- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter gaan de gyms gewoon open. Biceps huge af maar niemand die het kan bewonderen in m'n homegym. Wtf is dit man.Laat die terrassen nog maar een tijdje dicht, is toch t*ring koud nog aankomende weken.
Winkels mogen van mij wel weer volledig open
InBeter gaan de gyms gewoon open. Biceps huge af maar niemand die het kan bewonderen in m'n homegym. Wtf is dit man.
Ben wel toe aan AYCE sushi though.
Ligt eraan waar de prioriteiten liggen. Wil je eerst de basis- en middelbare scholen weer volledig open hebben voordat er andere maatregelen worden versoepeld?Volgens mij is het voor leerlingen op de middelbare scholen zo dat ze maar één dag in de week naar school mogen, dan kan je toch amper ander maatregelen versoepelen.
Waar ben je precies bang voor?Volgens mij is het voor leerlingen op de middelbare scholen zo dat ze maar één dag in de week naar school mogen, dan kan je toch amper ander maatregelen versoepelen.
De 4de golf ligt op de loer
Dat een groot deel van de jeugd een jaar leerachterstand oploopt. Dat er op en rond terrassen misschien weinig mensen besmet worden kan een reden zijn om ze te openen, maar je kan de ondernemers ook beter compenseren en er het openen van de scholen een hogere prioriteit geven.
Dat een groot deel van de jeugd een jaar leerachterstand oploopt. Dat er op en rond terrassen misschien weinig mensen besmet worden kan een reden zijn om ze te openen, maar je kan de ondernemers ook beter compenseren en er het openen van de scholen een hogere prioriteit geven.
Oh je bedoelt die jeugd, waarvan zij de laatste personen zijn op de hele aardkloot die zich ook maar een beetje aan de maatregelen houden en ervoor zorgen dat ze op school een besmetting oplopen en vervolgens hun hele familie thuis infecteren?Dat een groot deel van de jeugd een jaar leerachterstand oploopt. Dat er op en rond terrassen misschien weinig mensen besmet worden kan een reden zijn om ze te openen, maar je kan de ondernemers ook beter compenseren en er het openen van de scholen een hogere prioriteit geven.
Als vader/ouder had je ook zelf kunnen zorgen dat je kind geen jaar ontwikkeling achterloopt.Als volwassenen het belangrijker vinden om een biertje op het terras te kunnen drinken dan dat de jeugd naar school kan gaan ga je bijna hopen dat er morgen meer dan 9000 positieve test worden gemeld.
Gisteren (18 april) zijn er 8.600 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 299 meer dan de vorige waarde.

TU Delft heeft al heel lang een plan klaar, waarmee zelfs universiteiten gewoon veilig open kunnenVolgens mij is het voor leerlingen op de middelbare scholen zo dat ze maar één dag in de week naar school mogen, dan kan je toch amper ander maatregelen versoepelen.

Precies, kan. Het is een keus dat ze het niet doen
Dan is de griepgolf deels toch laag vanwege het 'label' wat ze erop plakken?
En wat als je als ouder de stof niet beheerst, hoe moet je dan naast je baan je kinderen met hun opleiding helpen?Als vader/ouder had je ook zelf kunnen zorgen dat je kind geen jaar ontwikkeling achterloopt.
En buiten dat, ga je in zo’n korte tijd tot de zomervakantie de schade nog kunnen halen?
Dat is jouw probleem toch, of zie ik dat verkeerd? Moeten mensen langer in lockdown blijven omdat jij de verantwoordelijkheid van de opvoeding/ontwikkeling van jouw eigen kind bij de school neerlegt?En wat als je als ouder de stof niet beheerst, hoe moet je dan naast je baan je kinderen met hun opleiding helpen?
Als je dan toch de zelfredzaamheid van mensen wilt gebruiken heb je toch ook geen terras nodig. Ga in je tuin, op je balkon of desnoods in het park zitten en neem he eigen drank mee.
Jij bent wel het levende bewijs dat een opleiding voor sommige mensen weggegooid geld is.Dat is jouw probleem toch, of zie ik dat verkeerd? Moeten mensen langer in lockdown blijven omdat jij de verantwoordelijkheid van de opvoeding/ontwikkeling van jouw eigen kind bij de school neerlegt?
Als jij al niet eens de stof beheerst wat jouw kinderen op de middelbare school leren dan vraag ik me wel af waar dat dan mis is gegaan.Jij bent wel het levende bewijs dat een opleiding voor sommige mensen weggegooid geld is.