AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Vroeg me al af, dank Peter! Is er toch nog ergens om naar te vluchten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.563
Ergens in de herfst is prik nummer 3 verplicht, bij 2 hoor je bij de ongevaccineerden. Benieuwd hoeveel overgebleven mensen dit over de streep dwingt, of zullen ze juist de hakken in het zand zetten?

Is er iemand die mij the gift kan geven?

Toch best bijzonder he die agenda's daar..

1631521258749.png

1631521268928.png

En zo'n pas gaat natuurlijk ook niet echt helpen, het enige doel lijkt te zijn dat maar zoveel mogelijk mensen zich testen. Stoppen ze soms elke keer een nanobot in je neus bij een testt?

En het virus kan nog steeds klokkijken

Wat een shitshow , deze overheid staat totaal niet in verbinding met het volk . Het merendeel van de bevolking was hier toch op tegen ?

Onder de partijen ook veel weerstand dan ook nog de demonstraties van evenementenbranche en die andere parade op de dam erdoorheen. En ze geven gewoon geen neuk en drukken het er gewoon doorheen omdat rutte en kaag graag even bukken voor de EU giga worst.

Ik hoop dat dit kabinet gedoemd is om te mislukken. Vind je het gek dat veel mensen neigen naar populisten zoals thierry te luisteren. Daar zit nog enigszins visie en connectie met het volk in.

Allemaal omdat een aantal hier mee begonnen zijn en we niet willen achterblijven op de rest van de EU paradepaardjes.

Heb al zin in de klimaatlockdowns 👍😅

• #4.572
Net afstand genomen van een deel van de Portugese kant van de familie die voorstander is van de covidpass.

Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.

Net afstand genomen van een deel van de Portugese kant van de familie die voorstander is van de covidpass.

Heb ze verteld dat eenieder die meedoet aan dit discriminerende beleid geen plaats in mijn leven verdient, of dat van mijn zoon. De backlash zal zo wel komen maar het interesseert mij geen reet.
Uberhaupt triest dat deze verdeling eigenlijk van buitenaf door word getrokken . Zeer begrijpbaar dat je er zo over denkt , maar desalniettemin is dit gewoon enorm droevig deze tweedeling.

Geen voorstanders aan de NLse kant van de familie?

Ben trouwens benieuwd of er (significant veel) vestigingen zullen zijn die het niet handhaven, zo zou er nog weerstand tegen kunnen zijn. (buiten Urk)

Persoonlijk voel ik nu voor het eerst de behoefte om mee te gaan met demonstraties. Dit heeft niks meer met het terugdringen van de ziekenhuis druk te maken. Dit is ook geen 'crisis' beleid. Lijkt wel een sociaal experimentje dit .

Persoonlijk voel ik nu voor het eerst de behoefte om mee te gaan met demonstraties. Dit heeft niks meer met het terugdringen van de ziekenhuis druk te maken. Dit is ook geen 'crisis' beleid. Lijkt wel een sociaal experimentje dit .
Het is in ieder geval een trein waarbij ik even niet instap.

• #4.578
Geen voorstanders aan de NLse kant van de familie?
Ja een paar, maar die zag ik al een tijd niet meer dus daar verandert er niet veel.

In de vriendengroep ook maar het kaf het koren scheiden. Jammer dat het zo moet, maar het zij zo. Iedereen zonder principes en ruggengraat die dit discriminerende beleid faciliteert wil ik niks mee te maken hebben.

Een man die zijn principes verloochend is geen knip voor de neus waard.

Zo'n pas (werd in China ook direct ingevoerd) was ik echt voorstander van toen Corona net om de hoek kwam kijken, als je te dicht bij iemand met corona was geweest moet je je testen voordat je QR code weer groen werd. Maar om dit nu nog in te voeren met zo weinig doden is echt complete onzin.

Die Middelkoop is me toch een wappie en daarom zou iedereen deze podcast moeten luisteren.

Alles gaat om geld, macht (behouden) en het naderende eind van de petro-dollar.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven