Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Kan het nog menselijker verwoord worden als wat deze jongen doet?

Pff wat voor tijd gaan we in man..
Onbetaalbare huizen, benzine/ diesel naar record hoogtes, gas en stroom onbetaalbaar voor sommigen, boodschappen 9% duurder, en dan nog in je achterhoofd dat je misschien een prikkie moet halen om je baan te houden.. We zijn goed bezig

En het was zo’n onschuldig verkoudheidsvirusje.

Ja voor het overgrote deel van de bevolking klopt dat nog steeds. Voor de ouderen liggen de percentages iets genuanceerder idd :p (vind ik nog steeds geen reden tot massahysterie en beperkingen van allerhande (grond) rechten).

Onbetaalbare huizen, benzine/ diesel naar record hoogtes, gas en stroom onbetaalbaar voor sommigen, boodschappen 9% duurder, en dan nog in je achterhoofd dat je misschien een prikkie moet halen om je baan te houden.. We zijn goed bezig

Dit is nog maar het begin *doemscenario geluid geroffel*
Hyperinflatie ligt op de loer, staatsschulden lopen namelijk extreem hoog op wereldwijd, economie wordt kunstmatig in de groei gehouden. We leven in de vooravond van een nieuwe revolutie, een nieuw systeem. Als we Klausje mogen geloven tenminste. En eigenlijk wil ik alles behalve die engnek geloven. Maar alle puzzelstukjes lijken steeds meer en meer op de juiste plaats terecht te komen, voor een helder beeld. Een triest en somber beeld wel.

Zo en weer over tot de orde van de dag! :kiss:

Gekke Baudet over de woningmarkt. Gelukkig staat VVD genie Sophie Hermans tegenover hem om hem terug op zijn plaats te zetten.

• Like
Waarderingen: Vonk
Gekke Baudet over de woningmarkt. Gelukkig staat VVD genie Sophie Hermans tegenover hem om hem terug op zijn plaats te zetten.

Zijn er dan ruim 15,5 meer migranten Nederland binnen gekomen dan dat er nieuwe Nederlanders zijn geboren? Of hoe moet ik de 94% waar Baudet het over heeft interpreteren?

Zijn er dan ruim 15,5 meer migranten Nederland binnen gekomen dan dat er nieuwe Nederlanders zijn geboren? Of hoe moet ik de 94% waar Baudet het over heeft interpreteren?
Baudet houd het speciaal voor jou simpel: Start periode kabinetten rutte X aantal mensen, eind kabinetten rutten Y aantal mensen: Toename aantal mensen is voor 94% toe te schrijven aan immigratie :D

Baudet houd het speciaal voor jou simpel: Start periode kabinetten rutte X aantal mensen, eind kabinetten rutten Y aantal mensen: Toename aantal mensen is voor 94% toe te schrijven aan immigratie :D
Waar is de data die zijn uitspraak onderbouwd?

Ja maar zoals die heks zei, die 94% is niet 1 op 1 door te voeren op de druk van onze huizenmarkt. Dat komt ook door onze zelf verzonnen stikstof crisis hoor :roflol: Wat een draak is dat mens ook, die kan haar emotie niet opzij schuiven bij onze relkakkert.

Waarom vraag je dat, geloof jij niet in Baudet?

jesus bless GIF by funk

Zoals gewoonlijk zijn die er natuurlijk niet, maar neemt niet weg dat hij voor een groot deel een valide punt heeft. Alles bij elkaar is immigratie voor meer dan de helft (gok ik) verantwoordelijk voor het woningen tekort in de sociale huursector. Dat we geen woningen bouwen op het moment (of veel te weinig), komt natuurlijk niet door die immigranten. Alleen die wollige antwoorden van dat mens. Je nekharen gaan daar toch wel echt extreem van overeind staan.

Die kan je wel op het CBS vinden, bevolking en afkomst wordt goed bijgehouden.

En hier is natuurlijk duidelijk te zien dat donkerblauw helemaal niks met het woningentekort te maken heeft. :roflol:

1632389125092.png

Waarom vraag je dat, geloof jij niet in Baudet?

jesus bless GIF by funk
Nee, er worden grofweg 170k kinderen per jaar geboren, dat zijn er 2,5 miljoen de afgelopen 15 jaar en zijn maar verantwoordelijk voor 6% (100-94) van de bevolkingsgroei. Er zijn dus bijna 40 miljoen migranten bijgekomen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zoals gewoonlijk zijn die er natuurlijk niet, maar neemt niet weg dat hij voor een groot deel een valide punt heeft. Alles bij elkaar is immigratie voor meer dan de helft (gok ik) verantwoordelijk voor het woningen tekort in de sociale huursector. Dat we geen woningen bouwen op het moment (of veel te weinig), komt natuurlijk niet door die immigranten. Alleen die wollige antwoorden van dat mens. Je nekharen gaan daar toch wel echt extreem van overeind staan.
Het doet me geen pijn om te zeggen, maar Baudet lult maar wat. Hermans heeft gelijk al zijn een heleboel andere factoren wel het gevolg van VVD beleid.

Het doet me geen pijn om te zeggen, maar Baudet lult maar wat. Hermans heeft gelijk al zijn een heleboel andere factoren wel het gevolg van VVD beleid.

Meer populistisch dan Baudet komen ze niet, al kan van Haga er ook wat van. De politiek zoals we die vandaag de dag en decennia lang al kennen is gewoon stuk. Met dat in het achterhoofd vind ik het juist erg vermakelijk dat er eindelijk weer eens wat herrieschoppers tegen de schenen aan trappen. En ja daarvan zal de helft maar wat geroeptoeter zijn, maar daar tegenover staat dat een inhoudelijke discussie al niet eens meer mogelijk is met de zittende machthebbende partijen (zelfs demissionair). Men mag 3-4x interrumperen, maar een inhoudelijk antwoord komt er gewoon nagenoeg nooit. Dus ik snap het wel.

Dit is niet helemaal waar: Bevolkingstoename is vooral te wijten aan immigratie, die niet westerse nieuwkomers planten zich ook nog voort alsof de dominee voor de stoep ligt terwijl aan de andere kant wij brave Nederlanders steeds minder kinderen krijgen. Niet zo maar zeggen hij lult maar wat want hij heeft een goed punt.

Buiten dat wil ik dit maar even gezegd hebben: sophietje sophietje

Kill It With Fire GIF

Nee, er worden grofweg 170k kinderen per jaar geboren, dat zijn er 2,5 miljoen de afgelopen 15 jaar en zijn maar verantwoordelijk voor 6% (100-94) van de bevolkingsgroei. Er zijn dus bijna 40 miljoen migranten bijgekomen.

Wonen die allemaal op de Wadden ofzo? :roflol:

Kom laten we nog wat F16's sturen om een dictator 6000km hier vandaan te bombarderen samen met onze bondgenoten en het millitair industrieel complex :D Baudet is met zijn partij zo'n beetje de enige die wat zinnigs zeggen over dit soort waanzin.

Terug
Naar boven