Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Huh?!?! Daar zaten we toch voor altijd,dan wel zeer lange tijd, aan vast.

Dat Ze hier in dit achterlijk landje ook maar snel volgen.

Zijn we nu ook van die reserveer gekte verlost?

Ab Osterhaus zei:
Wat we nu zien gebeuren in Engeland is toch wel een beetje een teken aan de wand. Een nieuwe variant die begint te circuleren. Dus ik denk dat we moeten voorkomen dat we in dezelfde situatie hier gaan komen want dan raken we het niet kwijt en dan krijgen we dus met name in het najaar weer grote problemen. Dus ik denk het allerbelangrijkst op dit ogenblik is vaccinatie, en discussies over mondkapjes, ik vind dat eigenlijk een beetje ongepast.
- Te vroeg dus eigenlijk?
Ja

:flipoff::flipoff::flipoff:

Zo blijft er niks over van al die complottheorieën. Ben benieuwd wat al die aanhangers daarvan straks met hun leven gaan doen. :dunno:
Alsof het nog een complot is:rolleyes: Ik zei toch vanaf dag 1 al dat het een plandemie is: BBB big reset blablabla. We zijn hardrichting een surveillance state aan het gaan. Kikkertje in een panwater dat langzaam naar het kooppunt wordt gebracht ben je als je dit soort dingen zegt.

Ga jij maar vast nadenken over hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen met je forum matties.

Laatst bewerkt:
Alsof het nog een complot is:rolleyes: Ik zei toch vanaf dag 1 al dat het een plandemie is: BBB big reset blablabla. We zijn hardrichting een surveillance state aan het gaan. Kikkertje in een panwater dat langzaam naar het kooppunt wordt gebracht ben je als je dit soort dingen zegt.

Ga jij maar vast nadenken over hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen met je forum matties.
En wat maakt dat wij jouw overtuiging als waarheid moeten geloven?

En wat maakt dat wij jouw overtuiging als waarheid moeten geloven?
Oh ok
Keanu Reeves Reaction GIF

Terug
Naar boven