- Waardering
- 12.184
Jij denkt dat de uitkomsten van verkiezingen echt zijn?Ach het stemvee heeft gesproken, de meerderheid wilt dit gewoon, 36 zetels voor de VVD bij de laatste peilingen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij denkt dat de uitkomsten van verkiezingen echt zijn?Ach het stemvee heeft gesproken, de meerderheid wilt dit gewoon, 36 zetels voor de VVD bij de laatste peilingen.

Ik zie nu toch wel in de media en kranten dat ze toch wel wat kritischer worden op wat de regering doet.
Ja.Jij denkt dat de uitkomsten van verkiezingen echt zijn?![]()
Combobreaker.
Combobreaker.
Was net zo lekker aan het genieten van al die mannen die elkaar hier de hele dag lopen op te naaien
Wij worden hier klein gehouden door grotere machtenHet is hier nogal tam vergeleken bij elk willekeurig social media platform anders dan een forum.
Daar beginnen alle protestacties
Jij denkt van niet?Jij denkt dat de uitkomsten van verkiezingen echt zijn?![]()
Hier verzamelen de slimmeren van de samenleving zich.Het is hier nogal tam vergeleken bij elk willekeurig social media platform anders dan een forum.
Daar beginnen alle protestacties

Ja daar hoor jij bij weten we nu welHier verzamelen de slimmeren van de samenleving zich.![]()
Wij allen, jij ook.
Nee ik niet ❤
Dan schat je de gemiddelde Nederlander te hoog in.
Maar die Belgen op dit forum..
Dat jij Belgen niet mag moet jezelf weten maar 😝
Haha wat denk je dat ik opeens niemand hier mag? Beetje emo van de brakheid?
Ik moet nog brak worden 😂Haha wat denk je dat ik opeens niemand hier mag? Beetje emo van de brakheid?
Je hebt soms wel wat van senior drill instructor sergeant Hartman: "To me you are all equally worthless"Haha wat denk je dat ik opeens niemand hier mag? Beetje emo van de brakheid?
Ga je ook niet meer werken?Iedereen mag vinden wat hij/zij/het wilt en doen met zijn lichaam wat hij/zij/het wilt.
Maar wanneer men meedoet aan een systeem waarin ik (en miljoenen anderen) worden uitgesloten dan trek ik daar de grens. Stel er wordt morgen besloten dat Portugesen niet meer welkom zijn in de horeca en ik ga vrolijk nog uiteten. Lol de outrage van die kant van de familie zou, zeer terecht, gigantisch zijn.
En dan hebben sommigen van hen zelf vaak de mond vol wanneer het gaat over discriminatie. Dan is bij mij de maat vol.