AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Dit. Op dit moment mag de werkgever er zelfs niet naar vragen, want AVG

Edit:
Waarom mag het dan wel aan een bezoeker worden gevraagd?

Waarom mag het dan wel aan een bezoeker worden gevraagd?
Geen idee, AVG is typisch weer iets Nederlands. Zo mag een bank geen gegevens uitwisselen met een andere bank over fraudeurs, want AVG. Hetzelfde geld voor zwarte lijsten van mensen die bijvoorbeeld in vliegtuigen vaak voor overlast zorgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.045
Het kan zijn dat ik het gemist heb,

maar hoezo worden meerdaagse festivals geschrapt en mogen de 1-daagse festivals slechts maximaal 750 man op een dag, maar mag F1 op Zandfoort 75k mensen per dag gedurende 3 dagen?

• #4.046
Maatregelen for thee but not for me
1628936074562.jpg

Omdat het een Europees besluit is? Dat maakt het niet minder onzinnig of minder bureaucratisch.
Een EU-verordening is per definitie niet (typisch) Nederlands.

Was het een richtlijn dan zou het nog kunnen dat Nederland dat als het beste jongetje van de klas implementeert in de nationale wetgeving.

Het idee achter de AVG is best goed, er zijn wel zeker wat nadelen voor de praktijk. Bijkomend voordeel is dat Aleid Wolfsen nu een baan heeft waar hij nog enigszins functioneert, dat was als BM van Utrecht wel anders.

Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat ik het gemist heb,

maar hoezo worden meerdaagse festivals geschrapt en mogen de 1-daagse festivals slechts maximaal 750 man op een dag, maar mag F1 op Zandfoort 75k mensen per dag gedurende 3 dagen?
Sportevenement + zitplaatsen.
Bij voetbal zitten de stadions ook al een tijdje 65% (ofzo?) vol

• #4.049
Sportevenement + zitplaatsen.
Bij voetbal zitten de stadions ook al een tijdje 65% (ofzo?) vol
Oja tuurlijk, logisch. Ik was vergeten dat bij sportevenementen iedereen zichzelf magisch teleporteert naar zijn zitplaats en na de wedstrijd automatisch weer naar huis wordt geteleporteerd.

Dom van mij.

Oja tuurlijk, logisch. Ik was vergeten dat bij sportevenementen iedereen zichzelf magisch teleporteert naar zijn zitplaats en na de wedstrijd automatisch weer naar huis wordt geteleporteerd.

Dom van mij.
Van voetbalfans is ook bekend dat ze meer op hun plaats blijven zitten en minder hun stem gebruiken dan mensen die de Mattheus Passion gaan luisteren.

Van voetbalfans is ook bekend dat ze meer op hun plaats blijven zitten en minder hun stem gebruiken dan mensen die de Mattheus Passion gaan luisteren.
Volgens mij ook de bevolkingsgroep met de beste papieren inzake hun fysieke en mentale gezondheid :o Goede manier om de IC’s toch nog een beetje voller te krijgen straks in de herfst.

Dom van mij.
Leuk dat je aan het studeren bent voor het vaderschap, maar je leest teveel Harry Potter, in het bijzonder The Goblet of Fire, iirc.

Dan laat je je toch regelmatig testen?

Niemand die zegt dat koks niet ongevaccineerd mogen werken.

Dit is natuurlijk geen doen. Elke 24 uur testen en zelf deze test te moeten gaan betalen. Dat weet iedereen, juist daarom hebben ze dit ook verzonnen. En iedereen vind het wel best.
Als er morgen een extra belasting voor Joden zou komen en verlaging voor niet Joden zou iedereen op een kleine minderheid na het ook prima vinden, zo zijn mensen.

• #4.055
Dit. Op dit moment mag de werkgever er zelfs niet naar vragen, want AVG

Edit:
Maar dit mag dan weer wel bij klanten/gasten/bezoekers.

Vreemd.

*edit* nvm @Steks vroeg t al

Terug
Naar boven