AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter

Dat getal is met zeer ingewikkelde modellen berekend.
1046194.jpg

In veel parken werd het vandaag door het mooie weer te druk met verveelde hippies. ;) Zo ook hier in Grunn.

Kut wouten
Ik zou weigeren om te handhaven, ging ik tijdens de lockdown wel ff op kantoor zitten

Dat wordt een stem op Forum van mij.

En toch ga ik je niet op negeer zetten op DBB, ik ben toch zeker geen wokie!

Wel opvallend dat als er mensen met corona overlijden dan mogen ze van Wappie van Haha (sorry, ik trek hem echt zo slecht, normaal gesproken een afkeer van flauwe naamgrapjes) niet meegeteld worden bij de corona mortaliteit, maar mensen die met een vaccin overlijden, dan komt dat dus door het vaccin.

En toch ga ik je niet op negeer zetten op DBB, ik ben toch zeker geen wokie!

Wel opvallend dat als er mensen met corona overlijden dan mogen ze van Wappie van Haha (sorry, ik trek hem echt zo slecht, normaal gesproken een afkeer van flauwe naamgrapjes) niet meegeteld worden bij de corona mortaliteit, maar mensen die met een vaccin overlijden, dan komt dat dus door het vaccin.
Dat is wel in lijn met dat je niet door Emma, maar wel door Dennis op een achterlijke manier geïnterviewd wilt worden.

Interessant want de piek bezetting was 731, maal 3 = 2193. Hadden we daar niet naartoe kunnen schalen met alle noodmiddelen die er zijn? Defensie, noodhospitaals, etc.
Piek bezetting na het invoeren van de avondklok is toch ergens rond de 500?
Zelfs als dat 3x zo hoog zou zijn, zou het niet boven de piek in maart/april uitkomen.

In veel parken werd het vandaag door het mooie weer te druk met verveelde hippies. ;) Zo ook hier in Grunn.

Als dan net zo'n 'piek' komt als bij de rellen op Urk, dan teken ik ervoor.
Positieve testen zijn daar na 29 januari alleen maar gedaald. Aantal doden vanaf 29 januari staat op 0.

Terug
Naar boven