MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.161
Nou jongens, hoe gaan jullie deze nationale feestdag vieren?

Ik vier wel feest als de apartheid is afgeschaft.

Nou jongens, hoe gaan jullie deze nationale feestdag vieren?
🤢🤢
Propaganda

Qua tijden wel beter, kun je nog normaal slapen.

Kinderachtig hoor, al die volwassen die zoeken naar een drankje zonder prik
:trollface:

Hopelijk sluit ze zich bij Omtzigt aan ofzo

Een lintje om het van de bar te scheiden en poolen gaat gewoon door zonder QR onzin. :roflol: :heart: :heart: :heart:

Het voelt ook echt als een feestdag vandaag! Voelen jullie ook het grote verschil ? Wat een vrijheid ineens . Heerlijk dit

• #5.169
Het voelt ook echt als een feestdag vandaag! Voelen jullie ook het grote verschil ? Wat een vrijheid ineens . Heerlijk dit
Ja geweldig, al die horeca tenten waar ik voortaan nooit meer heen ga. Ga allemaal maar failliet. Kben benieuwd wat voor omzetverlies ze gaan hebben aankomende dagen.

Misschien komen er wel speciale kolonie eilanden voor non vaxxers. Kunnen we als een soort melaatsen leven afgezonderd van de maatschappij. En kinderen met superieure immuunsystemen erbij fokken.

Misschien komen er wel speciale kolonie eilanden voor non vaxxers. Kunnen we als een soort melaatsen leven afgezonderd van de maatschappij. En kinderen met superieure immuunsystemen erbij fokken.
Die eilanden bestaan al: Kanaleneiland, Schilderswijk, Nieuw West, of wat verder weg: Molenbeek.

Zijn er al ergens wat protesten of blijft iedereen braaf vandaag?

Haha, die laatste zin. Niet echt een verrassing lijkt mij.

• #5.178
1632598262542.jpg

Terug
Naar boven