- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
De -luikjes van Sander zijn leuk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar er zijn in NK toch helemaal geen... oh wacht!
En wel in september en november krijgen we de eerste clues 
Ideaal!In de branche waar ik werk moet je dus toch echt wel oppassen voor het risico om collega’s aan te steken.
![]()
DuPont ontslaat hoestende werknemer die weigerde naar huis te gaan
Chemiebedrijf DuPont uit Dordrecht mag een werknemer ontslaan, die ernstig hoestend op werk verscheen en ondanks nadrukkelijk advies van zijn collega's weigerde naar huis te gaan. Twee dagen later bleek de man besmet te zijn met het coronavirus.www.ad.nl

Denk dat de grootste grap van 2021 nog waarheid moet wordenEn wel in september en november krijgen we de eerste clues
![]()
Letterlijke tekst persconferentie minister-president Rutte en minister De Jonge (13 augustus 2021)
Minister-president Rutte en minister De Jonge leggen uit hoe we de komende maanden hopelijk terug gaan naar normaal, in welke stappen en wanneer.www.rijksoverheid.nl
Ben benieuwd hoe lang ze dat aandurven wanneer er weer wat besmettingen stijgen.hoe we de komende maanden hopelijk terug gaan naar normaal
Is gewoon een halve Hema worst voor Henk en Ingrid..Ben benieuwd hoe lang ze dat aandurven wanneer er weer wat besmettingen stijgen.
Die dachten dat ze er methadon konden krijgenVandaag stond er bij het winkelcentrum en ggd bus, als je een prik wilde hebben kreeg je 'm meteen. Stond toch zeker een man of 15 in de rij nog.
Vandaag stond er bij het winkelcentrum en ggd bus, als je een prik wilde hebben kreeg je 'm meteen. Stond toch zeker een man of 15 in de rij nog.
Turkse? Aangezien alleen mannen aanwezig waren

Wat win ik als m'n stempelkaart vol is?Dat zijn er dan 15 geweest die gewoon een extra dosis wel lekker vinden. Straks ben je verplicht de 43ste prik te hebben gehad, je kan er maar beter vroeg mee beginnen. Spaar ze allemaal!
Als er 150 man was, dan was het toch niet stiekem?

Voor een boel mensen werkt dat gewoon zo.Ik ga er vanuit dat het nog echt wel gewoon geregistreerd wordt een je er echt maar maximaal 2 krijgt, maar ik vond het wel raar dat dan zo'n bus op een parkeerplaats je over de drempel telt om toch die prik te gaan halen.
Nieuwe kaart
Of de gewone priklocatie was niet makkelijk te bereiken voor de mensen.Voor een boel mensen werkt dat gewoon zo.
Net zoals er veel mensen heel principieel tegen zijn, maar het dan wel doen, want het is toch wel op vakantie.