XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Laat ze de terrassen maar open gooien, maar die avondklok mag van mij best blijven. Ideaal dat bezoek weer op tijd opzout :roflol:

Laat die terrassen nog maar een tijdje dicht, is toch t*ring koud nog aankomende weken.
Winkels mogen van mij wel weer volledig open

Laat die terrassen nog maar een tijdje dicht, is toch t*ring koud nog aankomende weken.
Winkels mogen van mij wel weer volledig open
Beter gaan de gyms gewoon open. Biceps huge af maar niemand die het kan bewonderen in m'n homegym. Wtf is dit man.

Ben wel toe aan AYCE sushi though.

Volgens mij is het voor leerlingen op de middelbare scholen zo dat ze maar één dag in de week naar school mogen, dan kan je toch amper ander maatregelen versoepelen.

Volgens mij is het voor leerlingen op de middelbare scholen zo dat ze maar één dag in de week naar school mogen, dan kan je toch amper ander maatregelen versoepelen.
Ligt eraan waar de prioriteiten liggen. Wil je eerst de basis- en middelbare scholen weer volledig open hebben voordat er andere maatregelen worden versoepeld?

Waar ben je precies bang voor?
Dat een groot deel van de jeugd een jaar leerachterstand oploopt. Dat er op en rond terrassen misschien weinig mensen besmet worden kan een reden zijn om ze te openen, maar je kan de ondernemers ook beter compenseren en er het openen van de scholen een hogere prioriteit geven.

Dat een groot deel van de jeugd een jaar leerachterstand oploopt. Dat er op en rond terrassen misschien weinig mensen besmet worden kan een reden zijn om ze te openen, maar je kan de ondernemers ook beter compenseren en er het openen van de scholen een hogere prioriteit geven.

Nee we moeten verstandige dingen doen aldus Rutte.
Scholen zijn in deze niet belangrijk, immers zien we de negatieve effecten van deze maatregelen op het onderwijs toch pas op de lange termijn. Daar hoeven we ons nu dus geen zorgen om te maken.
Belangrijker zijn de mensen die nu graag een biertje willen drinken, proost!

Oh je bedoelt die jeugd, waarvan zij de laatste personen zijn op de hele aardkloot die zich ook maar een beetje aan de maatregelen houden en ervoor zorgen dat ze op school een besmetting oplopen en vervolgens hun hele familie thuis infecteren?

Nee, sorry. f**k 'm. De zomervakantie komt er toch bijna aan en dan heeft de staat tijd genoeg gehad om genoeg mensen te vaccineren die dat willen.

Big biceps are important, but education is importanter! Jaap van Dissel moet immers ook een waardige opvolger krijgen als die met pensioen gaat. :D

Als volwassenen het belangrijker vinden om een biertje op het terras te kunnen drinken dan dat de jeugd naar school kan gaan ga je bijna hopen dat er morgen meer dan 9000 positieve test worden gemeld.

Gisteren (18 april) zijn er 8.600 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 299 meer dan de vorige waarde.

Als volwassenen het belangrijker vinden om een biertje op het terras te kunnen drinken dan dat de jeugd naar school kan gaan ga je bijna hopen dat er morgen meer dan 9000 positieve test worden gemeld.

Gisteren (18 april) zijn er 8.600 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 299 meer dan de vorige waarde.
Als vader/ouder had je ook zelf kunnen zorgen dat je kind geen jaar ontwikkeling achterloopt.

En buiten dat, ga je in zo’n korte tijd tot de zomervakantie de schade nog kunnen halen?

Wat een gezeik met die fieldlabs.

Als ze er zelf in zouden geloven dat alles 1 juli weer open gaat, dan zouden ze geen moeite in die fieldlaps investeren, toch? :(

TU Delft heeft al heel lang een plan klaar, waarmee zelfs universiteiten gewoon veilig open kunnen :rolleyes:

je kan de ondernemers ook beter compenseren
Precies, kan. Het is een keus dat ze het niet doen

Je moet straks €7,50 betalen als je op het terras wil zitten. En de wet waarmee ze dat willen verplichten is er nog niet door. Daarom zijn die terrassen nog dicht. Niet omdat die kans één-op-duizend nu zo groot is

Mensen die op camera zeggen dat ze wel €7,50 over hebben om naar het terras te gaan, zouden ze gelijk moeten afschieten. Wat een randdebielen zijn dat

Edit: plus linkje wetsvoorstel

Laatst bewerkt:
Als vader/ouder had je ook zelf kunnen zorgen dat je kind geen jaar ontwikkeling achterloopt.

En buiten dat, ga je in zo’n korte tijd tot de zomervakantie de schade nog kunnen halen?
En wat als je als ouder de stof niet beheerst, hoe moet je dan naast je baan je kinderen met hun opleiding helpen?

Als je dan toch de zelfredzaamheid van mensen wilt gebruiken heb je toch ook geen terras nodig. Ga in je tuin, op je balkon of desnoods in het park zitten en neem he eigen drank mee.

En wat als je als ouder de stof niet beheerst, hoe moet je dan naast je baan je kinderen met hun opleiding helpen?

Als je dan toch de zelfredzaamheid van mensen wilt gebruiken heb je toch ook geen terras nodig. Ga in je tuin, op je balkon of desnoods in het park zitten en neem he eigen drank mee.
Dat is jouw probleem toch, of zie ik dat verkeerd? Moeten mensen langer in lockdown blijven omdat jij de verantwoordelijkheid van de opvoeding/ontwikkeling van jouw eigen kind bij de school neerlegt?

Dat is jouw probleem toch, of zie ik dat verkeerd? Moeten mensen langer in lockdown blijven omdat jij de verantwoordelijkheid van de opvoeding/ontwikkeling van jouw eigen kind bij de school neerlegt?
Jij bent wel het levende bewijs dat een opleiding voor sommige mensen weggegooid geld is.

Jij bent wel het levende bewijs dat een opleiding voor sommige mensen weggegooid geld is.
Als jij al niet eens de stof beheerst wat jouw kinderen op de middelbare school leren dan vraag ik me wel af waar dat dan mis is gegaan.

Daarnaast, ik heb een opleiding, IT certificaten en ik heb al 10 jaar een vast contract. In welke zin is dat weggegooid geld geweest?

Terug
Naar boven