Fitness Seller

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Ook dat ben ik niet met je eens.

Het is een twee-partijenstelsel en veel mensen die van oudsher op een partij stemmen zullen dat vaak blijven doen. De meeste stemmers zijn, denk ik, veel milder en gematigder dan de extremere vleugels van hun partij.

Een voorbeeld is dat de meeste Amerikanen, ook de meeste Democraten achter Israëls recht op zelfverdediging staan en achter de steun van Amerika. Is mijn inschatting, ikheb hier geen onderbouwing van.

Laten we wel zijn, ook de Republikeinen hebben met de Tea Party en ook Trump wat heftige interne bewegingen meegemaakt.
Nu ben jij een keer degene die het onnodig ingewikkeld maakt, het plaatje van inVorm is geen versimpelde weergave van de werkelijkheid, dat wilde ik zeggen, niet meer en niet minder.

Ayaan Hirsi Ali stemt op Trump.

Laatst bewerkt:
De eerste uitslag is binnen!

Ik hoop dat Trump wint natuurlijk. wat ik heb begrepen zit het vast op 7 zgn swingstates om de beoogde 270 punten te halen

Common sense

1730816971822.png

Je zou denken dat ze daar over beschikt, zeker als je weet dat ze de Islam na 9/11 heeft verlaten en zich atheïst noemde.

Totdat je weet dat ze eind november zich bekeerd heeft tot het christendom.
Ja dat is ook zo'n bizar fenomeen momenteel. Russel Brand, die ik zeer respecteer, ook al.

Vraag me heel erg af waar dit ineens vandaan komt?

Je zou denken dat ze daar over beschikt, zeker als je weet dat ze de Islam na 9/11 heeft verlaten en zich atheïst noemde.

Totdat je weet dat ze eind november zich bekeerd heeft tot het christendom.

Ja dat is ook zo'n bizar fenomeen momenteel. Russel Brand, die ik zeer respecteer, ook al.

Vraag me heel erg af waar dit ineens vandaan komt?
Het is wel duidelijk als je het artikel leest.

Het gaat vooral om het behoud van de Westerse Beschaving en weet ik wat ze daar allemaal onder willen laten vallen.

Is dat een bloem die je kan plukken of moet die in de grond blijven staan om voeding te krijgen. (Verwijzend naar een discussie tussen Van der Staaij en Baudet)

Ik hoop dat trump wint,

Laatst bewerkt:
Het is wel duidelijk als je het artikel leest.

Het gaat vooral om het behoud van de Westerse Beschaving en weet ik wat ze daar allemaal onder willen laten vallen.

Is dat een bloem die je kan plukken of moet die in de grond blijven staan om voeding te krijgen. (Verwijzend naar een discussie tussen Van der Staaij en Baudet)
Over Russell Brand gesproken

Was er niet iets vergelijkbaars met Bush jr. die na wat h**ren, snoeren en een alcoholprobleem herrees als een "born-again christian"?

The Bee. :D

Ga je dan opeens in sprookjes geloven?
Heb je het artikel gelezen?

Zoals ik het lees lijkt ze vooral aangetrokken door:
1. wat er volgens haar (en veel anderen) uit voortkomt;
2. een systeem van normen en waarden als alternatief voor een systeem gebaseerd op niets, woke en/of islam.

Heb je het artikel gelezen?

Zoals ik het lees lijkt ze vooral aangetrokken door:
1. wat er volgens haar (en veel anderen) uit voortkomt;
2. een systeem van normen en waarden als alternatief voor een systeem gebaseerd op niets, woke en/of islam.
Maar dan hoef je toch niet ineens in God te gaan geloven of jezelf Christen te noemen.

Ze zijn begonnen!

Eens, Roderick Veelo is wel heerlijk om naar te luisteren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven