XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Dit is niet helemaal waar: Bevolkingstoename is vooral te wijten aan immigratie, die niet westerse nieuwkomers planten zich ook nog voort alsof de dominee voor de stoep ligt terwijl aan de andere kant wij brave Nederlanders steeds minder kinderen krijgen. Niet zo maar zeggen hij lult maar wat want hij heeft een goed punt.
Een groot deel van de migratie zijn EU-ingezetenen en kenniswerkers uit India.

Problemen met de volkshuisvesting komen doordat er een woningmarkt van gemaakt is. Alles en iedereen zit muurvast en kan geen kant op. Bouwen voor onderklasse en middenklasse is duur gemaakt. Investeerders groot en klein storten zich om 2 redenen vanwege de lage rente op vastgoed. Iedere maatregel die er is genomen leidde er vooral toe dat de huizenprijzen nog verder konden stijgen en de verschillen tussen koop en huur steeds groter worden, met de jubelton als het zoveelste cadeautje aan de rijken.

Als VVDers en D66ers het hebben over de woningmarkt die vastzit dan denken ze niet aan de onderklasse en de middenklasse, maar hun nichtje uit Laren dat maar met heel veel moeite een appartement in De Pijp kan vinden.

Kom laten we nog wat F16's sturen om een dictator 6000km hier vandaan te bombarderen samen met onze bondgenoten en het millitair industrieel complex :D Baudet is met zijn partij zo'n beetje de enige die wat zinnigs zeggen over dit soort waanzin.
Ik ben het regelmatig met zijn Baudte beweringen eens, alleen niet met zijn misleidende onderbouwingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.083
Dus we mogen Pim Fortuyn en zijn partij vergelijken met de nazi's.
We mogen Geert Wilders en zijn partij vergelijken met de nazi's.
We mogen Baudet en zijn partij vergelijken met de nazi's.
We mogen Marokkanen en moslims in dit land de nieuwe joden noemen.

Maar wanneer men die covidapp vergelijkt met een ausweis, wat het in feite is, dan mogen er opeens geen vergelijkingen meer gemaakt worden met de tweede wereldoorlog? Dan is opeens iedereen beledigt? :roflol:

Boter
Hoofd

Eigenlijk was die ausweis nog minder erg, want toen werd er niet digitaal bijgehouden hoe vaak iemand ergens heen ging.
QR code app kopppelen aan de imeicode en ze weten zelfs nog wanneer je naar de Albert Heijn of naar de h**ren gaat.

Eigenlijk was die ausweis nog minder erg, want toen werd er niet digitaal bijgehouden hoe vaak iemand ergens heen ging.
QR code app kopppelen aan de imeicode en ze weten zelfs nog wanneer je naar de Albert Heijn of naar de h**ren gaat.

Zo groot is zijn die stappen niet meer om het door te trekken naar co2 punten. Of zoals in China, social credits.

Zo groot is zijn die stappen niet meer om het door te trekken naar co2 punten. Of zoals in China, social credits.
Klopt, ik had eerst de app wel op de telefoon, om te kunnen tonen als ik de grens met DE over ga, maar nu neem ik gewoon mijn gele boekje mee.
Ik ben wel klaar met dat digitale tracken vanuit de overheid.

• Like
Waarderingen: Vonk
Klopt, ik had eerst de app wel op de telefoon, om te kunnen tonen als ik de grens met DE over ga, maar nu neem ik gewoon mijn gele boekje mee.
Ik ben wel klaar met dat digitale tracken vanuit de overheid.
Om te voorkomen dat ik mijn gele boekje vergeet heb ik deze op mijn jas vastgenaaid. Die Joden hadden best goeie ideeen, waren zeker niet dom.

Google heeft een duidelijk doel met die info, namelijk geld verdienen, of jij je info aan dat bedrijf wilt geven is je vrije keuze. Je kan het natuurlijk ook aan Facebook geven, helemaal jouw vrije keuze.

De overheid heeft een onduidelijk doel wat elk jaar weer veranderd en wilt via dit soort apps en tracking waarschijnlijk meer dan wat ze nu zeggen. En vrijwillig is niet stiekem alsnog verplicht, of toch wel? :roflol:

Laatst bewerkt:
Google heeft een duidelijk doel met die info, namelijk geld verdienen, of jij je info aan dat bedrijf wilt geven is je vrije keuze. Je kan het natuurlijk ook aan Facebook geven, helemaal jouw vrije keuze. En dan dus ook niet stiekem gedwongen.

De overheid heeft een onduidelijk doel wat elk jaar weer veranderd en wilt via dit soort apps en tracking waarschijnlijk meer dan wat ze nu zeggen. Dus vrijwillig is niet stiekem alsnog verplicht, maar echt vrijwillig is die tracking toch ook weer niet.
Je kan het wel uitzetten, maar menig app doet het dan niet meer. En binnen een paar dagen krijg je een nieuwe update, waarbij je zelf accepteert om het weer aan te zetten. Ik zou niet zo goed weten wat er anders aan is. Hoe denk je dat de ome Japie aan de reisinformatie tijdens de lockdown kwam?

Nu kan je er met die app van de overheid wel vanuit gaan dat je data anoniem is. En puur daarom zie ik het probleem niet zo
Als VVDers en D66ers het hebben over de woningmarkt die vastzit dan denken ze niet aan de onderklasse en de middenklasse, maar hun nichtje uit Laren dat maar met heel veel moeite een appartement in De Pijp kan vinden.
Ik weet zeker dat een deel van de VVDers daar echt wel aan denkt! Alle vertrouwen in!

Of zouden huisjesmelkers op een andere partij hebben gestemd?

Je kan het wel uitzetten, maar menig app doet het dan niet meer. En binnen een paar dagen krijg je een nieuwe update, waarbij je zelf accepteert om het weer aan te zetten. Ik zou niet zo goed weten wat er anders aan is. Hoe denk je dat de ome Japie aan de reisinformatie tijdens de lockdown kwam?

Nu kan je er met die app van de overheid wel vanuit gaan dat je data anoniem is. En puur daarom zie ik het probleem niet zo
Iedereen kan alles in zijn leven doen zonder Google of Facebook. Gebruik van die bedrijven is een vrije keuze.

Niemand kan straks een horecazaak ed. in zonder die app van de overheid. Die app moet je vullen met informatie die bereikbaar is via je Digid. Ik denk dat je wel heel erg naïef moet zijn als je dan denk dat je privacy gewaarborgd is. Ook als je nu kijkt naar al het geld wat naar de Autoriteit Persoonsgegevens gaat met de nieuwe begroting geeft aan hoeveel de overheid om privacy geeft.

Even een kleine toelichting;
De kamer heeft 2 moties aangenomen om meer geld vrij te maken voor de AP. (eigenlijk zou je dat dan als kabinet moeten doen, omdat een meerderheid va de kamer voor is)
Nu staat er in miljoenennota 0,0 extra euro's voor de AP terwijl er dus 2 moties aangenomen zijn en de AP al jaren loopt te zeuren om meer geld omdat ze omkomen in het werk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.098

Hierom hebben ze in Amerika dus de 2nd amendment.

We leven in de vooravond van een nieuwe revolutie, een nieuw systeem. Als we Klausje mogen geloven tenminste. En eigenlijk wil ik alles behalve die engnek geloven. Maar alle puzzelstukjes lijken steeds meer en meer op de juiste plaats terecht te komen, voor een helder beeld. Een triest en somber beeld wel.

Wat ik wederom zie, is dat de collectieve hersentjes voornamelijk die kant op worden gemasseerd en gekneed.
Een sluipend geleidelijk proces, waardoor dit alles in onze belevingswereld ook de échte waarheid en werkelijkheid gaat worden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven