- Waardering
- 14.131
Wat is het geheim van jullie mega succesvolle aanpak?Ongeveer 1,5x zoveel inwoners, dan zouden wij er max 5k hebben als het gelijk is...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het geheim van jullie mega succesvolle aanpak?Ongeveer 1,5x zoveel inwoners, dan zouden wij er max 5k hebben als het gelijk is...

Ik dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisopnames.Nee. Die 20% daling die het OMT in hun advies noemt, slaat op de totale ziekenhuisbezetting, niet de nieuwe instroom.
Ze hebben een hekel aan hun koningshuis.Wat is het geheim van jullie mega succesvolle aanpak?![]()
Mwoah... Sinds het begin van de pandemie zijn het totaal aan geregistreerde besmettingen per 1 miljoen inwoners in NL en BE redelijk vergelijkbaar.Wat is het geheim van jullie mega succesvolle aanpak?![]()
Ik dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisbezettingIk dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisopnames.

Ik dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisopnames.
Benieuwd wie er in deze bitchfight gelijk heeft, maar voor handelen regering volkomen irrelevant.Ik dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisbezetting
Maar als @Steks het zegt, begin ik natuurlijk te twijfelen...![]()
''Het OMT adviseert het verder versoepelen van de maatregelen conform Stap 2, inclusief het langer openstellen van de terrassen, pas in te doen gaan als er een afname gerealiseerd is van tenminste 20% over het lopende 7-daagsgemiddelde van het aantal nieuwe ziekenhuis- en IC-opnames.''Ik dacht het 7-daags gemiddelde van de ziekenhuisbezetting
Maar als @Steks het zegt, begin ik natuurlijk te twijfelen...![]()
IkBenieuwd wie er in deze bitchfight gelijk heeft, maar voor handelen regering volkomen irrelevant.
Fijn dat ik jouw dag weer heb goedgemaakt.

Ja daar zijn al 10k van doodIedereen stijgt door? Behalve de groep gevaccineerd.
Iedereen stijgt door? Behalve de groep gevaccineerd.
Dat er wel degelijk een sterk K-dag effect is op besmettingen. Dit kan erg meevallen met de ziekenhuisbezetting, maar dat is een andere discussie.
Klopt dat dorre hout is vorig jaar gesprokkelt.
Lees ik nu goed dat jij zo graag je gelijk haalt dat je mensen het ziekenhuis toe wenst?
Nee, ik kijk louter naar de ruwe data en probeer die op een juiste wijze te interpreteren.Lees ik nu goed dat jij zo graag je gelijk haalt dat je mensen het ziekenhuis toe wenst?