apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat getal is met zeer ingewikkelde modellen berekend.![]()
Interessant want de piek bezetting was 731, maal 3 = 2193. Hadden we daar niet naartoe kunnen schalen met alle noodmiddelen die er zijn? Defensie, noodhospitaals, etc.In de periode waar Van Dissel het over heeft, werden ruim 2500 ic-opnames gemeld. Dat hadden er dus meer dan drie keer zoveel kunnen zijn.
Dat getal is met zeer ingewikkelde modellen berekend.![]()
Volgens sommigen hier is dat niet mogelijk.Interessant want de piek bezetting was 731, maal 3 = 2193. Hadden we daar niet naartoe kunnen schalen met alle noodmiddelen die er zijn? Defensie, noodhospitaals, etc.

Misschien zijn het wel allemaal zzp'ers in de horeca.Lijkt Woodstock wel! Hoeft er niet gewerkt te worden in Amsterdam? Ausradieren die hippies!![]()
In veel parken werd het vandaag door het mooie weer te druk met verveelde hippies.Zo ook hier in Grunn.
Nu staan ze alleen allemaal ergens anders, maar het park is gelukkig wel weer rustig.
Dat is wel in lijn met dat je niet door Emma, maar wel door Dennis op een achterlijke manier geïnterviewd wilt worden.En toch ga ik je niet op negeer zetten op DBB, ik ben toch zeker geen wokie!
Wel opvallend dat als er mensen met corona overlijden dan mogen ze van Wappie van Haha (sorry, ik trek hem echt zo slecht, normaal gesproken een afkeer van flauwe naamgrapjes) niet meegeteld worden bij de corona mortaliteit, maar mensen die met een vaccin overlijden, dan komt dat dus door het vaccin.
Dat was satire, dat kan ook leuk zijn als het niet bij de NPO (Lubach) is.Dat is wel in lijn met dat je niet door Emma, maar wel door Dennis op een achterlijke manier geïnterviewd wilt worden.
Piek bezetting na het invoeren van de avondklok is toch ergens rond de 500?Interessant want de piek bezetting was 731, maal 3 = 2193. Hadden we daar niet naartoe kunnen schalen met alle noodmiddelen die er zijn? Defensie, noodhospitaals, etc.
In veel parken werd het vandaag door het mooie weer te druk met verveelde hippies.Zo ook hier in Grunn.