apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan neem je toch een geprint exemplaar van de QR code van je vaccinatie vaccinatiebewijs mee?In oktober heb ik een dagje spa gepland staan. Paar maanden geleden al gereserveerd.
Dus ik bellen om te vragen hoe het nou zit met die QR onzin vanaf 25 september. Nou, ik mag dus wel gewoon de spa in en overal komen en gebruik van maken (dus ook de toiletten). Maar wanneer ik iets te eten of drinken wil bestellen dan moet ik mijn QR-code laten scannen. Want anders kan ik mogelijk mensen besmetten met covid.
![]()
Oja, en je telefoon mag je niet de spa mee in nemen ivm privacy. Logisch.

Dan neem ik toch gewoon eigen consumpties mee en lopen zij geld mis.Dan neem je toch een geprint exemplaar van de QR code van je vaccinatie vaccinatiebewijs mee?
Ik zie het probleem niet, wel het inconsequente.
![]()
Kan uren kijken naar dit soort filmpjes.
Laat die ongevaccineerde refo's lekker met z'n allen bij elkaar komen en elkaar besmetten. De snelste manier om er vanaf te komen.Belachelijk, geloof is een ziekte dus daar
moeten we juist oppassen!!!!
Van de refo’s, de maatregelen, het virus of de vaccinatie dwang?Laat die ongevaccineerde refo's lekker met z'n allen bij elkaar komen en elkaar besmetten. De snelste manier om er vanaf te komen.
De refo's. Ik verwacht dat we wellicht ooit wel een zeer dodelijke ziekte krijgen de antivaxxers in Urk en op de Biblebelt de kop gaat kosten. Zal met corona niet gebeuren.Van de refo’s, de maatregelen, het virus of de vaccinatie dwang?
Die hebben dan waarschijnlijk een gendefect wat ze immuun maakt.De refo's. Ik verwacht dat we wellicht ooit wel een zeer dodelijke ziekte krijgen de antivaxxers in Urk en op de Biblebelt de kop gaat kosten. Zal met corona niet gebeuren.
Gun je dit ook aan de DBB'ers die niet voor een zo groot mogelijke bescherming gekozen hebben?Laat die ongevaccineerde refo's lekker met z'n allen bij elkaar komen en elkaar besmetten. De snelste manier om er vanaf te komen.
Nee, alleen die rare sektische lui die bij elkaar komen om een fictief wezen te aanbidden en denken dat het Gods wil is wanneer ze ziek worden.Gun je dit ook aan de DBB'ers die niet voor een zo groot mogelijke bescherming gekozen hebben?
Waar trek je de grens? Of er op zondag ruimte is voor sportverdwazing?Nee, alleen die rare sektische lui die bij elkaar komen om een fictief wezen te aanbidden
Ik maakte maar een grapje. Ik trek geen grens, van mij mag iedereen samenkomen waar en waarom hij/zij dat wilt en het risico is eenieders eigen verantwoordelijkheid. Wel binnen wat wettelijk toegestaan is en een beetje gezond boerenverstand zou fijn zijn.Waar trek je de grens? Of er op zondag ruimte is voor sportverdwazing?
Het zijn uiteindelijk toch ook mensen.
Ik heb het überhaupt niet zo op mensen die andere mensen doodschietenMaar wat was hun vaccinatiestatus?
Overigens heb ik een hekel aan mensen die hun onvrede afreageren op balie-, kassa- of andere medewerkers.
Kzie ze in Israël niet zo rellen.Tsja, wat had je anders verwacht van de nazaten van gedeporteerden.

Ik maakte maar een grapje. Ik trek geen grens, van mij mag iedereen samenkomen waar en waarom hij/zij dat wilt en het risico is eenieders eigen verantwoordelijkheid. Wel binnen wat wettelijk toegestaan is en een beetje gezond boerenverstand zou fijn zijn.
Maar hij heeft wel 2 minuten geklapt voor de zorg.Tijdens de eerste lockdown waarbij niks mocht, ging jij toch ook met een man of 20 naar de DBB meeting zonder je ergens aan te houden, tenminste op de foto's zag het er gezellig uit.
Voor mij geen probleem hoor, maar hoor je hier vaak willen deugen omtrent dit onderwerp alsof het allemaal de schuld van een ander is.