XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Als volwassenen het belangrijker vinden om een biertje op het terras te kunnen drinken dan dat de jeugd naar school kan gaan ga je bijna hopen dat er morgen meer dan 9000 positieve test worden gemeld.

Gisteren (18 april) zijn er 8.600 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 299 meer dan de vorige waarde.

Jammer jo:

Bij het RIVM zijn de afgelopen dag 7187 nieuwe coronabesmettingen gemeld.

Als jij al niet eens de stof beheerst wat jouw kinderen op de middelbare school leren dan vraag ik me wel af waar dat dan mis is gegaan.
Jij bent IT’er toch, wat als je kind kapster wilt worden, of timmerman hoe ga die met de praktische vakken helpen? Of je komt uit Polen, bent stukadoor en je kind zit op het VWO, hoe moet die begeleiden?

Jij bent IT’er toch, wat als je kind kapster wilt worden, of timmerman hoe ga die met de praktische vakken helpen? Of je komt uit Polen, bent stukadoor en je kind zit op het VWO, hoe moet die begeleiden?
Zoals Biomek al aangaf. Waarom is dat ons probleem?

Als jij al niet eens de stof beheerst wat jouw kinderen op de middelbare school leren dan vraag ik me wel af waar dat dan mis is gegaan.

Daarnaast, ik heb een opleiding, IT certificaten en ik heb al 10 jaar een vast contract. In welke zin is dat weggegooid geld geweest?
Wat voor opleiding heb jij gedaan?

Dat laat je je kind jouw haren knippen. Mocht daar wat van over zijn. Of de haren van je vrouw.

Je koopt een paar planken, balken, een hamer en wat spijkers en je gaat een tafel of een stoel maken.

Zie een van m'n vorige posts.

Als jij een dumb f**k bent, moet je niet raar opkijken als je kind ook een dumb f**k wordt. Kan je wel de schuld geven aan Corona tijdperk maar het zal allemaal heus wel meevallen met de leerachterstand.

Als er inderdaad echt een concreet aantoonbare leerachterstand is dan ga je dat niet inhalen met nu de maatregelen verlengen, gezien de zomervakantie nadert.

Leerachterstand ontwikkelen in een tijd waarin 1 minuut googlen voor elk antwoord op elke vraag tot universiteitsniveau hele lezingen en boekwerken oplevert. ???

Een goede opleiding is geen garantie voor een fijn leven of een goede carriere. Een stabiel goed werkend verstand en inzet zijn dit wel.

• Like
Waarderingen: Xrp
Een goede opleiding is geen garantie voor een fijn leven of een goede carriere. Een stabiel goed werkend verstand en inzet zijn dit wel.
En dan helemaal de middelbare school niet. En als jij je kind niet kan bijsturen op basisschool-niveau dan heb je denk ik een veel groter probleem.

Mijn opleidingen zijn om te huilen, namelijk MBO ICT Niveau 2, twee Microsoft certificaten en ITIL V2 :roflol: Wel 14 jaar werkervaring wat wel een mooie CV maakt.

Dit is gewoon puur reageren om maar een reactie te hebben.
Niveau 2 is wel kasplant-tier inderdaad. Maar goed, in de ICT zijn certificaten sowieso belangrijker.

Staat meestal wel gelijk aan meer geld. Meer geld maakt het leven wel een stuk makkelijker.

Terug
Naar boven