Fitness Seller

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

But the fact that we can only measure the effects of spacetime on the matter and energy in the Universe, and not the spacetime itself, tells us that spacetime behaves indistinguishably from a purely calculational tool. But that doesn't mean that spacetime itself isn't a physically real entity.

Inmiddels wordt het steeds duidelijker dat bepaalde herbiciden, fungiciden en pesticiden nogal fucked up zijn voor je lichaam op de lange termijn. Denk aan ziektes zoals parkinson.

Ik snap dat je uit zijn verhaal kan opmaken dat glyfosaat niet schadelijk is, maar dat zegt die niet. Het ligt meer aan de interpretatie van de toehoorder.
Het gaat over de schadelijkheid van glyfosaat en hij begint spottend over de LD50. De LD50 zegt niks over de schadelijkheid van een stof (op lange termijn).

Zie bijv. de LD50 van de carcinogene stoffen in tabaksrook.

@Schwarzeneggertje Bewijzen graag anders geloof ik er niets van en is het maar een sprookje.

Greer en Lazar hebben het over natuurkunde die niet bestaat.
Voor de moderne wetenschap waar jij het voortdurend over hebt en waar je niet vanaf wil wijken want dan is het een sprookje. De mensheid weet wat het weet maar er is nog zoveel meer te ontdekken en te realiseren. Blijf jij maar in je bubble.

Het gaat over de schadelijkheid van glyfosaat en hij begint spottend over de LD50. De LD50 zegt niks over de schadelijkheid van een stof (op lange termijn).

Zie bijv. de LD50 van de carcinogene stoffen in tabaksrook.
Het was een reactie op iets anders, pas als ik dat (exact) beluisterd heb kan ik een concreet antwoord geven.

Voor de moderne wetenschap waar jij het voortdurend over hebt en waar je niet vanaf wil wijken want dan is het een sprookje. De mensheid weet wat het weet maar er is nog zoveel meer te ontdekken en te realiseren. Blijf jij maar in je bubble.
Greer en Lazar c.s. zeggen maar wat en doen dit op een kinderlijke en doorzichtige manier. Zelfs al zijn er aliens geland, dan is het nog steeds onzin wat die twee beweren.

Dit is een interessante. Weet niet of iemand hier dit ooit gezien heeft. Fake? My arse!! Gezien en gefilmt door verschillende personen op verschillende locaties. Dome of Rock, bedevaartplaats in Jeruzalem. Ook de reactie van degene die het zagen. We kunnen twee kanten op, non human or man made. Non human betekent aliens, man made betekent dat er technologie geheim gehouden wordt. Er was meer. Het felle licht schiet namelijk omhoog waar 3 of 4 rode lichten duidelijk zichtbaar zijn in de donkere hemel. Dit zou het schip moeten zijn waar de orb vandaan komt.

Dit is een interessante. Weet niet of iemand hier dit ooit gezien heeft. Fake? My arse!! Gezien en gefilmt door verschillende personen op verschillende locaties. Dome of Rock, bedevaartplaats in Jeruzalem. Ook de reactie van degene die het zagen. We kunnen twee kanten op, non human or man made. Non human betekent aliens, man made betekent dat er technologie geheim gehouden wordt. Er was meer. Het felle licht schiet namelijk omhoog waar 3 of 4 rode lichten duidelijk zichtbaar zijn in de donkere hemel. Dit zou het schip moeten zijn waar de orb vandaan komt.

Nou wat een duidelijk bewijs weer nou ik ben om.

Terug
Naar boven