AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ow, geen uitleg van @vntl , nou dan is het vast een hoax, kan niet anders. Ow nee, het is een weerballon, offe een drone, offe moerasgas.

Kijk naar de ogen van de beste man, compleet gek geworden.

Mijn reactie was bijna hetzelfde.

Op een dag zei Bob Lazar tegen zichzelf. Weet je wat ik ga doen? Ervoor zorgen dat ik geen normaal leven meer heb en dat ze me proberen van kant te maken.
Dat heb ik er wel voor over, doe het tenslotte voor het geld.
Dit dacht Philip Schneider ook, helaas zat het hem niet mee en werd hij koud gemaakt.
Vele jaren later dacht David Grusch precies hetzelfde, laat ik een lul verhaal ophangen onder ede zodat wanneer ze erachter komen mijn leven en carriere naar de knoppen zijn en ik in de gevangenis beland.
Ow dear, moet niet gekker gaan worden.

En langzaam sijpelt het door..

Voor de niet kenners zoals doctoren en professors.

The neurodegenerative effect of fluoride. The toxic effect of fluoride on the central nervous system is multidimensional—it results from disturbances in metabolism regulation, synaptic functioning, the blood–brain barrier integrity, as well as oxidative stress and inflammation induction in neurons and microglia cells.

Voor de niet kenners zoals doctoren en professors.

The neurodegenerative effect of fluoride. The toxic effect of fluoride on the central nervous system is multidimensional—it results from disturbances in metabolism regulation, synaptic functioning, the blood–brain barrier integrity, as well as oxidative stress and inflammation induction in neurons and microglia cells.
Reptilians?

Over de fantasierijke wereld van Steven Greer.
Als we terug gaan in de tijd en we vertelden verhalen over bijvoorbeeld internet, mobieltjes, vliegen in de lucht etc, dan zouden de meeste mensen zeggen, wat een fantasie.

1691127509833.png

1691127585176.png

Hoe vaak wordt de moderne wetenschap wel niet herschreven omdat men verkeerd dacht? Nieuwe observaties, nieuwe ontdekkingen.

Terug
Naar boven