- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Digitale niet hè am/pm

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Digitale niet hè am/pm

Zouden sommigen maar al te graag zien, zodat ze de wappies kunnen herkennen. Die hebben namelijk niet zo'n barcode.Wat is jouw alternatief, een getatoeëerde streepjescode met een nummer?
En lul jij maar dat wat krom is weer recht zodat je er het laatste woord in blijft hebben.
We zouden samen in opstand moeten komen met al die 'overheids' bemoeienis (wat in feite een laatste machtsgreep is van dat miljardairsclubje als de grote reset komt)
Aan de andere kant, als we ons zo laten afleiden en weigeren te praten op over de echt belangrijke dingen en veranderingen die op ons afkomen verdiennen we dat wat komen gaat. Ik zou zeggen sla 1984 er nog eens op na.
Die wappies hadden gelijk omdat ze zoveel ideeën over Corona verspreid hebben dat er achteraf altijd wel iets waar blijkt te zijn. Meer of minder zeg ik niet, ik geef daarin geen oordeel over het paspoort, zelfs niet over die wappies.Slap gelul, een jaar geleden werd er door meerdere leden op dit forum, waaronder ik, al gezegd dat dit zou gaan gebeuren volgend (dus dit) jaar. We werden zelfs nog een tijdje uitgelachen "maffe conspiracy theories".
Maarja, je moet dan ook wel blind zijn om dit niet aan te hebben zien komen. Of naief.
Maar het is natuurlijk makkelijker om dan te zeggen "zelfs een kappotte klok is 2 maal per dag juist".
Dat kan je dat instellen om vaker gelijk te krijgen, Amerikanen lijken vaak niet overweg te kunnen met 24uurs tijd, tenzij bij leger en/of first responders gezeten.
Klopt dat je dit nooit gehoord hebt, 2020 is het eerste jaar dat dit groot in het nieuws is. Met dank aan overheid en NPO (manufactoring cons(t)ent) Je snapt toch onderhand dat datgene dat ze corona noemen de griep is (nieuw) griepvirus. Voor een persoon met een gezond lichaam en goed werken immuunsysteem is dit: Geen symptomen, verkoudheid, griepklachten, en als je pech hebt ziekenhuis of IC.Nee, het is veel genuanceerder dan dat, maar dit bekt zo lekker.
Het liefst zou ik aan app zien waar zowel een negatieve test, als vaccinatie, als antistoffen groen licht geeft en daarmee toegang tot wat diegene dan ook binnen NL wil doen.
Van de meeste mensen snap ik de weerstand tegen vaccinatie niet goed en is het mijn beeld dat ze hun angsten rationaliseren en willen dat er van alles weer mogelijk wordt zonder daar zelf iets voor te doen, dat is dan vooral aan anderen. Dit neem ik niemand kwalijk, dat lijkt me tot op zekere hoogte een normaal menselijk trekje.
t*fus kan ik me niet herinneren, maar ik heb ook nog nooit gehoord dat mensen met een verkoudheid regelmatig in het ziekenhuis of op de IC komen of daar lange termijn gevolgen aan kunnen ondervinden.
En hoewel ik nog enig geduld heb met religieuzen, die doen het al jaren en vooral elkaar aan in eigen kring, heb ik een hekel aan Steiner Sletjes.
O zo juist dit!!Het punt is hier dan ook niet of je voor of tegen het corona vaccin bent, al lijkt dit sommigen hier flink te ontsnappen.
Het punt is dat we mensen hun mate van vrijheid nu gaan beoordelen of ze wel of niet het covidvaccin hebben genomen. Dat is gewoon next level fucked up fascisme. Dat heeft dus helemaal niets te maken met (religieuze) anti-vaxx wappies.
Volgens mij maak ik duidelijk dat ik tegen een vaccinatieplicht ben, maar niet tegen het kunnen controleren van een corona-status.Het punt is hier dan ook niet of je voor of tegen het corona vaccin bent, al lijkt dit sommigen hier flink te ontsnappen.
Het punt is dat we mensen hun mate van vrijheid nu gaan beoordelen of ze wel of niet het covidvaccin hebben genomen. Dat is gewoon next level fucked up fascisme. Dat heeft dus helemaal niets te maken met (religieuze) anti-vaxx wappies.
Uit goede bron weet ik dat BB daar ook problemen mee had.Dat kan je dat instellen om vaker gelijk te krijgen, Amerikanen lijken vaak niet overweg te kunnen met 24uurs tijd, tenzij bij leger en/of first responders gezeten.
Waar haal jij toch telkens weer die onzin vandaan?Je snapt toch onderhand dat datgene dat ze corona noemen de griep is (nieuw) griepvirus. Voor een persoon met een gezond lichaam en goed werken immuunsysteem is dit: Geen symptomen, verkoudheid, griepklachten, en als je pech hebt ziekenhuis of IC.
Uit de krant klojo
Kleding in het openbaar is ook verplicht.Een autogordel is ook verplicht, zoals ik al eerder zei zitter er nogal wat haken en ogen aan je beeld van fascisme en liberalisme, ga ik niet overdoen.
Daar staat toch helemaal niet dat corona en influenza hetzelfde is.Uit de krant klojo
![]()
Ik ben verkouden: hoe weet ik of ik corona heb?
Wie een snotneus krijgt in tijden van corona, staat er spontaan toch even bij stil: zou ik het hebben? Tijd dus om de symptomen nog eens op te noemen, samen met een aantal richtlijnen.www.ad.nl
Is dat schelden en op de man spelen, wat @apfelstrudel ook enigszins deed noodzakelijk als argument?Uit de krant klojo
![]()
Ik ben verkouden: hoe weet ik of ik corona heb?
Wie een snotneus krijgt in tijden van corona, staat er spontaan toch even bij stil: zou ik het hebben? Tijd dus om de symptomen nog eens op te noemen, samen met een aantal richtlijnen.www.ad.nl
Dat graan en pis allebei geel zijn, maakt toch ook niet dat je van beide brood kan bakken?Ook Covid-19 is een virusziekte die de luchtwegen infecteert. Het grote verschil is dat het nieuwe coronavirus momenteel wereldwijd snel om zich heen grijpt en het lichaam nogal kan belasten als het de vrije loop wordt gelaten.
Nee daar heb je gelijk in, goede virussen bewijzen elkaar al eeuwen dienst, ze wisselen elkaar namelijk zo nu en dan af. Geef het beestje maar een naam.Daar staat toch helemaal niet dat corona en influenza hetzelfde is.
Ja want het wordt ook niet verplicht, je verliest slechts wat constitutionele vrijheden, mogelijk zelfs je baan, maar hey het is totaal niet verplicht.Volgens mij maak ik duidelijk dat ik tegen een vaccinatieplicht ben, maar niet tegen het kunnen controleren van een corona-status.

Hoeveel mensen gaan er jaarlijks dood aan longkanker? Maar roken is gewoon nog legaal? En jij denkt dat de overheid dit paspoort invoert voor jouw (in algemene zin) gezondheid?Uiteindelijk maakt het hoe gevaarlijk je covid inschat wel uit in hoeverre je beperkende en/of verplichtende maatregelen als legitieme beperking van vrijheden ziet.
Nee daar heb je gelijk in, goede virussen bewijzen elkaar al eeuwen dienst, ze wisselen elkaar namelijk zo nu en dan af. Geef het beestje maar een naam.
Je hebt gelijk ik hou er weer over op jullie zijn slecht voor mn hart. Veel plezier in je dystopie, ik doe niet meer mee (sinds vorig jaar April niet meer)Is dat schelden en op de man spelen, wat @apfelstrudel ook enigszins deed noodzakelijk als argument?
Goede link inderdaad:
Dat graan en pis allebei geel zijn, maakt toch ook niet dat je van beide brood kan bakken?
Ja dat was niet heel netjes van mij, sorry.Is dat schelden en op de man spelen, wat @apfelstrudel ook enigszins deed noodzakelijk als argument?