Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
?Ik wil graag geloven dat er meer is, maar zonder bewijs blijf ik sceptisch op zulke verhalen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Ik wil graag geloven dat er meer is, maar zonder bewijs blijf ik sceptisch op zulke verhalen.
Waar zijn de foto's en filmpjes van degelijke kwaliteit met onomstotelijk bewijs van bijvoorbeeld 1 van die 69 soorten buitenaardse wezens?
Wat zou er dan veranderen? Mocht het al waar zijn dat er in de jaren 60 contact is geweest (en ze een ufo hebben gevonden met een levensvorm er in) en er veel gebruik is geweest van reverse engineering dan vraag ik me af wat er na een openbaring zou veranderen.Ik denk dat het de grootste ontdekking ooit zou zijn en het onze kijk op het leven en de mensheid ontzettend veel zal veranderen.
Er is al genoeg bewijs en jij bent waarschijnlijk een persoon die zal zeggen ow die foto's zijn nep en die filmpjes ook.Waar zijn de foto's en filmpjes van degelijke kwaliteit met onomstotelijk bewijs van bijvoorbeeld 1 van die 69 soorten buitenaardse wezens?
Er is al genoeg bewijs en jij bent waarschijnlijk een persoon die zal zeggen ow die foto's zijn nep en die filmpjes ook.
Het omonstotelijk bewijs waar jij het over hebt is in handen van een elite groep die het gewoon niet openbaar wil maken, vandaar COVER UP, are you with me, do you get it?
Ben je op de hoogte van Steven Greers werk?
Aanrader, close encounter of the fifth kind.
Ik had het over buitenaards leven op zich.Wat zou er dan veranderen? Mocht het al waar zijn dat er in de jaren 60 contact is geweest (en ze een ufo hebben gevonden met een levensvorm er in) en er veel gebruik is geweest van reverse engineering dan vraag ik me af wat er na een openbaring zou veranderen.
Maar het moet dan niet sneaky gebeuren. Corbyn zegt dat het nog wel een paar honderd jaar duurt voordat wij het totaal begrijpen. Greer beweert dat 'wij ' anti gravity al eigen zijn.Ik had het over buitenaards leven op zich.
Verder zou het heel triest zijn als we met 60 jaar reverse engineering van interstellaire ruimte voertuigen niet verder zijn gekomen dan waar we nu zijn.
Nee man, die gebruikte een P.I.T. Bull
En hoe diagnosticeert zo'n dokter Greer nou 'anti gravity'?Maar het moet dan niet sneaky gebeuren. Corbyn zegt dat het nog wel een paar honderd jaar duurt voordat wij het totaal begrijpen. Greer beweert dat 'wij ' anti gravity al eigen zijn.
Reverse engineering is ook weer zoiets...Ik had het over buitenaards leven op zich.
Verder zou het heel triest zijn als we met 60 jaar reverse engineering van interstellaire ruimte voertuigen niet verder zijn gekomen dan waar we nu zijn.
En van alle plekken waar ze kunnen landen kiezen ze een plek uit waar mensen niets hebben.
Vraag het hem.En hoe diagnosticeert zo'n dokter Greer nou 'anti gravity'?
We weten nu wel dat je niet in sprookjes gelooft.
Jij weet het 👍En van alle plekken waar ze kunnen landen kiezen ze een plek uit waar mensen niets hebben.
Wel goed voor de centjes uiteraard. Een paar journalisten die langs komen. Mooi verhaaltje ophangen en wat centjes krijgen om een water put te slaan.