AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Tussen al die linkse rukkers lijk je ook al snel een rechts extremist
Als je niet linkser bent dan Greta Turnberg, dan ben je een nazi!

Als je denkt nu nog als ZP over straat te kunnen, dan wil je niet alleen het Derde Rijk terug, maar ook nog Afrika onder de Sahara herkoloniseren en de bevolking tot slaaf maken.

Als je denkt nu nog als ZP over straat te kunnen, dan wil je niet alleen het Derde Rijk terug, maar ook nog Afrika onder de Sahara herkoloniseren en de bevolking tot slaaf maken.
Zp? Zwarte Piet? Waarom zou ik zo over straat willen? Voor lul lopen lukt mij zo ook wel :o

Zp? Zwarte Piet? Waarom zou ik zo over straat willen? Voor lul lopen lukt mij zo ook wel :o
Opmerkelijk, in de meeste culturen loopt de vrouw achter de man.

Niemand zal aan je capaciteiten in deze twijfelen, met name na een goede benentraining, maar niet alles gaat over jou. :p

@apfelstrudel vermomt zich soms als de niet op een meer gepigmenteerde medemens lijkende kindervriend.

Aantal opgenomen coronapatiënten ligt opnieuw boven 2.700

Momenteel worden 2.706 coronapatiënten in een ziekenhuis behandeld voor het coronavirus, twee meer dan op donderdag. Het is het hoogste aantal sinds begin januari. Het is bovendien de zesde opeenvolgende dag van stijging: binnen een week steeg het totale aantal opgenomen coronapatiënten met bijna tweehonderd.

Het aantal COVID-19-patiënten op de verpleegafdelingen steeg afgelopen etmaal iets, van 1.891 naar 1.899. Dat is het grootste aantal sinds half januari. Het aantal coronapatiënten op de intensive cares daalde juist iets, van 813 naar 807, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).

De instroom blijft groot. Afgelopen etmaal zijn 359 nieuwe coronapatiënten opgenomen op een verpleegafdeling of intensive care. In de afgelopen week registreerde het LCPS 2187 nieuwe opnames, wat neerkomt op ruim 312 per dag. Voor de tiende dag op rij komt dat gemiddelde boven de driehonderd uit.

Hoe durf je!

Racist!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.870
@apfelstrudel vermomt zich soms als de niet op een meer gepigmenteerde medemens lijkende kindervriend.
Op die manier krijg ik een beter begrip van het slavernijverleden. Het geeft mij voor een dag de kans om te voelen hoe het is om te leven in een institutioneel racistische samenleving. Het was best heftig. Ik moest echt dagenlang kip en watermeloen eten voordat ik mij weer de oude voelde.

RIVM: 7830 nieuwe besmettingen, gemiddelde cijfer blijft dalen​

Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 7830 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 515 meer dan gisteren.
Gemiddeld over een week bekeken daalt het aantal positieve coronatests juist: afgelopen week werden gemiddeld 7354 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is een daling van 11 procent vergeleken met vorige week.
In de strijd tegen het coronavirus zijn naar schatting van het ministerie van volksgezondheid 5,3 miljoen prikken gezet. Het gaat daarbij om het aantal gezette prikken, niet het aantal gevaccineerden.

Ik was nogal links, maar van dat blinde volg gedrag van de hele wereld na Greta Turnberg was ik er zo moe van dat ik me heb ingeschreven heb bij VVD en aandelen in Shell en een Hummer heb gekocht met een sticker van proud boys op de bumper.

Op die manier krijg ik een beter begrip van het slavernijverleden. Het geeft mij voor een dag de kans om te voelen hoe het is om te leven in een institutioneel racistische samenleving. Het was best heftig. Ik moest echt dagenlang kip en watermeloen eten voordat ik mij weer de oude voelde.
Private Snowball

Ik was nogal links, maar van dat blinde volg gedrag van de hele wereld na Greta Turnberg was ik er zo moe van dat ik me heb ingeschreven heb bij VVD en aandelen in Shell en een Hummer heb gekocht met een sticker van proud boys op de bumper.
De VVD is rechts, sinds wanneer? Je bent toch niet in de PVV-corvee praatjes van Dilan en Bente getrapt?

Als Shell roept dat ze duurzaamheid en diversiteit hoog in het vaandel hebben staan, dan mogen ze gewoon hun gang gaan in de Niger-delta, dan komt allicht Kaag op werkbezoek om vergaderingen te ontwijken.

Beetje mijn fout, ik had ipv links het woord progressief moeten gebruiken, excuus.

Okay das natuurlijk bullshit, maar ik vind het echt super irritant dat mensen pas gingen luisteren naar het klimaatklimaatprobleem toen een kind een internetsensatie (meme) werd. Ondertussen brand de wereld gewoon verder. Nu is de hype weg en willen mensen weer 'normaal' kunnen leven. En hup, weg is de helft van de klimaatmars. Verdikkie.

De VVD is rechts, sinds wanneer? Je bent toch niet in de PVV-corvee praatjes van Dilan en Bente getrapt?

Als Shell roept dat ze duurzaamheid en diversiteit hoog in het vaandel hebben staan, dan mogen ze gewoon hun gang gaan in de Niger-delta, dan komt allicht Kaag op werkbezoek om vergaderingen te ontwijken.

Beetje mijn fout, ik had ipv links het woord progressief moeten gebruiken, excuus.
Nee VVD gebruikt alleen linkse taal om kiezers te trekken, maar vult daarna gewoon de zakken van de mensen die de lucht bezitten. Dan mogen die linkse stemmers betalen om het in te ademen. Hebben ze goed geregeld :p.

Okay das natuurlijk bullshit, maar ik vind het echt super irritant dat mensen pas gingen luisteren naar het klimaatklimaatprobleem toen een kind een internetsensatie (meme) werd. Ondertussen brand de wereld gewoon verder. Nu is de hype weg en willen mensen weer 'normaal' kunnen leven. En hup, weg is de helft van de klimaatmars. Verdikkie.
Ik wil dit gezellige topic niet verpesten met (off topic) gezeur, dus voor de nuances over de milieu verwoestende klimaatreligie verwijs ik je graag door naar het Klimaatverdragen-topic.

Nee VVD gebruikt alleen linkse taal om kiezers te trekken, maar vult daarna gewoon de zakken van de mensen die de lucht bezitten. Dan mogen die linkse stemmers betalen om het in te ademen. Hebben ze goed geregeld :p.
Ik wil dit gezellige topic niet verpesten met (off topic) gezeur, dus voor de nuances over het de samenleving verwoestende leugens over belastingen verwijs ik je graag door naar het Tweede Kamer-topic.

EDIT: bovenstaande posten bevatten een niet-geringe mate van ironie en bovendien is het vrijdag, u zou dat kunnen laten meewegen in uw oordeel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven