- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Overheid voert coronapas in vanaf 25 september.
![]()
Coronapas wordt verplicht in horeca en culturele sector, 1,5 meter verdwijnt
Het coronatoegangsbewijs wordt vanaf 25 september waarschijnlijk verplicht in de horeca en in de kunst- en cultuursector. Ook verdwijnt dan de anderhalvemeterregel, bevestigen ingewijden zondagavond na berichtgeving van RTL Nieuws.www.nu.nl
Ja hij noemt je vadsig. Misschien moet je wat vaker naar de sportschool.

Uberhaupt triest dat deze verdeling eigenlijk van buitenaf door word getrokken . Zeer begrijpbaar dat je er zo over denkt , maar desalniettemin is dit gewoon enorm droevig deze tweedeling.Net afstand genomen van een deel van de Portugese kant van de familie die voorstander is van de covidpass.
Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.
Geen voorstanders aan de NLse kant van de familie?Net afstand genomen van een deel van de Portugese kant van de familie die voorstander is van de covidpass.
Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.
Het is in ieder geval een trein waarbij ik even niet instap.Persoonlijk voel ik nu voor het eerst de behoefte om mee te gaan met demonstraties. Dit heeft niks meer met het terugdringen van de ziekenhuis druk te maken. Dit is ook geen 'crisis' beleid. Lijkt wel een sociaal experimentje dit .
Ja een paar, maar die zag ik al een tijd niet meer dus daar verandert er niet veel.
Zo'n pas (werd in China ook direct ingevoerd) was ik echt voorstander van toen Corona net om de hoek kwam kijken, als je te dicht bij iemand met corona was geweest moet je je testen voordat je QR code weer groen werd. Maar om dit nu nog in te voeren met zo weinig doden is echt complete onzin.Persoonlijk voel ik nu voor het eerst de behoefte om mee te gaan met demonstraties. Dit heeft niks meer met het terugdringen van de ziekenhuis druk te maken. Dit is ook geen 'crisis' beleid. Lijkt wel een sociaal experimentje dit .