MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Blijf t een lelijke auto vinden, in zwolle rijd er ook 1 rond :o
 
Ja de stoomboot van sinterklaas verbruikt ook minder dan die knetter grote oceaan schepen :o
 
Zolang je maar geen Tesla koopt.
 
inb4 quote Xyzyx met Tesla bla bla bla
 
De popo's de Polo in beslag genomen?
 
De popo's de Polo in beslag genomen?

Ja, fucking ironisch wel want vriendin van me reed er al 2.5 maand in en ik in andere auto. Was 1 van speakers kapot gegaan dus daarom auto gewisseld, moest ik snel wat ophalen staan ze me gewoon op te wachtten :roflol:

Was dat zelfde sleep bedrijf als vorige keer, geestelijk gehandicapte kut paupers die dat bedrijf runnen.
 
Nadat bmw de m3 cs heeft aangekondigd (1200 stuks), wordt waarschijnlijk in 2018 de m2 csl gepresenteerd. Dat wordt een bommetje.
 
Laatst bewerkt:
Nadat bmw de m3 csl heeft aangekondigd, wordt waarschijnlijk in 2018 de m2 csl gepresenteerd. Dat wordt een bommetje.

Ik weet nog dat er een tijd was dat je geen autokennis nodig had om de verschillende Audi/bmw/Mercedes modellen uit elkaar te houden :sad:
 
De bmw liefhebber kent het verleden achter de csl :cool: Maar in het algemeen heb je zeker een punt.
 
De bmw liefhebber kent het verleden achter de csl :cool: Maar in het algemeen heb je zeker een punt.

Doelde meer op de 2 serie :p

Tegenwoordig heb je meer 6 series dan ze vroeger aan modellen hadden :roflol:
 
True. En dat verkwanselen van de M naam vind ik jammer. Maar de M2 is wel een echte rijdersauto, en een csl versie kan niet anders dan epic worden. Al had ik het mooier gevonden als men het bij bmw bij de (1) 3,5 en 6 hadden gelaten.
 
Back
Naar boven