apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Vertrouw de wetenschap!
Dit zijn allemaal tokkies die duidelijk de wetenschap niet vertrouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaap van Dissel: als je covid hebt, en je slaapt samen in één bed, is de kans op besmetting maar 15%Vertrouw de wetenschap!
Dit zijn allemaal tokkies die duidelijk de wetenschap niet vertrouwen.

Ja, dat bedoelde ik ongeveer. Dat je niet alles kan uitsluiten, omdat er gewoon dingen meespelen waar je te weinig invloed op hebt. Zoals de weerstand die altijd wat later is als de seizoenen veranderen, minder vitamine D, ectIk snap je oprecht nog steeds niet
Wat bedoel je met een natuurlijk verloop van zo’n virus? Een verhoogd aantal besmettingen in de wintermaanden ongeacht de maatregelen?
Die gok moeten wij dan maar nemen BrainJaap van Dissel: als je covid hebt, en je slaapt samen in één bed, is de kans op besmetting maar 15%
Niet nodig!
Ik snap dan niet waarom je de grafiek met het absolute aantal en het percentage positieve testen laat zien.Jaap van Dissel: als je covid hebt, en je slaapt samen in één bed, is de kans op besmetting maar 15%
https://nos.nl/l/2362049
8e minuut
Ja, dat bedoelde ik ongeveer. Dat je niet alles kan uitsluiten, omdat er gewoon dingen meespelen waar je te weinig invloed op hebt. Zoals de weerstand die altijd wat later is als de seizoenen veranderen, minder vitamine D, ect
hoe komt het dan dat we door alle maatregelen wel zogoed als geen griepgolf hebben gehad deze winter?
Wat was die 80-90% aan snotterende mensen die zich wegens klachten hebben moeten laten testen en negatief waren dan?Nevermind, ik zal wel gewoon fout zitten joh.Ik snap dan niet waarom je de grafiek met het absolute aantal en het percentage positieve testen laat zien.
En als je dan denkt dat we het verloop can dit virus niet voldoende kunnen beïnvloeden, hoe komt het dan dat we door alle maatregelen wel zogoed als geen griepgolf hebben gehad deze winter?
Verkouden?Wat was die 80-90% aan snotterende mensen die zich wegens klachten hebben moeten laten testen en negatief waren dan?
Als je het achterliggende artikel op BNR leest kom je niet tot dezelfde conclusies als in de Baudet Bode.![]()
Topviroloog is klaar met negativiteit van RIVM: 'Selectief cijfergebruik om mensen te motiveren voor het beleid!'
Het heeft veel te lang geduurd, maar experts zijn dan eindelijk zo ver dat ze de moed verzameld hebben om zich uit te spreken tegen het wanbeleid van het kabinet én het wangedrag van het RIVM. Vooraan...www.dagelijksestandaard.nl
Verspreid toch hetzelfde als influenza? Is er reden (data) om te vermoeden dat die allemaal nog wel voorkwamen maar influenza niet meer?
Ambitie?Kan je ze tegelijkertijd hebben, influenza en covid?
JupKan je ze tegelijkertijd hebben, influenza en covid?
Het was meer een loze opmerking. Ik snap de vragen omtrent verhoudingen tussen Corona, griep en verkoudheid wel en misschien is die data ook wel ergens te vinden. Normaal worden steekproefsgewijs mensen met griepklachten getest op influenza, dat icm met de statistische oversterfte is dacht ik bepalend voor het jaarlijks aantal griepdoden.Verspreid toch hetzelfde als influenza? Is er reden (data) om te vermoeden dat die allemaal nog wel voorkwamen maar influenza niet meer?
Werd er een tijd terug ook niet gemeld dat bij het daadwerkelijk ziek worden covid influenza lijkt te verdrukken?
Denk niet dat je kunt zeggen dat de maatregelen influenza hebben geëlimineerd.
Ik wacht nog op het uitsluiten dat er niet/nauwelijks meer op influenza wordt getest wanneer covid vermoed wordt of een dergelijke bias in het meten.
Normaal gesproken vinden we griep epidemieën alleen door oversterfte toch? Die opsplitsen tussen covid en influenza wordt lastig. Hoe kijkt men daar nu naar dan?