apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Die bestaan al, we noemen ze ook wel D66 stemmers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bestaan al, we noemen ze ook wel D66 stemmers.
Dat zijn toch burgers van week vlees?
Ik wilde het opzoeken, maar ze hebben een storing.Hé @Steks, hoe vaak heb jij je inmiddels laten testen? Just curious...
CBS: 6,7 miljoen Nederlanders lieten zich minstens een keer testen
Ongeveer 1 op de 3 Nederlanders heeft zich tussen 1 augustus en half april ten minste een keer op corona laten testen bij de GGD, meldt het CBS. In totaal namen GGD-medewerkers 11,3 miljoen coronatests af bij 6,7 miljoen mensen. De meeste mensen (60 procent) lieten zich één keer testen, een kwart (24,5 procent) twee keer en bijna 16 procent ging drie keer of vaker langs de teststraat.
Al jouw bezoeken laden werd het systeem te veel?
Jij bent liefhebber?
Nul keer, een keer of 3 tot 4 heb ik me laten testen omdat ik me niet lekker voelde de rest was als gevolg van het beleid van mijn werkgever.
Dan kan ik mij aan de lopende band testen 🤡Nul keer, een keer of 3 tot 4 heb ik me laten testen omdat ik me niet lekker voelde de rest was als gevolg van het beleid van mijn werkgever.
Het is nu een maximum aantal per ruimte van 50.Heeft iemand een idee in hoeverre het maximum aantal mensen in de sportscholen wordt verruimd vanaf aanstaande vrijdag?
Ik las 1 persoon per 5 vierkante meter maar ik heb geen idee per hoeveel vierkante meter het nu is.
Thanx!
Dit is ook wat ik heb gelezen. Ik denk dat het er in de praktijk op neer komt dat er vanaf zaterdag weer onbeperkt kan worden gesport in de sportscholen, zonder reservering. Basisregel blijft anderhalve meter afstand houden.Heeft iemand een idee in hoeverre het maximum aantal mensen in de sportscholen wordt verruimd vanaf aanstaande vrijdag?
Ik las 1 persoon per 5 vierkante meter maar ik heb geen idee per hoeveel vierkante meter het nu is.
Thanx!
"Een vestiging van Basic-Fit moet minimaal 1500 vierkante meter groot zijn en gemiddeld zo'n 2500 leden aankunnen."Dit is wat basic er over zegt.
Om de week goed te starten hebben wij een leuke update: vanaf a.s. zaterdag 26 juni is het dragen van een mondkapje (in de club) niet meer verplicht. Daarnaast wordt de capaciteit verhoogd, dus zijn er meer tijdsloten beschikbaar! 🥳 Houd nog wel even 1,5 meter afstand en vergeet niet een reservering via Gymtime te maken wanneer je wilt sporten!

De enige stress die ik heb is keuze stress Fart"Een vestiging van Basic-Fit moet minimaal 1500 vierkante meter groot zijn en gemiddeld zo'n 2500 leden aankunnen."
Dat is wel een flink verschil met die 50 man wat nu mag.
Sterkte alvast, met het wachten tot je je oefening kan doen![]()

Dat zijn er toch geen 2500 tegelijk?"Een vestiging van Basic-Fit moet minimaal 1500 vierkante meter groot zijn en gemiddeld zo'n 2500 leden aankunnen."
Dat is wel een flink verschil met die 50 man wat nu mag.
Sterkte alvast, met het wachten tot je je oefening kan doen![]()