- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Hoewel ik ervan overtuigd ben dat je het niet slecht bedoelt oid vind ik het prettig als je mij mentioned als je over me praat.Ik ga er inmiddels vanuit dat de gemiddelde Nederlander zoals jij en Mentat denkt. Min of meer alles is dan veroorloofd om de ic's zo laag mogelijk te houden.
Ik ga er inmiddels vanuit dat de gemiddelde Nederlander helemaal niet denkt en maar vandaag maar wat roept en morgen weer iets anders. Toen de besmettingen en bezettingen lager waren werd er ook aan de tafeltjes geroepen om meer en snelle versoepelingen.
Ik ben het meestal op z'n minst niet helemaal met je eens en een enkele keer vind ik dat je ook maar wat roept. Wat ik je wel moet nageven is dat je consistenter bent in de richting dan de gemiddelde Nederlander.
Volgens mij zijn overigens het standpunt van @Steks en mij niet hetzelfde.
Het mijne is ook niet wat jij weergeeft, ik ben vanaf vorig jaar september vrij consistent geweest in de mening dat de IC-bezetting tot op zekere hoogte irrelevant is en het gaat om het laag houden van de besmettingen.
Recent heb ik wel enige twijfel in hoeverre dat houdbaar is voor landen met een lage vaccinatiegraad en de deltavariant. Zoals het nu in Australië gaat is lastig volhouden.