MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

La Palma is weer bezig. Als die uitbarst en een stuk van het eiland breekt af dan is covid onze minste zorg.
Die golf zou toch vooral richting de USA gaan dan?

Toch ook wel iets meer van de wereld zal er last van hebben volgens de voorspellers van History Channel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.982
Die golf zou toch vooral richting de USA gaan dan?

Toch ook wel iets meer van de wereld zal er last van hebben volgens de voorspellers van History Channel.

Ik weet wel de oorzaak van de tsunami
Ancient-Aliens.jpg

• #4.984
Jongens, die covidapp is slechts tijdelijk. Vertrouw je overheid.

(Ja ik weet dat dit een bericht uit het verleden is).

En dan deze ff kijken

• #4.986

Kben benieuwd wat hij morgen te zeggen heeft op Prinsjesdag, gezien wat niet normaal was nu normaal is.

Nou is een bsn nummer toch niet zo heel anders dan een qr code? Met een bsn nummer kunnen ze ook alle info vinden voor zover ik weet.

Heb t idee dat ie bij elke speech weer zijn eigen wereldrecord open deuren intrappen probeert te verbeteren

• #4.992

Zie je wel dat alcoholverkoop bij een tankstation gevaarlijk is.

Ander puntje, ik snap eigenlijk nooit waarom mensen zichzelf aangeven bij zoiets, als ze weten dat ze minimaal 10 jaar gaan zitten.

Maar wat was hun vaccinatiestatus?

Overigens heb ik een hekel aan mensen die hun onvrede afreageren op balie-, kassa- of andere medewerkers.

• #4.995
In oktober heb ik een dagje spa gepland staan. Paar maanden geleden al gereserveerd.

Dus ik bellen om te vragen hoe het nou zit met die QR onzin vanaf 25 september. Nou, ik mag dus wel gewoon de spa in en overal komen en gebruik van maken (dus ook de toiletten). Maar wanneer ik iets te eten of drinken wil bestellen dan moet ik mijn QR-code laten scannen. Want anders kan ik mogelijk mensen besmetten met covid.
LiveLeak-dot-com-mindblowneric_1582048179.gif

Oja, en je telefoon mag je niet de spa mee in nemen ivm privacy. Logisch.

In oktober heb ik een dagje spa gepland staan. Paar maanden geleden al gereserveerd.

Dus ik bellen om te vragen hoe het nou zit met die QR onzin vanaf 25 september. Nou, ik mag dus wel gewoon de spa in en overal komen en gebruik van maken. Maar wanneer ik iets te eten of drinken wil bestellen dan moet ik mijn QR-code laten scannen. Want anders kan ik mogelijk mensen besmetten met covid.
LiveLeak-dot-com-mindblowneric_1582048179.gif
Onvoorstelbaar ja dat je zomaar die spa in mag.

• #4.998
Goedzo, dit is slechts het begin.

LiveLeak-dot-com-39C09B4D-600D-4123-BECE-2AAC25DD81E2_1583074504.jpeg

• #4.999
Vanaf zaterdag vervalt in Nederland de verplichte 1,5 meter afstand, maar moeten mensen wel een coronatoegangsbewijs laten zien als ze bijvoorbeeld naar een restaurant of bioscoop willen. De Nederlandse kerken zijn daar niet toe verplicht; die zijn namelijk op basis van de godsdienstvrijheid uitgezonderd van alle door het kabinet doorgevoerde coronamaatregelen.

Vanaf zaterdag vervalt in Nederland de verplichte 1,5 meter afstand, maar moeten mensen wel een coronatoegangsbewijs laten zien als ze bijvoorbeeld naar een restaurant of bioscoop willen. De Nederlandse kerken zijn daar niet toe verplicht; die zijn namelijk op basis van de godsdienstvrijheid uitgezonderd van alle door het kabinet doorgevoerde coronamaatregelen.
Belachelijk, geloof is een ziekte dus daar
moeten we juist oppassen!!!!

Terug
Naar boven