AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Goed idee!
200 (1) (6).gif
Maar er zijn in NK toch helemaal geen... oh wacht!

In de branche waar ik werk moet je dus toch echt wel oppassen voor het risico om collega’s aan te steken.

In de branche waar ik werk moet je dus toch echt wel oppassen voor het risico om collega’s aan te steken.
Ideaal!

"wat zie je bleek, voel jij je wel goed?"
"ruik jij ook ..."

En weg is die vervelende collega?
:trollface:

Denk dat de grootste grap van 2021 nog waarheid moet worden :o En wel in september en november krijgen we de eerste clues :emo:

hoe we de komende maanden hopelijk terug gaan naar normaal
Ben benieuwd hoe lang ze dat aandurven wanneer er weer wat besmettingen stijgen.

5 september ook een grote demo in Amsterdam. Weer leuk dagje onder de mensen.

Vandaag stond er bij het winkelcentrum en ggd bus, als je een prik wilde hebben kreeg je 'm meteen. Stond toch zeker een man of 15 in de rij nog.

Vandaag stond er bij het winkelcentrum en ggd bus, als je een prik wilde hebben kreeg je 'm meteen. Stond toch zeker een man of 15 in de rij nog.

Dat zijn er dan 15 geweest die gewoon een extra dosis wel lekker vinden. Straks ben je verplicht de 43ste prik te hebben gehad, je kan er maar beter vroeg mee beginnen. Spaar ze allemaal!

Ik ga er vanuit dat het nog echt wel gewoon geregistreerd wordt een je er echt maar maximaal 2 krijgt, maar ik vond het wel raar dat dan zo'n bus op een parkeerplaats je over de drempel telt om toch die prik te gaan halen.

Dat zijn er dan 15 geweest die gewoon een extra dosis wel lekker vinden. Straks ben je verplicht de 43ste prik te hebben gehad, je kan er maar beter vroeg mee beginnen. Spaar ze allemaal!
Wat win ik als m'n stempelkaart vol is?

Ik ga er vanuit dat het nog echt wel gewoon geregistreerd wordt een je er echt maar maximaal 2 krijgt, maar ik vond het wel raar dat dan zo'n bus op een parkeerplaats je over de drempel telt om toch die prik te gaan halen.
Voor een boel mensen werkt dat gewoon zo.

Net zoals er veel mensen heel principieel tegen zijn, maar het dan wel doen, want het is toch wel op vakantie.

Terug
Naar boven