Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.469
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik vraag het jou, kan niet op tegen jouw kennis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag het jou, kan niet op tegen jouw kennis.
Kennis is op zichzelf niet zo belangrijk, soms is het zelfs handig om wat minder te weten om nieuwe verschijnselen te kunnen verklaren.
1.45 tot 2.10 Dat is wat ik bedoel, Tyson is een malloot en degene die hem geloofwaardig achten ook.
Okay maar begrijpt men dit niet dan? Het is toch logisch?Ik geloof Tyson natuurlijk niet, hij verkondigt gewoon de wetenschappelijke consensus.
Lol ja die ufo's worden door eekhoorntjes bestuurd kappen nou joh Steksie

Wie zegt dat waar?Lol ja die ufo's worden door eekhoorntjes bestuurd kappen nou joh Steksie![]()
Welke UFO's?Lol ja die ufo's worden door eekhoorntjes bestuurd kappen nou joh Steksie![]()
Daar begon het mee.Nee, alles behalve human is per definitie non-human.
Tyson probeert aan te tonen dat Grusch uit zijn nek lult en zich ook onzorgvuldig en inadequaat uitdrukt.Okay maar begrijpt men dit niet dan? Het is toch logisch?
Best knap van hem dat ie dik een jaar geleden zo mijn topic al genoemd heeft vind je niet?Wat denk je zelf als iemand begint over "inter-dimensional beings?"

Doet me denken aan louis van gaal. Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom.
Wat lult hij uit zijn nek dan?Tyson probeert aan te tonen dat Grusch uit zijn nek lult en zich ook onzorgvuldig en inadequaat uitdrukt.
Interdimensionale wezens?
Wat zegt hij daarover dan? Shit heb een deja vu, alsof ik dat al eerder gevraagt heb.
Waar zijn de duidelijke beelden van UFO's? En dan heb ik het nog niet eens over ufonauten.Doet me denken aan louis van gaal. Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom.