Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Ja goed maar die is niet goed snik, jij daarentegen bent een professor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja goed maar die is niet goed snik, jij daarentegen bent een professor.
Heeft Greer iets geleverd wat zijn verhalen onderbouwd?Ja goed maar die is niet goed snik, jij daarentegen bent een professor.
Absoluut!Heeft Greer iets geleverd wat zijn verhalen onderbouwd?
Waar kan ik dat vinden?
In de x files.
Kunnen een vraag gewoon beantwoorden.
Ik zal jouw vraag beantwoorden. Doe eens een beetje onderzoek omtrent Steven Greer. Alles wat hij beweert kan hij onderbouwen.

Good luck.![]()
Substantiated Claims Steven Greer
For those who think it's easier to annoy you than to Google 'Substantiated claims steven greer' themselves.letmegooglethat.com
![]()
Je kan onzin wel onderbouwen, maar het blijft onzin.Ik zal jouw vraag beantwoorden. Doe eens een beetje onderzoek omtrent Steven Greer. Alles wat hij beweert kan hij onderbouwen.
Whatever mateJe kan onzin wel onderbouwen, maar het blijft onzin.
dr
Tsja, je noemt jezelf iemand die de hoogste academische graad of titel aan een universiteit verworven heeft, je doet je voor als een professor maar in het echie ben je gewoon een simpele ziel, bless you.
Dat filmpje "encounters of the fifth kind" is in ieder geval een belediging van de intelligentie van de kijker.Tsja, je noemt jezelf iemand die de hoogste academische graad of titel aan een universiteit verworven heeft, je doet je voor als een professor maar in het echie ben je gewoon een simpele ziel, bless you.