AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Wanneer er 10 extra jongeren op de IC's komen.

STEEDS MEER JONGEREN OP DE IC.

wanneer er een daling is.

niets
 
Wanneer er 10 extra jongeren op de IC's komen.

STEEDS MEER JONGEREN OP DE IC.

wanneer er een daling is.

niets
De media is erg selectief met hun berichtgeving, meer dan acceptabel. Idem met stijgingen en dalingen in de ziekenhuisbezetting. Toen de cijfers flink daalde domineerde het kampioenschap van Ajax de voorpagina. Als de ziekenhuisbezetting met enkele gevallen stijgt staat dat de hele dag in de headlines.. Blijkbaar is slecht nieuws goed voor het aantal lezers?

Vandaag hetzelfde verhaal. Het grote probleem is de ziekenhuisbezetting aldus het kabinet. Die is vandaag gedaald, maar de headlines worden gedomineerd (op diverse media) door een iets groter aantal postieve testen. Sneue droeftoeters..
 
Ik was vanmiddag stout, ging olie bij Shell afrekenen en er was niemand in de winkel.
Dus loop naar de kassa. "meneer u moet via de andere route lopen er staan pijlen op de grond".
Ik zei "oh ja, nu zie ik het, voor de volgende keer" (stond al voor de kassa namelijk).
Nee, nee ik moest terug lopen naar de deur en via de andere route naar de kassa toe lopen, dat zijn de regels. :roflol: Ik vroeg of ik onderweg nog een koprol moest maken en nog een pootje moest geven en ben de shop maar uitgelopen. Hilarisch,talentje om BOA te worden. Uiteraard niks afgerekend, daar wil ik geen klant van zijn.
 
Wat die daling van het 7-daags gemiddelde betreft zijn we gewoon weer de lul. De brief van het OMG is van 19 april, dan mag je er vanuit gaan dat ze het 7-daags gemiddelde ban 12 t/m 18 april gebruiken als referentie en dat was 240, de dagen erna steeg het behoorlijk. Dan is de streefwaarde nu 194, maar we zitten nu gewoon nog rond de 240.
 
Ik was vanmiddag stout, ging olie bij Shell afrekenen en er was niemand in de winkel.
Dus loop naar de kassa. "meneer u moet via de andere route lopen er staan pijlen op de grond".
Ik zei "oh ja, nu zie ik het, voor de volgende keer" (stond al voor de kassa namelijk).
Nee, nee ik moest terug lopen naar de deur en via de andere route naar de kassa toe lopen, dat zijn de regels. :roflol: Ik vroeg of ik onderweg nog een koprol moest maken en nog een pootje moest geven en ben de shop maar uitgelopen. Hilarisch,talentje om BOA te worden. Uiteraard niks afgerekend, daar wil ik geen klant van zijn.
Klinkt als zo'n typische man die thuis niets te vertellen heeft :o
 
En moddervet?
Deels, kan er geen percentages van vinden. Maar er is ook een deel wat een bepaald gen heeft waardoor het op de IC komt. Kan daar het fijne niet over vinden. Was wel benieuwd of dat (en bloedgroepen) ook weer in verband staat met bijvoorbeeld long covid

Was een vrouw. Zo een die gewend is thuis orders te geven en denkt dit ook wel bij andere boze witte mannen te kunnen doen, niet wetende dat ik al redpilled ben.
En stiekem vind je het maar wat lekker hé, geef maar toe! :trollface:
 
Deels, kan er geen percentages van vinden. Maar er is ook een deel wat een bepaald gen heeft waardoor het op de IC komt. Kan daar het fijne niet over vinden. Was wel benieuwd of dat (en bloedgroepen) ook weer in verband staat met bijvoorbeeld long covid
Moddervet is toch wel 40%


Mijn grappen worden minder en minder na elke lijn
 
En stiekem vind je het maar wat lekker hé, geef maar toe! :trollface:

Ja mag niet klagen, laat de vrouw 2 van de 3 keer "winnen" en bepalen wat er gaat gebeuren, de vanavond spinazie of boerenkool kwesties.

Dan zijn de belangrijkere zaken in mijn voordeel.

john cena wwe GIF
 
Ik, misschien wel: zelfs ik, vond dat teruglopen wat overdreven.
Ja mag niet klagen, laat de vrouw 2 van de 3 keer "winnen" en bepalen wat er gaat gebeuren, de vanavond spinazie of boerenkool kwesties.
Wel knap dat ze je dit doet laten geloven!

Portonia1
Hoe goed heb je opgelet, wat werd er tijdens college gebruikt ipv vrouw?
 
Ik, misschien wel: zelfs ik, vond dat teruglopen wat overdreven.

Wel knap dat ze je dit doet laten geloven!

Portonia1
Hoe goed heb je opgelet, wat werd er tijdens college gebruikt ipv vrouw?
Hoer
 
Ik, misschien wel: zelfs ik, vond dat teruglopen wat overdreven.

Ik begrijp het ook wel, zijn de hele dag politieagent aan het spelen en zien het handhaven van de maatregelen als dé belangrijkste dagtaak.
Gek gemaakt door de media hoe het allemaal moet gaan en oh jeetje als er iets niet volgens de regels gebeurt.

Er ontstond een ongemakkelijke stilte toen ik zei dat ik er nu al eenmaal al sta, ze voelde zich als een kat in-de-Corona-regels nauw en besloot onverbeterlijk geen uitzondering voor mij te maken.

Zag er laatst ook al een vloekend met K uit de shop lopen, maar die had geen mondkapje op. Lijkt me verschrikkelijk nu als agent in zo'n toko te moeten werken.

Meubelzaak konden we laatst ook niet in, er waren pas 2 klanten in de 10.000m2 zaak maar we hadden niet al 4 uur van te voren een afspraak gemaakt. Het zal allemaal wel, maar het lukt mij niet hier veel begrip voor op te brengen.
 
Meubelzaak konden we laatst ook niet in, er waren pas 2 klanten in de 10.000m2 zaak maar we hadden niet al 4 uur van te voren een afspraak gemaakt. Het zal allemaal wel, maar het lukt mij niet hier veel begrip voor op te brengen.
Het punt is wel, dat als ze het wel toestaan en er komt controle, dan hebben ze een probleem: boete en/of sluiting.
 
Back
Naar boven