Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
Goedzo, dit is slechts het begin.

LiveLeak-dot-com-39C09B4D-600D-4123-BECE-2AAC25DD81E2_1583074504.jpeg

In oktober heb ik een dagje spa gepland staan. Paar maanden geleden al gereserveerd.

Dus ik bellen om te vragen hoe het nou zit met die QR onzin vanaf 25 september. Nou, ik mag dus wel gewoon de spa in en overal komen en gebruik van maken (dus ook de toiletten). Maar wanneer ik iets te eten of drinken wil bestellen dan moet ik mijn QR-code laten scannen. Want anders kan ik mogelijk mensen besmetten met covid.
LiveLeak-dot-com-mindblowneric_1582048179.gif

Oja, en je telefoon mag je niet de spa mee in nemen ivm privacy. Logisch.
Dan neem je toch een geprint exemplaar van de QR code van je vaccinatie vaccinatiebewijs mee?

Ik zie het probleem niet, wel het inconsequente.
:trollface:

Tsja, wat had je anders verwacht van de nazaten van gedeporteerden.

Van de refo’s, de maatregelen, het virus of de vaccinatie dwang?
De refo's. Ik verwacht dat we wellicht ooit wel een zeer dodelijke ziekte krijgen de antivaxxers in Urk en op de Biblebelt de kop gaat kosten. Zal met corona niet gebeuren.

De refo's. Ik verwacht dat we wellicht ooit wel een zeer dodelijke ziekte krijgen de antivaxxers in Urk en op de Biblebelt de kop gaat kosten. Zal met corona niet gebeuren.
Die hebben dan waarschijnlijk een gendefect wat ze immuun maakt.

• Haha
Waarderingen: Pren
Laat die ongevaccineerde refo's lekker met z'n allen bij elkaar komen en elkaar besmetten. De snelste manier om er vanaf te komen.
Gun je dit ook aan de DBB'ers die niet voor een zo groot mogelijke bescherming gekozen hebben?

Gun je dit ook aan de DBB'ers die niet voor een zo groot mogelijke bescherming gekozen hebben?
Nee, alleen die rare sektische lui die bij elkaar komen om een fictief wezen te aanbidden en denken dat het Gods wil is wanneer ze ziek worden.

Als grote groepen niet-gevaccineerden bij elkaar komen moeten ze niet verbaasd zijn als ze besmet raken. Dit zagen we eerder gebeuren toen korte tijd festivals weer toegestaan waren, zoals Verknipt, waar een paar honderd besmettingen in 2 dagen tijd waren..

Waar trek je de grens? Of er op zondag ruimte is voor sportverdwazing?

Het zijn uiteindelijk toch ook mensen.
Ik maakte maar een grapje. Ik trek geen grens, van mij mag iedereen samenkomen waar en waarom hij/zij dat wilt en het risico is eenieders eigen verantwoordelijkheid. Wel binnen wat wettelijk toegestaan is en een beetje gezond boerenverstand zou fijn zijn.

Ik maakte maar een grapje. Ik trek geen grens, van mij mag iedereen samenkomen waar en waarom hij/zij dat wilt en het risico is eenieders eigen verantwoordelijkheid. Wel binnen wat wettelijk toegestaan is en een beetje gezond boerenverstand zou fijn zijn.

Tijdens de eerste lockdown waarbij niks mocht, ging jij toch ook met een man of 20 naar de DBB meeting zonder je ergens aan te houden, tenminste op de foto's zag het er gezellig uit.
Voor mij geen probleem hoor, maar hoor je hier vaak willen deugen omtrent dit onderwerp alsof het allemaal de schuld van een ander is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.020
Tijdens de eerste lockdown waarbij niks mocht, ging jij toch ook met een man of 20 naar de DBB meeting zonder je ergens aan te houden, tenminste op de foto's zag het er gezellig uit.
Voor mij geen probleem hoor, maar hoor je hier vaak willen deugen omtrent dit onderwerp alsof het allemaal de schuld van een ander is.
Maar hij heeft wel 2 minuten geklapt voor de zorg.

Jij?

Terug
Naar boven