeden van fear en compliance kan ik me goed voorstellen.

Die Greer heeft het over 69 verschillende soorten buitenaards leven. Dat betekent dus dat er minimaal 69x contact is geweest (op welke manier dan ook) en dat dit al die 69x ongezien heeft plaatsgevonden en de personen in kwestie al die decennia lang altijd hun mond zijn blijven houden. Niemand die stiekem een fotootje heeft gemaakt, voor een naar alle waarschijnlijkheid mega bedrag te verkopen is aan een groot media imperium?

Ik wil graag geloven dat er meer is, maar zonder bewijs blijf ik sceptisch op zulke verhalen.

Zonder hard bewijs blijft het ook allemaal de grootste onzin en stemmingmakerij.
Dat er sinds de jaren 50 al een narratief gecreëerd wordt over buitenaards leven voor het voeden van fear en compliance kan ik me goed voorstellen.

Die Greer heeft het over 69 verschillende soorten buitenaards leven. Dat betekent dus dat er minimaal 69x contact is geweest (op welke manier dan ook) en dat dit al die 69x ongezien heeft plaatsgevonden en de personen in kwestie al die decennia lang altijd hun mond zijn blijven houden. Niemand die stiekem een fotootje heeft gemaakt, voor een naar alle waarschijnlijkheid mega bedrag te verkopen is aan een groot media imperium?

Ik wil graag geloven dat er meer is, maar zonder bewijs blijf ik sceptisch op zulke verhalen.
Dit is precies zoals ik er over denk. Zoveel mensen die bij die projecten betrokken zijn en er is er niet 1 die er ontslagen is omdat die dronken op zijn werk verscheen en fotots heeft gemaakt en het naar buiten heeft gebracht.
Alleen schetsen van reverse engineering van Bob Lazaar bijvoorbeeld.

Ik heb ooit een filmpje gezien dat ging over de maanlanding.
Hoeveel mensen er betrokken zouden zijn geweest mocht dat in scene zijn gezet.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven