XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik zie nu toch wel in de media en kranten dat ze toch wel wat kritischer worden op wat de regering doet.

Als er nu geen andere kant wordt belicht zou het wel heel erg ongeloofwaardig worden. De kritiek gaat niet verder dan dat er iets meer wordt gevraagd, daar waar voorheen geen vragen geaccepteerd werden.

Maar wat is de kritiek nu dan, de journalist vraagt "is het wel nodig zo'n verre gaande maatregel?" Expert zegt "ja is nodig want de ic's blabla" en dan wordt het weer geslikt als zoete koek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.603
Het is tijd voor een revolutie.

Combobreaker.
Was net zo lekker aan het genieten van al die mannen die elkaar hier de hele dag lopen op te naaien

Het is hier nogal tam vergeleken bij elk willekeurig social media platform anders dan een forum.

Daar beginnen alle protestacties

Iedereen mag vinden wat hij/zij/het wilt en doen met zijn lichaam wat hij/zij/het wilt.
Maar wanneer men meedoet aan een systeem waarin ik (en miljoenen anderen) worden uitgesloten dan trek ik daar de grens. Stel er wordt morgen besloten dat Portugesen niet meer welkom zijn in de horeca en ik ga vrolijk nog uiteten. Lol de outrage van die kant van de familie zou, zeer terecht, gigantisch zijn.

En dan hebben sommigen van hen zelf vaak de mond vol wanneer het gaat over discriminatie. Dan is bij mij de maat vol.
Ga je ook niet meer werken?

In werkelijkheid stemt natuurlijk niemand op Rutte, maar stemmen we natuurlijk alleen maar op TB, want dat is de enige die het licht ziet, onze grote verlosser.

Terug
Naar boven