Dat is een stuk lastiger dan de noodzaak ontkennen met behulp van onzin.Ga jij maar vast nadenken over hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen met je forum matties.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een stuk lastiger dan de noodzaak ontkennen met behulp van onzin.Ga jij maar vast nadenken over hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen met je forum matties.
Mooi geprobeerd Steks, maar nee.Dat is een stuk lastiger dan de noodzaak ontkennen met behulp van onzin.
@Steks wanneer wil jij de volgende lockdown? Dan geeft ik het even door aan Mark.Ga jij maar vast nadenken over hoe je de volgende lockdown gaat verdedigen met je forum matties.
Ok, vertel dan maar hoe @Japio de volgende lockdown gaat verdedigen.
Doe maar vanaf 1 augustus.@Steks wanneer wil jij de volgende lockdown? Dan geeft ik het even door aan Mark.
Voor mij komt september het best uit.
Vlak na de vakantie, herfst begint, we moeten weer aan het werk enzo. Zou fijn zijn om dan weer een tijdje thuis te kunnen zitten.
December is een goeie tweede keus, prettig om ook dit jaar weer de feestdagen niet met familie door te hoeven brengen.
O ik wil er best een paar proberen:Ok, vertel dan maar hoe @Japio de volgende lockdown gaat verdedigen.
Ja en anders volgend jaar als er weer een nieuwe influenza variant is, ze verzinnen wel wat. 70 jaar ' vrijheid' en binnen 365 dagen 2 x een lockdown. Vooral niet kritisch over nadenken.
De noodzaak ontkennen is toch echt makkelijker, je hebt altijd maar één antwoord nodig. Het is een complot.O ik wil er best een paar proberen:
- De zimbabiaanse corona variant is echt heel erg
- De aliens zijn echt heel eng
- De globale warming is zo erg kijk hoe hard het water stijgt.
- etc.
Weet je jongens, vind het prima lul het maar goed, over een paar jaar zitten er gewoon insecten verwerkt in Tymboo zn broodje bal. Allemaal complotten natuurlijk. Eet smakelijk en succes. Ik ga weer aan leuke dingen denken.
Aan de andere kant heeft het Trump verslagen, misschien hebben we mazzel en neemt de NWO daar voor nu genoegen mee?O ik wil er best een paar proberen:
- De zimbabiaanse corona variant is echt heel erg
- De aliens zijn echt heel eng
- De globale warming is zo erg kijk hoe hard het water stijgt.
- etc.
Weet je jongens, vind het prima lul het maar goed, over een paar jaar zitten er gewoon insecten verwerkt in Tymboo zn broodje bal. Allemaal complotten natuurlijk. Eet smakelijk en succes. Ik ga weer aan leuke dingen denken.
Over een paar jaar?over een paar jaar zitten er gewoon insecten verwerkt in Tymboo zn broodje bal.
Is iets nog een complot wanneer het zo overduidelijk is?De noodzaak ontkennen is toch echt makkelijker, je hebt altijd maar één antwoord nodig. Het is een complot.
Over een paar jaar?
![]()
Lidl lanceert nieuwe saucijzenbroodjes en de vulling is opmerkelijk | FavorFlav
Voor het tweede achtereenvolgende jaar presenteert Lidl Future Goods, bijzondere, duurzame en innovatieve producten, waaronder krekelsaucijzenbroodjes.favorflav.com
www.rtlnieuws.nl
Dat moet je aan de wappies vragen die het een complot noemen. Waarschijnlijk zit er altijd nog een diepere laag onder met nog ergere beweegredenen.Is iets nog een complot wanneer het zo overduidelijk is?
Men noemde de Great Reset nog niet zo lang geleden een complot. Verzonnen door wappies. Inmiddels praten politici er open en bloot over.
Dus tja, tot wanneer is iets een complot?
Dat doe ik ook.Dat moet je aan de wappies vragen die het een complot noemen.

Gewone influenza zorgt aankomende winter waarschijnlijk ook wel voor een flinke griepgolf. Want mensen hebben nog amper antistoffen. Dat zie je wel aan die uitbraak van het RS virus, wat een winter virus is.Ja en anders volgend jaar als er weer een nieuwe influenza variant is, ze verzinnen wel wat. 70 jaar ' vrijheid' en binnen 365 dagen 2 x een lockdown. Vooral niet kritisch over nadenken.
Allemaal de griepprik halen jongens. Samen kunnen we het.Gewone influenza zorgt aankomende winter waarschijnlijk ook wel voor een flinke griepgolf. Want mensen hebben nog amper antistoffen. Dat zie je wel aan die uitbraak van het RS virus, wat een winter virus is.
Maar neem toch aan dat we daarvoor niet in lockdown hoeven. Zou ergens juist tegenstrijdig zijn
Wow dat artikel is een soort hipster reclame voor afval dat waarschijnlijk mega duur gaat worden aangeboden. Alleen die krekels klinken wel goed. Dat is echt de toekomst: proteïne uit insecten en meelwormen en burgers van kweekvlees. Anders kan onze aardkloot de behoeften van de mensen niet meer aan over 40 a 50 jaar.Over een paar jaar?
![]()
Lidl lanceert nieuwe saucijzenbroodjes en de vulling is opmerkelijk | FavorFlav
Voor het tweede achtereenvolgende jaar presenteert Lidl Future Goods, bijzondere, duurzame en innovatieve producten, waaronder krekelsaucijzenbroodjes.favorflav.com
Ik eet geen broodjes bal maar als het zionistische insecten zijn wil ik er nog wel over nadenkenWeet je jongens, vind het prima lul het maar goed, over een paar jaar zitten er gewoon insecten verwerkt in Tymboo zn broodje bal. Allemaal complotten natuurlijk. Eet smakelijk en succes. Ik ga weer aan leuke dingen denken.
Waarom niet, als je intensive veeteelt zoals hier in Nederland overal toepast kan dat makkelijk.Anders kan onze aardkloot de behoeften van de mensen niet meer aan over 40 a 50 jaar.