Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Het punt is wel, dat als ze het wel toestaan en er komt controle, dan hebben ze een probleem: boete en/of sluiting.
Yep, dat is op mijn werk bij de toegangspoort ook zo. Daar staan altijd twee beveiligingsbeambten in wisselde samenstelling een aantal vragen te stellen, ook op rustige momenten zijn ze nooit alleen. Dat is de manier om zeker te zijn dat ze de vijf benodigde vragen volledig stellen.
 
Yep, dat is op mijn werk bij de toegangspoort ook zo. Daar staan altijd twee beveiligingsbeambten in wisselde samenstelling een aantal vragen te stellen, ook op rustige momenten zijn ze nooit alleen. Dat is de manier om zeker te zijn dat ze de vijf benodigde vragen volledig stellen.
Dat er voor de mensen die jou controleren dezelfde regels gelden als op kinderdagverblijven zal niemand verbazen.
 
Dat er voor de mensen die jou controleren dezelfde regels gelden als op kinderdagverblijven zal niemand verbazen.
Je mag de vragen niet eens afkappen, ze moeten ze van begin tot eind stellen voordat je een antwoord geeft en dat al 12 maanden. Volgens mij heeft geen enkele beveiliger dat meer dan 2 maanden volgehouden. :D
 
Het punt is wel, dat als ze het wel toestaan en er komt controle, dan hebben ze een probleem: boete en/of sluiting.

Je pakt de agenda, noteert de afspraak en laat de gasten alsnog binnen. Aan ieder de keuze hoe er mee om te gaan natuurlijk, maar hebben de meubels daardoor bij een zaak gekocht die wel zo slim was dat te doen.
Hadden wel een afspraak staan bij de eerste zaak, maarja een woonboulevard en 10 zaken op een rij ga je toch kijken waar je nog wel naar binnen zou kunnen. Waar de een moeilijk deed, was je bij de ander van harte welkom, dat laatste heeft toch meer mijn gunfactor. Laten we eerlijk zijn, risico van 0 in zo'n ruimte.
 
Eerst het OMT advies niet opvolgen en dan nu de burger de schuld geven.
Zorgminister Hugo de Jongewaarschuwt dat "de eerste voorzichtige versoepelingen" ertoe leiden dat mensen het niet meer zo nauw nemen met de coronamaatregelen. Daardoor duurt het volgens hem veel langer voordat het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen daalt. ,,We moeten eerst een daling zien en als we die willen bewerkstelligen zullen we ervoor moeten zorgen dat ons gedrag niet gaat versloffen", zei De Jonge dinsdag in Sittard, waar hij een bezoek bracht aan het Zuyderland-ziekenhuis.

De minister zei dat het nog "helemaal niet goed gaat. We raken wel over de piek in de ziekenhuizen heen, maar ze liggen nu nog hartstikke vol". Hij wees daarbij op de ruim 170.000 besmettelijke personen in Nederland. De kans dat je iemand tegen het lijf loopt die ziek is, is volgens De Jonge "fors aanwezig. Daarom moeten we voorzichtig zijn". Wat hij zag op Koningsdag en in de volle winkelstraten hoort daar niet bij. ,,Versoepelen is versloffen aan het worden en het risico daarvan is dat het langer duurt voordat we terug kunnen gaan naar het oude normaal."
 
Je mag de vragen niet eens afkappen, ze moeten ze van begin tot eind stellen voordat je een antwoord geeft en dat al 12 maanden. Volgens mij heeft geen enkele beveiliger dat meer dan 2 maanden volgehouden. :D
Ben ik slim als ik meteen zou denken aan het 1x opnemen en op repeat op speakertjes afspelen?

Hornloudspeaker.jpg


"Dank u voor uw medewerking, we doen het samen! Nog even volhouden!"
 
Ben ik slim als ik meteen zou denken aan het 1x opnemen en op repeat op speakertjes afspelen?

Bekijk bijlage 526973

"Dank u voor uw medewerking, we doen het samen! Nog even volhouden!"
Aan wie moet je dan antwoorden waarna ze kunnen beslissen of je naar binnen mag of niet? Het grootste aandeel mensen die naar binnen willen zijn trouwens geen vaste medewerkers, maar (onder)aannemers en vrachtwagenchauffeurs.
 
Aan wie moet je dan antwoorden waarna ze kunnen beslissen of je naar binnen mag of niet? Het grootste aandeel mensen die naar binnen willen zijn trouwens geen vaste medewerkers, maar (onder)aannemers en vrachtwagenchauffeurs.
Nog steeds aan de bewaker maar die kan dan z'n stem en sanity een beetje sparen.

Vind het wel een mooi beeld als een goed geolied communistisch collectief zo te werken.

Allemaal voor het bewakers hok met luidsprekers in rijen en in koor:

Hebben jullie symptomen?
Nee!
Zijn jullie in contact geweest met iemand met symptomen?
Nee!
Wassen jullie je handen?
Ja!
Houden jullie 1.5m afstand?
Ja!
Leve Rutte en De Jonge!
Heil!
 
Laatst bewerkt:
Het antwoord op de quizvraag eerder vandaag:
Ik, misschien wel: zelfs ik, vond dat teruglopen wat overdreven.

Wel knap dat ze je dit doet laten geloven!

Portonia1
Hoe goed heb je opgelet, wat werd er tijdens college gebruikt ipv vrouw?
Helaas noch van Portonia1, noch van iemand anders goed inzendingen.

Toegegeven, het gaat ook nog even over z'n vrouw, half puntje voor Furryx94, denk dat Onslow dit ook weleens gehoord heeft.
 
Welke prijs kunnen we winnen?
 
Nog steeds aan de bewaker maar die kan dan z'n stem en sanity een beetje sparen.

Vind het wel een mooi beeld als een goed geolied communistisch collectief zo te werken.

Allemaal voor het bewakers hok met luidsprekers in rijen en in koor:

Hebben jullie symptomen?
Nee!
Zijn jullie in contact geweest met iemand met symptomen?
Nee!
Wassen jullie je handen?
Ja!
Houden jullie 1.5m afstand?
Ja!
Leve Rutte en De Jonge!
Heil!
Ik denk dat wij beide een August Landmesser zouden doen.
 

Gefeliciteerd jongens, we krijgen een vaccinatiepaspoort (niet dat gele boekje) voor covid. Fijne bevrijdingsdag allemaal.. wie heeft de vlag halfstok (of omgekeerd) hangen?

Hadden de wappies toch gelijk.
E0k0TgRXsAETMVT.jpeg

Nu.nl is weer eens full of shit.


E0k0TsSWEAAmGrP.jpeg
 

Gefeliciteerd jongens, we krijgen een vaccinatiepaspoort (niet dat gele boekje) voor covid. Fijne bevrijdingsdag allemaal.. wie heeft de vlag halfstok (of omgekeerd) hangen?

Hadden de wappies toch gelijk.
Bekijk bijlage 527030
Nu.nl is weer eens full of shit.


Bekijk bijlage 527031
Ik realiseer me nu pas dat die EU-bestuurders en parlementariërs eigenlijk gevangen zitten in Brussel en Straatsburg, ze hebben al een tijdje geleden de vlag omgekeerd opgehangen, maar niemand heeft het in de gaten gehad!

Of "The Last Castle" is iets te vaak op RTL 5 t/m 99 geweest.


Blijk ik een broer met kinderen te hebben:
Mooi, en dan gelijk ook even doorpakken naar kinderopvang en lagere scholen. Mijn kinderen lopen gevaar omdat relikneuzen en zweeftokkies nog steeds het recht hebben om willens en wetens mazelen te verspreiden.
* Il Principe * | 05-05-21 | 09:21
 
Ik realiseer me nu pas dat die EU-bestuurders en parlementariërs eigenlijk gevangen zitten in Brussel en Straatsburg, ze hebben al een tijdje geleden de vlag omgekeerd opgehangen, maar niemand heeft het in de gaten gehad!

Of "The Last Castle" is iets te vaak op RTL 5 t/m 99 geweest.


Blijk ik een broer met kinderen te hebben:
Met andere woorden, je staat hier wel achter. Wauw :(

Mag hopen dat je het verschil tussen Tyfus en een verkoudheid nog wel weet?
 
Met andere woorden, je staat hier wel achter. Wauw :(
Nee, het is veel genuanceerder dan dat, maar dit bekt zo lekker.

Het liefst zou ik aan app zien waar zowel een negatieve test, als vaccinatie, als antistoffen groen licht geeft en daarmee toegang tot wat diegene dan ook binnen NL wil doen.

Van de meeste mensen snap ik de weerstand tegen vaccinatie niet goed en is het mijn beeld dat ze hun angsten rationaliseren en willen dat er van alles weer mogelijk wordt zonder daar zelf iets voor te doen, dat is dan vooral aan anderen. Dit neem ik niemand kwalijk, dat lijkt me tot op zekere hoogte een normaal menselijk trekje.
Mag hopen dat je het verschil tussen Tyfus en een verkoudheid nog wel weet?
Tyfus kan ik me niet herinneren, maar ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen met een verkoudheid regelmatig in het ziekenhuis of op de IC komen of daar lange termijn gevolgen aan kunnen ondervinden.


En hoewel ik nog enig geduld heb met religieuzen, die doen het al jaren en vooral elkaar aan in eigen kring, heb ik een hekel aan Steiner Sletjes.
 
Als je met hagel schiet raak je altijd wel iets.
En lul jij maar dat wat krom is weer recht zodat je er het laatste woord in blijft hebben.

We zouden samen in opstand moeten komen met al die 'overheids' bemoeienis (wat in feite een laatste machtsgreep is van dat miljardairsclubje als de grote reset komt)

Aan de andere kant, als we ons zo laten afleiden en weigeren te praten op over de echt belangrijke dingen en veranderingen die op ons afkomen verdienen we dat wat komen gaat. Ik zou zeggen sla 1984 er nog eens op na.
 
Laatst bewerkt:
Als je met hagel schiet raak je altijd wel iets.
Slap gelul, een jaar geleden werd er door meerdere leden op dit forum, waaronder ik, al gezegd dat dit zou gaan gebeuren volgend (dus dit) jaar. We werden zelfs nog een tijdje uitgelachen "maffe conspiracy theories".

Maarja, je moet dan ook wel blind zijn om dit niet aan te hebben zien komen. Of naief.
Maar het is natuurlijk makkelijker om dan te zeggen "zelfs een kappotte klok is 2 maal per dag juist".
 
Het liefst zou ik aan app zien waar zowel een negatieve test, als vaccinatie, als antistoffen groen licht geeft en daarmee toegang tot wat diegene dan ook binnen NL wil doen.
Je bent niet helemaal goed.
 
Je bent niet helemaal goed.
En de aarde is rond, dat weet ook iedereen.

Wat is jouw alternatief, een getatoeëerde streepjescode met een nummer?

Mijn uitgangspunt is dat covid wel gevaarlijk is, als het uitgangspunt van jou, inVorm ea is dat het een verkoudheidje is, dan is het beginpunt zo verschillend dat het lastig is om nader tot elkaar te komen, dan is het eerder 1,5 km.
 
Back
Naar boven