Fitness Seller

Nieuws Het grote Amerikaanse presidentsverkiezingen topic 2024

Peiling Peiling Wie wint?

• Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .
Na Pennsylvania:

Zo te zien gaat Pennsylvania ook naar Trump.

Vergelijkbaar met de stem op onverkiesbare "lijstduwers" in NL, maar die stem gaat nog naar die partij?
Is het in de VS niet een gevolg van stembiljetten die al gedrukt zijn voordat hij zich aansloot bij Trump (ik dacht dat hij geen kandidaat meer was) en domme kiezers?

Het lijkt nu vrij duidelijk te zijn dat Trump de volgende president wordt. Verheug mij nu al op de tranen en onbegrip.
Screenshot_20241106_074708_Samsung Internet.jpg

Overigens net op de NOS livestream. Ik parafraseer: het land lijkt nog niet klaar te zijn voor een vrouwelijke president van kleur. Echt, kom op zeg...

Het lijkt nu vrij duidelijk te zijn dat Trump de volgende president wordt. Verheug mij nu al op de tranen en onbegrip.

Overigens net op de NOS livestream. Ik parafraseer: het land lijkt nog niet klaar te zijn voor een vrouwelijke president van kleur. Echt, kom op zeg...
Nos zegt letterlijk dat ook Amerikanen van kleur op Trump stemmen, mede vanwege de migratiestroom?

Nos zegt letterlijk dat ook Amerikanen van kleur op Trump stemmen, mede vanwege de migratiestroom?
Dat zou goed kunnen. Het een sluit het en ander ook niet uit. Ik hoorde dit alleen één van de presentatrices zeggen als een van de mogelijke redenen waarom Trump nu wint.

Dat zou goed kunnen. Het een sluit het en ander ook niet uit. Ik hoorde dit alleen één van de presentatrices zeggen als een van de mogelijke redenen waarom Trump nu wint.
Tjah, progressieven zien zichzelf nu eenmaal graag als vooruitstrevend?

• Like
Waarderingen: GruX
Als Trump president wordt en de Senaat in handen lijkt van de Republikeinen heeft Trump mogelijk de kans om nog eens twee rechters voor SCOTUS aan te wijzen.

Dit is zoveel groter dan Trump of het presidentschap.

Screenshot_20241106_074708_Samsung Internet.jpg

Volgens Joy Reid heeft Kamala een "flawless campaign" gehad en zijn het in Florida fascisten en racisten, oid.
:roflol:

Tjah, progressieven zien zichzelf nu eenmaal graag als vooruitstrevend?
Ja, maar die zwarte mannen en Latino's weten ook niet wat goed voor ze is en zijn zo dom verkeerd te stemmen, zeggen diezelfde progressieven dan.

En die witte vrouwen ook, het is jullie schuld @Gremlin, van witte mannen werd natuurlijk niets verwacht: dat zijn de racistische hoeders van het patriarchaat der witte suprematie.

Laatst bewerkt:
Voor de rest zijn alle liberal tears niet hypocriet...

Ja, maar die zwarte mannen en Latino's weten ook niet wat goed voor ze is en zijn zo dom verkeerd te stemmen, zeggen diezelfde progressieven dan.

En die witte vrouwen ook, het is jullie schuld @Gremlin, van witte mannen werd natuurlijk niets verwacht: dat zijn de racistische hoeders van het patriarchaat der witte suprematie.
Mooi betoog hoor. Maar had Trump niet openlijk aangegeven zich vooral te richten op simpele Amerikanen?

:trollface:

Dank, ik was er zelf ook wel content mee, het vloeide er lekker uit.
Maar had Trump niet openlijk aangegeven zich vooral te richten op simpele Amerikanen?

Dan snap ik wel dat hij de witte vrouwen heeft kunnen....
:trollfacex:

Ik heb dat dan gemist, heb je een quote of een linkje?

Wat ik nu zie is dat in het algemeen de zwarte mannen en de Latino's het verschil genaakt hebben. Ongetwijfeld heeft Trump het beter gedaan onder laag opgeleiden en Harris onder hoog opgeleiden.

Mensen hebben ook een gezonde haat voor de zelfverklaarde elite, zie ook Marin Sommer.

Uiteindelijk is dit wellicht de grootste factor geweest, de bevrijding van Twitter naar X.

Laatst bewerkt:
Dank, ik was er zelf ook wel content mee, het vloeide er lekker uit.

Dan snap ik wel dat hij de witte vrouwen heeft kunnen....
:trollfacex:

Ik heb dat dan gemist, heb je een quote of een linkje?

Wat ik nu zie is dat in het algemeen de zwarte mannen en de Latino's het verschil genaakt hebben. Ongetwijfeld heeft Trump het beter gedaan onder laag opgeleiden en Harris onder hoog opgeleiden.

Uiteindelijk is dit wellicht de grootste factor geweest, de bevrijding van Twitter naar X.

Nee, het was vanochtend op nos. Natuurlijk gevolgd door bijpassende filmpjes van rednecks.

Ik probeer je te plagen maar je hapt niet 😋 ik volg dit niet, dus ik heb geen mening.

Terug
Naar boven