Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Dus zou je moeten bepalen hoeveel het vaccineren van de jeugd een verbetering van de groepsimmuniteit zou opleveren. Aangezien je als gevaccineerde het virus toch kunt overbrengen denk ik dat we het niet zouden moeten doen, geef die vaccins aan landeen die nog een heel lage vaccinatiegraad hebben.

Exactly, lijkt mij ook veel verstandiger. Al denk ik dat je er daarmee nog steeds niet in de buurt komt van de gewenste te behalen situatie. Wereldwijde groepsimmuniteit is een utopie. Net als de landsgrenzen die potdicht gaan. Dus we're fucked :haha:

Net als de landsgrenzen die potdicht gaan. Dus we're fucked :haha:
Tegenwerking en een gebrek aan ambitie.

Als het voor corona kan, dan kan het ook voor de stroom Afghanen die eraan komt. Wat zijn die Dems toch intens verrot, eerst Iraq, dan Libië verpesten, Syrië in een burgeroorlog storten en nu Afghanistan laten vershitteren. En die zielige mensen "moeten" worden opgevangen in Noordwestst-Europa, waar ze kansloos zijn op de arbeidsmarkt en gebruikt worden door werkgevers en onroerendgoedbezitters om het volk nog verder uit te knijpen.

Tegenwerking en een gebrek aan ambitie.

Als het voor corona kan, dan kan het ook voor de stroom Afghanen die eraan komt. Wat zijn die Dems toch intens verrot, eerst Iraq, dan Libië verpesten, Syrië in een burgeroorlog storten en nu Afghanistan laten vershitteren. En die zielige mensen "moeten" worden opgevangen in Noordwestst-Europa, waar ze kansloos zijn op de arbeidsmarkt en gebruikt worden door werkgevers en onroerendgoedbezitters om het volk nog verder uit te knijpen.

Ja we importeren vrolijk verder toch. Allemaal hartstikke slimme mensen, hoog opgeleid, welwillend om onze cultuur te leren en te omarmen. Toch heb ik liever de "echte" vluchtelingen dan de gelukszoekers. Maar ja zie daar maar eens onderscheid in te maken. Best jammer dat er op dit moment niet echt IS of Al Qaida activiteit meer is, toen he, toen hadden we ons echt nog ergens druk om te maken. I.p.v. grenscontroles om te kijken of je je wel confirmeert aan de regeltjes omtrent medische apartheid.

Zweden heeft 14k coronadoden op een bevolking van 10 miljoen, Nederland heeft er 17k.

Zweden is echt een gidsland, misschien kunnen we ook hun immigratiepolitiek volgen? /sarcasme

Dat is nou net het punt. Bereken voor jezelf maar of een lockdown de overige schade rechtvaardigd.

De Hond was zeer pessimistisch. Komen steeds meer gevaccineerden in ziekenhuizen en ze blijken ook besmettelijk. De vaccins werken niet tegen alle varianten of niet lang genoeg zoals gehoopt. Hou er rekening mee dat die man het juist heeft.
De poppenkast gaat in de herfst weer beginnen zolang we geen doden accepteren.

Dat is nou net het punt. Bereken voor jezelf maar of een lockdown de overige schade rechtvaardigd.

De Hond was zeer pessimistisch. Komen steeds meer gevaccineerden in ziekenhuizen en ze blijken ook besmettelijk. De vaccins werken niet tegen alle varianten of niet lang genoeg zoals gehoopt. Hou er rekening mee dat die man het juist heeft.
De poppenkast gaat in de herfst weer beginnen zolang we geen doden accepteren.

Uiteindelijk kun je niet om de statistieken heen. Ik ken Maurice de Hondt niet goed genoeg om te weten of hij een goed statisticus is, maar uiteindelijk gaan de cijfers voor zichzelf spreken en zal het draagvlak steeds verder afglijden.

En dat dikgedrukte gaat sowieso gebeuren.

Uiteindelijk kun je niet om de statistieken heen. Ik ken Maurice de Hondt niet goed genoeg om te weten of hij een goed statisticus is, maar uiteindelijk gaan de cijfers voor zichzelf spreken en zal het draagvlak steeds verder afglijden.
In ver uit de meeste gevallen is het doorslaggevend hoe de data wordt gepresenteerd, de data ansich is van minder belang.

In ver uit de meeste gevallen is het doorslaggevend hoe de data wordt gepresenteerd, de data ansich is van minder belang.

Ja in de ideale wereld was dat natuurlijk niet zo. Presentatie en interpretatie zijn key, waarbij dat laatste enorm beïnvloed kan worden door het eerste en daar gaat het mis helaas.

Weet iemand toevallig of alle corona patiënten ook nog op andere virussen getest worden? Of eventueel wanneer de covid test pas positief werd bij hogere cT? (wat een lage viral load aangeeft)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.031
Vanaf 20 september moet er in de horeca, bij evenementen (zoals festivals en publiek bij sportwedstrijden) en bij vertoning van kunst en cultuur (zoals in bioscopen en theaters) gewerkt worden met coronatoegangsbewijzen bij meer dan 75 personen. Dat geldt binnen én buiten, met én zonder vaste zitplaats. Je krijgt een coronatoegangsbewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud. Op een nog nader te bepalen datum zal het testen voor een coronatoegangsbewijs niet meer gratis zijn, maar zal er om een eigen bijdrage worden gevraagd.
Dus vanaf 20 september kan ik niet meer normaal mijn beroep uitoefenen.

Sterf allemaal maar.

Bij die testen voor toegang festivals in juni was er wel degelijk een verschil tussen gasten en personeel en Dj's. Juridisch is het volgens mij niet te verplichten aan personeel.

• #4.037
Dan laat je je toch regelmatig testen?

Niemand die zegt dat koks niet ongevaccineerd mogen werken.
Elke 24 uur. Hoe ga je dat doen als je 12 uur per dag werkt? (Inb4 niet 12 uur per dag werken).

Het is gewoon dwang. En iedereen slikt het voor zoete koek wanneer men op de preekbuis weer de woorden 'vrijwillig' rept.

Laatst bewerkt:
  • #4.038
Bij die testen voor toegang festivals in juni was er wel degelijk een verschil tussen gasten en personeel en Dj's. Juridisch is het volgens mij niet te verplichten aan personeel.
Dj's lopen niet tussen de massa zoals bijv. bedienend personeel.

Dit. Op dit moment mag de werkgever er zelfs niet naar vragen, want AVG

Edit:

Dj's lopen niet tussen de massa zoals bijv. bedienend personeel.
Dat is waar. Hoe het nu is of iig was, was er voor personeel alleen een advies.

Informeer uw medewerkers over advies zelftesten​

Het dringende advies is dat werknemers en vrijwilligers regelmatig een zelftest afnemen. Bij voorkeur direct voorafgaand aan de activiteit van Testen voor Toegang. En in ieder geval niet langer dan 24 uur daaraan voorafgaand.

Terug
Naar boven