XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Er toch heeft hij hier 100% gelijk.
Als we over het onderwerp UAP praten bedoelen we natuurlijk niet het onkruid wat in je tuin groeit, daar gaat het om. En als je naar z'n ogen kijkt heeft hij waarschijnlijk wat van dat onkruid (weed) gerookt.

Als we over het onderwerp UAP praten bedoelen we natuurlijk niet het onkruid wat in je tuin groeit, daar gaat het om. En als je naar z'n ogen kijkt heeft hij waarschijnlijk wat van dat onkruid (weed) gerookt.
Met UAP bedoel je “unidentified aerial phenomenon”?

Lees beter man, gaf twee opties. Heb jij er nog meer dan? Wil het graag van je vernemen mocht je een logische verklaring hebben.
De eerste logische gedachte die bij me opkomt is dat er iets door meerderen is waargenomen wat niet eenvoudig te verklaren is.

Probeer het eens, wat zijn de opties?
Daar heb ik geen behoefte aan. Ik voel me er prima bij om bij sommige zaken te accepteren dat het (voorlopig) onverklaarbaar is.

Als anderen het willen toeschrijven aan aliens (of iets anders) prima, maar verwacht dan wel vragen naar een onderbouwing.

Laatst bewerkt:
Een goes voorbeeld is JWT. Ow, volgens de wetenschap zou dat helenaal niet mogelijk kunnen zijn.
???

Juist dankzij de wetenschap is de JWT gebouwd, de wetenschap interpreteert de nieuwe data om bestaande inzichten aan te passen en nieuw inzichten op te doen.

Hoe staat het tegenwoordig eigenlijk met de chem-trails? Zijn we daar ondertussen al aan dood gegaan?

Daar heb ik geen behoefte aan. Ik voel me er prima bij om bij sommige zaken te accepteren dat het (voorlopig) onverklaarbaar is.

Als anderen het willen toeschrijven aan aliens (of iets anders) prima, maar verwacht dan wel vragen naar een onderbouwing.
Jij hebt er zelf geen verklaring voor. Anderen komen met mogelijkheden. En dan vraag jij voor bewijs?

???

Juist dankzij de wetenschap is de JWT gebouwd, de wetenschap interpreteert de nieuwe data om bestaande inzichten aan te passen en nieuw inzichten op te doen.
Precies, dat betekent dat wij niet steevast op onze wetenschap kunnen bouwen daar wij niet alles weten.

Terug
Naar boven