AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Net afstand genomen van een deel van de Portugese kant van de familie die voorstander is van de covidpass.

Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.

Mijn schoonouders die de verplichte pas terecht vinden (en zelf hypocriet tijdens lockdown alles gedaan wat niet mocht) zullen ons even moeten missen tijdens de avonden in restaurants, iets wat we wel 3 keer per maand samen deden.
Ze komen over als "haha nu moet je wel". Neen, ik moet niks. Dan neem je een mening niet serieus. Komende tijd even lekker zonder ons gaan, veel plezier.

Ja een paar, maar die zag ik al een tijd niet meer dus daar verandert er niet veel.

In de vriendengroep ook maar het kaf het koren scheiden. Jammer dat het zo moet, maar het zij zo. Iedereen zonder principes en ruggengraat die dit discriminerende beleid faciliteert wil ik niks mee te maken hebben.

Een man die zijn principes verloochend is geen knip voor de neus waard.
Ja vind ik wat over te zeggen. in mijn ogen bereiken ze dan precies wat ze willen: Verdeel en heers.

Ik zie een aantal mensen minder, mogelijk ook omdat ik communicatie middelen verwijderd heb die gerelateerd waren aan Big-tech maarja als het daarvan moet afhangen was de vriendschapsband waarschijnlijk toch al niet te sterk.

Ben het 100 % eens wat je zegt over principes, jouw principes zijn de jouwe je kunt dat moeilijk voor een ander bepalen. Ik heb ook echt een goede vriend die haalt zijn schouders op kan zich er totaal niet druk om maken hoewel ik hem al vanaf dag 1 scherp heb gehouden. Jongen zal wel ineens uit zijn stoel komen als ze aan zijn Bitcoins komen ofzo.

Jullie kunnen ook wel lastig doen hoor.

:trollface:

Die Middelkoop is me toch een wappie en daarom zou iedereen deze podcast moeten luisteren.

Alles gaat om geld, macht (behouden) en het naderende eind van de petro-dollar.

Bij RTLZ staat hij ook op het kanaal met een korte heldere uitleg, zo'n 6 maanden geleden gepost. Dat hij dat bij RTLZ mag komen vertellen verbaasde mij wel.

Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.
Ik zou geen familie meer hebben als ik dit zou doen, m.u.v. m'n broertjes/zusjes :o. Imo moet iedereen zijn of haar eigen mening mogen hebben. Als het iets is waar ik een sterke mening over heb, houden we het gewoon mooi voor onszelf. Al dat polarisatie wat met de dag erger wordt vind ik vele malen erger dan afwijkende meningen/keuzes waar ik niet voor sta.

Ik zal alvast zeggen wat ik niet en wel wil na de great reset:

- Geen social credit systeem
- Cash geld moet blijven.

Hoop echt dat de mensen die nu de schouders ophalen goed blijven opletten wat er de komende jaren gebeurd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.588
Ik zou geen familie meer hebben als ik dit zou doen, m.u.v. m'n broertjes/zusjes :o. Imo moet iedereen zijn of haar eigen mening mogen hebben. Als het iets is waar ik een sterke mening over heb, houden we het gewoon mooi voor onszelf. Al dat polarisatie wat met de dag erger wordt vind ik vele malen erger dan afwijkende meningen/keuzes waar ik niet voor sta.
Iedereen mag vinden wat hij/zij/het wilt en doen met zijn lichaam wat hij/zij/het wilt.
Maar wanneer men meedoet aan een systeem waarin ik (en miljoenen anderen) worden uitgesloten dan trek ik daar de grens. Stel er wordt morgen besloten dat Portugesen niet meer welkom zijn in de horeca en ik ga vrolijk nog uiteten. Lol de outrage van die kant van de familie zou, zeer terecht, gigantisch zijn.

En dan hebben sommigen van hen zelf vaak de mond vol wanneer het gaat over discriminatie. Dan is bij mij de maat vol.

Ik zal alvast zeggen wat ik niet en wel wil na de great reset:

- Geen social credit systeem
- Cash geld moet blijven.

Hoop echt dat de mensen die nu de schouders ophalen goed blijven opletten wat er de komende jaren gebeurd.

Zoals altijd zal iedereen zich pas druk gaan maken als ze er zelf mee te maken hebben.

Straks moet iedereen van het gas af en zijn oude herenhuis compleet verbouwen, vooral in die deugwijken wordt dit lachen zijn ze zelf eens aan de beurt.

Iedereen mag vinden wat hij/zij/het wilt en doen met zijn lichaam wat hij/zij/het wilt.
Maar wanneer men meedoet aan een systeem waarin ik (en miljoenen anderen) worden uitgesloten dan trek ik daar de grens. Stel er wordt morgen besloten dat Portugesen niet meer welkom zijn in de horeca en ik ga vrolijk nog uiteten. Lol de outrage van die kant van de familie zou, zeer terecht, gigantisch zijn.

En dan hebben sommigen van hen zelf vaak de mond vol wanneer het gaat over discriminatie. Dan is bij mij de maat vol.

Denk eerder dat het mensen een soort veilig groepsgevoel geeft. Gezamenlijk laten zien dat je geen Portugees bent zal voor een soort verbinding zorgen. Wij zijn allemaal welkom, we horen erbij.
Meeste zullen zich niet druk maken, de Portugezen blijken immers zeer besmettelijk en het is beter zo voor iedereen blabla. Er moet natuurlijk wel een reden achter zitten wat de media naar voren brengt zodat het volk er verder niet kritisch over na hoeft te denken.

Jammer dat we nu enkel elkaar de nadelige gevolgen van beleidskeuzes kunnen doen ondervinden, en niet de politici. Die merken helemaal nergens wat van en zijn wat ze ook doen compleet onaantastbaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.592
Jammer dat we nu enkel elkaar de nadelige gevolgen van beleidskeuzes kunnen doen ondervinden, en niet de politici. Die merken helemaal nergens wat van en zijn wat ze ook doen compleet onaantastbaar.
Niemand is verplicht zich te houden aan het beleid. Het staat ieder vrij om politici de vinger te geven en schijt te hebben aan deze maatregelen.

Het staat ieder ook vrij om slaafs te volgen, maar dan moet je niet vreemd staan te kijken als mensen je een lafaard noemen.

Niemand is verplicht zich te houden aan het beleid. Het staat ieder vrij om politici de vinger te geven en schijt te hebben aan deze maatregelen.

Het staat ieder ook vrij om slaafs te volgen, maar dan moet je niet vreemd staan te kijken als mensen je een lafaard noemen.

Je kan het ook erg blijven vinden en je geluid laten horen als je wel (ivm werk bijv.) die prik hebt (moeten) nemen. Ook dat is een afweging en maakt iemand nog geen lafaard. Mijn huis straks moeten verkopen omdat ik niet kan werken gaat me nu net weer iets te ver. Je levensgeluk vergallen omdat je het ergens niet mee eens bent lijkt me niet de beste oplossing.

Ik zal het nog wel een half jaar uithouden omdat ik geen werk heb in de winter, maar daarna zal ik er nog net zo hard op tegen zijn ondanks dat een dag die zinloze prik erin gaat.

Gaat dat ook niet op voor de mensen die zich nu pas druk gaan maken sinds corona er is?

Corona is wel een goed voorbeeld waarbij iedereen er mee te maken heeft.
Denk dat het volk zich niks kan schelen als alle sauzen enkel nog van Calvé mogen zijn vanwege de goede connecties met Hugo en andere bedrijven verplicht opgeheven worden, op de familie van de andere bedrijven na. Terwijl het een grote schande zou zijn.

Wie zich er niet aan houdt kost enkel de vestigingen die het moeten handhaven geld, het doet politici natuurlijk niks of jij er schijt aan hebt. Lachen zich kapot en gaan gewoon door met hun plannen/spel. Dat zou anders moeten zijn.

Sic semper tyrannis

Wie zich er niet aan houdt kost enkel de vestigingen die het moeten handhaven geld, het doet politici natuurlijk niks of jij er schijt aan hebt. Lachen zich kapot en gaan gewoon door met hun plannen/spel. Dat zou anders moeten zijn.

Sic semper tyrannis

Ach het stemvee heeft gesproken, de meerderheid wilt dit gewoon, 36 zetels voor de VVD bij de laatste peilingen.

Beetje zoals tegen de Taliban zijn in Afghanistan, dat werkt gewoon niet, de meerderheid wil hun gewoon aan de macht hebben.

Ach het stemvee heeft gesproken, de meerderheid wilt dit gewoon, 36 zetels voor de VVD bij de laatste peilingen.

Beetje zoals tegen de Taliban zijn in Afghanistan, dat werkt gewoon niet, de meerderheid wil hun gewoon aan de macht hebben.

Als je de media kan opdragen niet kritisch te zijn en mensen bang te maken krijg je alles er wel doorheen. Democratisch gekozen lol

Ik zie nu toch wel in de media en kranten dat ze toch wel wat kritischer worden op wat de regering doet.

Terug
Naar boven