Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Mensen vergeten helaas dat 90% van de Nederlandse bevolking het helemaal niet heeft gehad.

Maar geeft verder niet :roflol:

Wat bedoel je hier eigenlijk mee, met die 90%? Waar haal je dat percentage vandaan?
Als je bedenkt dat bijna 80% van de bloeddonerende mensen bij Sanquin reeds antistoffen Corona in het bloed hebben, is best wel tegenstrijdig met jouw 90% van de Nederlandse bevolking heeft het helemaal niet gehad. Als je dit afzet tegen de vaccinatiecijfers dan rekent het namelijk niet uit wat je beweert.

1628153080190.png

Wat bedoel je hier eigenlijk mee, met die 90%? Waar haal je dat percentage vandaan?
Als je bedenkt dat bijna 80% van de bloeddonerende mensen bij Sanquin reeds antistoffen Corona in het bloed hebben, is best wel tegenstrijdig met jouw 90% van de Nederlandse bevolking heeft het helemaal niet gehad. Als je dit afzet tegen de vaccinatiecijfers dan rekent het namelijk niet uit wat je beweert.

1628153080190.png

Heeft bijna 100% van de 60+ers het gehad of waren die toen volledig gevaccineerd?

1628153080190.png

Type mensen dat bloed doneert, zijn doorgaans ook wel de type mensen die het vaccin nemen en geeft dus geen representatief beeld van de populatie. Je ziet in de grafieken precies terug wanneer welke leeftijdsgroep het vaccin kon halen en dus antistoffen opbouwt.

Wordt juist wel representatief genoemd door de onderzoekers. Was voor het vaccineren ook al 30% en je ziet 20-40% over de leeftijden verdeeld voordat ze gevaccineerd werden.

Op basis van antistoffen zou dan ook betekenen dat ze het recent genoeg hadden, niet helemaal sinds de komst van het virus?

De bloeddonor schijnt wel aardig representatief te zijn voor 'de Nederlander', ook qua vaccineren. Het ding is vooral dat andere afkomsten minder vertegenwoordigd worden.

Denken dat je het virus al gehad hebt, zegt alleen helemaal niets

• Like
Waarderingen: Vonk
Heeft bijna 100% van de 60+ers het gehad of waren die toen volledig gevaccineerd?

Nee bijna 100% van 60+ heeft of corona gehad, of een vaccinatie gehad, of beiden in sommige gevallen.
Voor een schatting van de verdeling zou je moeten nagaan wat de cijfers waren voor aanvang vaccinatie en nog een keer kijken op een aantal momenten daarna.

Oh de data is gewoon beschikbaar zie ik :emo:

1628155468667.png

1628155528390.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.948

1628153080190.png

Dus alle risicogroepen zijn inmiddels gevaccineerd. Mooi, tijd om alles weer open te gooien.

Dus alle risicogroepen zijn inmiddels gevaccineerd. Mooi, tijd om alles weer open te gooien.
Precies. Waar is 't wachten nog op?

Iedereen die nu niet gevaccineerd is, heeft daar toch voor gekozen? Dus waarom zou 't hele land zich nog aan die minderheid moeten aanpassen?

• Like
Ben benieuwd wanneer zulke dingen de kop in gedrukt gaan worden door de autoriteiten. Zoiets krijgt alleen ruim baan als het geen bedreiging vormt, maar hoe groter het wordt, des te groter de kans dat er ingegrepen zal worden.

Ze gaan het echt niet bij 3 laten :roflol:

Nee natuurlijk niet, net zo min dat ze het zullen nalaten om in het najaar toch weer vergaande maatregelen door te voeren. Denk aan mondkapjesplicht weer terug bijvoorbeeld. Want ja alle provaxxers geven het wel heel makkelijk door als ze asymptomisch zijn. Een blinde kan dit zien aankomen.

13 Augustus weten we hopelijk iets meer. 1 September hopelijk nog meer.

Ah ja die groepsimmuniteit, die zich binnen landsgrenzen houdt en steeds bijgesteld wordt :haha:

Nee bijna 100% van 60+ heeft of corona gehad, of een vaccinatie gehad, of beiden in sommige gevallen.
Voor een schatting van de verdeling zou je moeten nagaan wat de cijfers waren voor aanvang vaccinatie en nog een keer kijken op een aantal momenten daarna.
Je post waar ik op reageerde leek mij te suggereren dat je stelde dat mensen met anti-stoffen corona hebben gehad, dat is met je post daarna, zie hieronder, opgehelderd.
Oh de data is gewoon beschikbaar zie ik :emo:

Dus eigenlijk, never mind, nothing to see here, carry on.

• Like
Je post waar ik op reageerde leek mij te suggereren dat je stelde dat mensen met anti-stoffen corona hebben gehad, dat is met je post daarna, zie hieronder, opgehelderd.

Dus eigenlijk, never mind, nothing to see here, carry on.

Je moet die eerste post denk ik ook erg goed lezen denk ik, die had best wat simpeler geformuleerd gemogen.

• Haha
Terug
Naar boven