MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Door brainfart blijven de sportscholen dicht.

Nou bedankt hè Gremlin

Oh jeehj. Nu gaan we allemaal dood.

Jullie kunnen er grappig over doen en mensen die covid wel serieus nemen belachelijk blijven maken, maar iedereen die er schijt aan heeft, draagt wel een steentje bij aan het hoog houden van het aantal nieuwe besmettingen en dus aan een verder uitstel van stap 2.
 
Jullie kunnen er grappig over doen, maar iedereen die er schijt aan heeft, draagt wel een steentje bij aan het hoog houden van het aantal nieuwe
besmettingen en dus aan een verder uitstel van stap 2.
Leg eens uit, welke besmetting, of welk steentje is precies dankzij mij?
 
In België gaat het de goede kant op, ook meer vaccinaties gepland de komende weken 🥳
 
Jullie kunnen er grappig over doen en mensen die covid wel serieus nemen belachelijk blijven maken, maar iedereen die er schijt aan heeft, draagt wel een steentje bij aan het hoog houden van het aantal nieuwe besmettingen en dus aan een verder uitstel van stap 2.
Als ik na de avondklok de kliko langs de weg zette, hoe heb ik toen de versoepelingen opgehouden?
 
Jullie kunnen er grappig over doen en mensen die covid wel serieus nemen belachelijk blijven maken, maar iedereen die er schijt aan heeft, draagt wel een steentje bij aan het hoog houden van het aantal nieuwe besmettingen en dus aan een verder uitstel van stap 2.
Niet zo butt hurt doen ouwe, ik maakte gewoon een grapje.

Maak anders een topic aan waarin we met z'n allen kunnen huilen om covid.
 
Klantcontact binnen anderhalve meter zonder mondkapje. Dat ik dit nog uit moet leggen...
Je weet dat je Corona alleen kan overdragen als je het ook daadwerkelijk hebt toch?....

Als ik me nooit aan de maatregelen houd en geen Corona heb hoe draag ik dan iets bij aan de verspreiding daarvan?
 
Jullie kunnen er grappig over doen en mensen die covid wel serieus nemen belachelijk blijven maken, maar iedereen die er schijt aan heeft, draagt wel een steentje bij aan het hoog houden van het aantal nieuwe besmettingen en dus aan een verder uitstel van stap 2.
Dus het gaat jou eigenlijk ook alleen maar om de versoepelingen?
 
Leg eens uit, welke besmetting, of welk steentje is precies dankzij mij?
De onderste steen.
Rutte-600.png
 
Back
Naar boven