XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wat een succes.
Zo voorspelbaar, dit

Past wel mooi in 't rijtje

Of dat jongeren nu gewoon gedwongen worden om het te gebruiken, omdat ze anders niet kunnen zuipen.

Beetje zoals zeggen dat iedereen het er mee eens is dat we nog maar 100 mogen op de snelweg omdat iedereen nu 100 rijdt.

Je houden aan opgelegde regels wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat er nog meer mensen gebruik van willen maken dan verwacht en de overgrote meerderheid er dus achter staat?

Eerder dit;
Of dat jongeren nu gewoon gedwongen worden om het te gebruiken, omdat ze anders niet kunnen zuipen.

Beetje zoals zeggen dat iedereen het er mee eens is dat we nog maar 100 mogen op de snelweg omdat iedereen nu 100 rijdt.

Je houden aan opgelegde regels wilt niet zeggen dat je het er mee eens bent natuurlijk.

En er zijn ook wel wat handige harry's actief met wat expertise op het gebied van netwerken en de overbelasting ervan.

Wel in en in triest dat ze niet een beetje deftige anti-ddos setup hebben draaien, maar ja wat verwacht je ook van die tientallen miljoenen te kunnen fabriceren he :emo:

Je kunt je ook afvragen of het überhaupt wel versoepelingen zijn. True, die 1,5m is afgeschaft, maar daar hield men zich alleen in overheidsgebouwen nog aan. De nachthoreca mag op zich open, maar alleen tot 00:00u. Daar staat dan tegenover dat men voor het grootste deel van de vrijetijdsactiviteiten een QR-code moet laten scannen.

Ik denk dat het enkel voor de jeugd een versoepeling te noemen is. Voor de rest is het er strenger en vervelender door geworden.

Het nut van die QR code ontgaat mij ook een beetje, om besmettingen tegen te gaan is ie onzin, want gevaccineerden kunnen anderen nog gewoon besmetten.
Het enige nut wat ik er in zie, is mensen pesten en irriteren zodat ze toch een spuitje gaan halen en dat dat vind ik wel erg slecht. Vrijwillig maar toch met dwang.

Prachtige foto bij zwembad laco waar er een mooi afzetlint staat tussen de zwembadbezoekers en het zwembadcafe.

Links kan de risicogroep vetkleppen zich naar hartelust volstuwen met patat en cola light na 5 minuutjes zwemmen. De fanatieke baantjeszwemmers zonder QR code mogen uiteraard even geen koffie komen drinken.

Bijlagen

• e8741e4a75_IMG-20210925-WA0001.jpeg
    e8741e4a75_IMG-20210925-WA0001.jpeg
    57,4 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.191
Je kunt je ook afvragen of het überhaupt wel versoepelingen zijn. True, die 1,5m is afgeschaft, maar daar hield men zich alleen in overheidsgebouwen nog aan. De nachthoreca mag op zich open, maar alleen tot 00:00u. Daar staat dan tegenover dat men voor het grootste deel van de vrijetijdsactiviteiten een QR-code moet laten scannen.

Ik denk dat het enkel voor de jeugd een versoepeling te noemen is. Voor de rest is het er strenger en vervelender door geworden.
Natuurlijk zijn het geen versoepelingen. Jongeren die weer uit kunnen tot 00:00. Wat een feest :roflol:

Daar sta je dan.

Lol wie denkt dat dit soort druktes bevordelijk zijn tegen een nieuwe golf hebben er geen kaas van gegeten. Allemaal flink gezopen in een hele korte tijd. Jezelf zo snel mogelijk volgieten met shotjes. Hierdoor een verlaagde weerstand en dan met z'n allen bij elkaar om te snacken. Succes ook met controleren.

Natuurlijk zijn het geen versoepelingen. Jongeren die weer uit kunnen tot 00:00. Wat een feest :roflol:

Daar sta je dan.

Lol wie denkt dat dit soort druktes bevordelijk zijn tegen een nieuwe golf hebben er geen kaas van gegeten. Allemaal flink gezopen in een hele korte tijd. Jezelf zo snel mogelijk volgieten met shotjes. Hierdoor een verlaagde weerstand en dan met z'n allen bij elkaar om te snacken. Succes ook met controleren.

Het is in ieder geval buiten :lol:

En we kijken met zijn allen smachtend naar het beleid in Denemarken, Noorwegen en Zweden :rolleyes:

De jeugd kan blijkbaar niet met de verkregen vrijheden omgaan, dan rest ons niets anders weer maatregelen te nemen.

Het fijne hiervan is wel dat mochten de besmettingen weer toenemen je nu absoluut niet meer met het vingertje naar de niet gevaccineerde kan wijzen.

Ben benieuwd hoe ze dan de draai weer gaan maken om het toch ergens weer op vast te pinnen.

De jeugd kan blijkbaar niet met de verkregen vrijheden omgaan, dan rest ons niets anders weer maatregelen te nemen.
jij kan daar in tegen wel goed met de ongewassen pik van de overheid in je keel omgaan , waarvoor hulde ^^
Jongeren die nu bijna 20 zijn, hebben nog helemaal niet fatsoenlijk kunnen stappen...

Is toch bizar?
Open die zooi , word ziek van die goeie gesprekken met mijn dochter . pa wil ook weer weekend!

Terug
Naar boven