Fitness Seller

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Ik denk dat het de grootste ontdekking ooit zou zijn en het onze kijk op het leven en de mensheid ontzettend veel zal veranderen.
Wat zou er dan veranderen? Mocht het al waar zijn dat er in de jaren 60 contact is geweest (en ze een ufo hebben gevonden met een levensvorm er in) en er veel gebruik is geweest van reverse engineering dan vraag ik me af wat er na een openbaring zou veranderen.

Waar zijn de foto's en filmpjes van degelijke kwaliteit met onomstotelijk bewijs van bijvoorbeeld 1 van die 69 soorten buitenaardse wezens?
Er is al genoeg bewijs en jij bent waarschijnlijk een persoon die zal zeggen ow die foto's zijn nep en die filmpjes ook.
Het omonstotelijk bewijs waar jij het over hebt is in handen van een elite groep die het gewoon niet openbaar wil maken, vandaar COVER UP, are you with me, do you get it?
Ben je op de hoogte van Steven Greers werk?
Aanrader, close encounter of the fifth kind.

Het balletje is nu aan het rollen. David Grusch heeft het amerikaanse congres namen van personen gegeven die direct met de geheime programma's te maken hebben. Ook waar de toestellen zijn weet het congres nu. Dit is enkel maar het begin.

Er is al genoeg bewijs en jij bent waarschijnlijk een persoon die zal zeggen ow die foto's zijn nep en die filmpjes ook.
Het omonstotelijk bewijs waar jij het over hebt is in handen van een elite groep die het gewoon niet openbaar wil maken, vandaar COVER UP, are you with me, do you get it?
Ben je op de hoogte van Steven Greers werk?
Aanrader, close encounter of the fifth kind.

Van waar die aanname? Ik heb uberhaupt nog nooit een foto of filmpje gezien van HD of 4K of 8K kwaliteit waarop zulks te zien is. Alleen 120i beelden van een Nokia uit 2004. Met een ISO op 12800 omdat het anders te donker was, en vlokken van sneeuw, wat de pixels zijn.

Ik zal me eens verdiepen in Steven Greer, temeer omdat ik het een interessant onderwerp vind, maar zonder tastbaar bewijs is het moeilijk om te geloven, wat er allemaal gesteld wordt. Buitenaards leven is voor mij geen religie zoals het christendom, waarbij we dingen geloven omdat het ergens staat geschreven, omdat iemand dat ooit zou hebben verteld en gezien. Anekdotisch bewijs op dit niveau, is pas echt iets waard als het met beeldmateriaal, (liefst ook met geluid) kan worden bevestigd.

Wat zou er dan veranderen? Mocht het al waar zijn dat er in de jaren 60 contact is geweest (en ze een ufo hebben gevonden met een levensvorm er in) en er veel gebruik is geweest van reverse engineering dan vraag ik me af wat er na een openbaring zou veranderen.
Ik had het over buitenaards leven op zich.

Verder zou het heel triest zijn als we met 60 jaar reverse engineering van interstellaire ruimte voertuigen niet verder zijn gekomen dan waar we nu zijn.

Verder zou het heel triest zijn als we met 60 jaar reverse engineering van interstellaire ruimte voertuigen niet verder zijn gekomen dan waar we nu zijn.
Maar het moet dan niet sneaky gebeuren. Corbyn zegt dat het nog wel een paar honderd jaar duurt voordat wij het totaal begrijpen. Greer beweert dat 'wij ' anti gravity al eigen zijn.

Maar het moet dan niet sneaky gebeuren. Corbyn zegt dat het nog wel een paar honderd jaar duurt voordat wij het totaal begrijpen. Greer beweert dat 'wij ' anti gravity al eigen zijn.
En hoe diagnosticeert zo'n dokter Greer nou 'anti gravity'?

Reverse engineering is ook weer zoiets...

En van alle plekken waar ze kunnen landen kiezen ze een plek uit waar mensen niets hebben.
Wel goed voor de centjes uiteraard. Een paar journalisten die langs komen. Mooi verhaaltje ophangen en wat centjes krijgen om een water put te slaan.
Jij weet het 👍

Ze spreken dr Greer wel tegen wat betreft hun lichamelijke verschijning.

Voor de niet kenners onder ons

Bijlagen

• 71dAprrCLOL.jpg
    71dAprrCLOL.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 29
Terug
Naar boven